Kappa bőröndök és táskák a SPAR legújabb hűségakciójában
A SPAR Magyarország Kft. legújabb, 2013. május 16-án kezdődő pontgyűjtő akciójában egy olasz prémium sportmárka, a Kappa kiváló minőségű és exkluzív kivitelezésű bőröndjeit és táskáit kínálja vásárlóinak.
A hűségakció során a SPAR és INTERSPAR áruházakban vásárlók 1000 forintonként kapnak egy hűségmatricát, és 20, 30 vagy 40 matrica összegyűjtése után – a hűségpont nélküli árnál akár 76%-kal is olcsóbban – juthatnak hozzá a 8-féle Kappa termék egyikéhez. A promóció 2013. augusztus végéig tart, augusztus 19-ig történő pontgyűjtéssel és szeptember 1-jei határidejű pontbeváltással.
A különleges Kappa táskák és bőröndök két legfontosabb előnye: a pehelysúly és a helytakarékosság. A keményfedeles bőrönd-szett tagjai csökkentett tömegük ellenére tartós, ellenálló darabok és különösen a reptéri súlyszigorítások miatt egyre népszerűbbek. A szett két darabból áll, egy nagyméretű családi bőröndből és egy kisebb, könnyen hordozható változatból. A Kappa innovációi során előtérbe helyezi a helytakarékosságot. Ennek köszönhetően a bőrönd-szett darabjai egymásba helyezhetők, míg a vászonbőrönd, valamint a nagyméretű, görgős sporttáska összehajtható, így tárolásuk jelentősen egyszerűbb. A termékcsalád tagjai további vonzó előnyökkel rendelkeznek. Ilyen a bőrönd-szetten, valamint a 24”-os vászonbőröndön található ún. TSA zár, ami kimagasló biztonságot kínál, vagy a görgős termékek kerekeinek könnyű irányíthatósága, mely gördülékennyé teszi az utazást. A promócióban szereplő többi termékre is a praktikus kialakítás a jellemző. Így a hátizsák, a válltáska és az üzleti bőrönd esetében önálló, könnyen elérhető külső fakkokat alakítottak ki a laptopok, tabletek és más elektronikus eszközök tárolására.
A pontgyűjtés menetét és az akció részleteit a www.spartravel.hu oldal tartalmazza.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >