A Magyar Halgazdálkodási Operatív Program keretében indult tavaly decemberben a hazai halfogyasztást ösztönző, Kapj rá! elnevezésű kampány. A célra elkülönített 440 millió forintos keretből alakították ki a kapjra.hu internetes oldalt, és a közeljövőben egy ínycsiklandó halas fogásokat bemutató reklámspot is készül. A tervek szerint az üzenetet a szervezők print, online és outdoor hirdetéseken is el fogják juttatni a célcsoporthoz.
Az egyelőre egyévesre tervezett projekt során kiválasztanak egy-egy hazai halfajtát, amely elkészítésének titkaiba szakemberek avatják be a fogyasztót – eddig a ponty, majd a barramundi került célkeresztbe, ezeket nemsokára a busa követi. A weblapra „halas éttermek” is térítésmentesen felkerülhetnek, amennyiben kínálatuk legalább háromnegyede halas fogásokból áll. A vendéglátóhelyek aktív bevonása a kampányba előreláthatóan 2016-ban kezdődik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A világ legjobb gasztronómiai városai 2025-ben – New Orleans a csúcson
A Time Out magazin több ezer helyi lakos bevonásával állította…
Tovább olvasom >A Gundel technikum (a korábbi Ecseri szakközépiskola) volt diákjait várja a Gundel Alumni Közösségbe
A Gundel Károly Vendéglátó és Turisztikai Technikum, korábbi nevén az…
Tovább olvasom >Méréstolmács jigger – A nap képe
Amatőr mixer olvasó, készíts tökéletesen arányos koktélokat a Viski rozsdamentes…
Tovább olvasom >