Kapszulás kávégép forgalmazásába kezd az Aldi
Kapszulás kávégéppel bővíti állandó kínálatát az Aldi, jelentette be Székács Tibor, az Aldi Magyarország Élelmiszer Bt. ügyvezető igazgatója egy április 19-ei sajtóbeszélgetésen.
– Három éve, mióta operatívan jelen vagyunk a magyar piacon, kereskedelmi filozófiánkat a kiváló ár-érték arányra építjük. Ennek szellemében vezetjük be 75. üzletünk megnyitásával egyidőben, elsőként a diszkontok közül a kétféle Martello márkájú kapszulás kávégépet, illetve a négy különböző ízű kávékapszulát – mondta Székács Tibor. – Így a vásárlók otthonukban élvezhetik a tökéletes olasz kávé zamatát.
A beszélgetés második felében Hartwig Hämmerle, a Superespresso AG vezérigazgatója számolt be a kávégép 2007-es megjelenése óta eltelt sikerekrő, majd a gyakorlatban is ismertette a mechanizmust.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >