A Magyar Halgazdálkodási Operatív Program keretében indult tavaly decemberben a hazai halfogyasztást ösztönző, Kapj rá! elnevezésű kampány. A célra elkülönített 440 millió forintos keretből alakították ki a kapjra.hu internetes oldalt, és a közeljövőben egy ínycsiklandó halas fogásokat bemutató reklámspot is készül. A tervek szerint az üzenetet a szervezők print, online és outdoor hirdetéseken is el fogják juttatni a célcsoporthoz.
Az egyelőre egyévesre tervezett projekt során kiválasztanak egy-egy hazai halfajtát, amely elkészítésének titkaiba szakemberek avatják be a fogyasztót – eddig a ponty, majd a barramundi került célkeresztbe, ezeket nemsokára a busa követi. A weblapra „halas éttermek” is térítésmentesen felkerülhetnek, amennyiben kínálatuk legalább háromnegyede halas fogásokból áll. A vendéglátóhelyek aktív bevonása a kampányba előreláthatóan 2016-ban kezdődik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Turizmus 2024 decemberében: növekvő vendégforgalom, eltérő regionális trendek
2024 decemberében a magyarországi turisztikai szálláshelyek vendégforgalma jelentős növekedést mutatott…
Tovább olvasom >Szivárványos koktél – A nap videója
Az italrétegelés régóta egyik kedvenc látványossága a koktélkészítésnek. A videóért…
Tovább olvasom >Ön itt áll! – A nap képe
A Walmart áruházi GPS-e a részlegek és termékek elhelyezése mellett…
Tovább olvasom >