A Magyar Halgazdálkodási Operatív Program keretében indult tavaly decemberben a hazai halfogyasztást ösztönző, Kapj rá! elnevezésű kampány. A célra elkülönített 440 millió forintos keretből alakították ki a kapjra.hu internetes oldalt, és a közeljövőben egy ínycsiklandó halas fogásokat bemutató reklámspot is készül. A tervek szerint az üzenetet a szervezők print, online és outdoor hirdetéseken is el fogják juttatni a célcsoporthoz.
Az egyelőre egyévesre tervezett projekt során kiválasztanak egy-egy hazai halfajtát, amely elkészítésének titkaiba szakemberek avatják be a fogyasztót – eddig a ponty, majd a barramundi került célkeresztbe, ezeket nemsokára a busa követi. A weblapra „halas éttermek” is térítésmentesen felkerülhetnek, amennyiben kínálatuk legalább háromnegyede halas fogásokból áll. A vendéglátóhelyek aktív bevonása a kampányba előreláthatóan 2016-ban kezdődik.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >Tanuljunk nyelveket – A nap képe
Frenetikus szövegfordítások – a leiterjakab FB oldalán találtuk, és persze…
Tovább olvasom >