Kapitány István: „Az út a fontos, nem a cél”
Hogyan hat a háború az energiapiacokra? Milyen megoldásokkal lehet biztosítani az energiahozzáférést ilyen helyzetben? Kapitány István, a Shell globális alelnöke, a Menedzserek Országos Szövetségének elnöke számos, energiával, elektromos autóval, töltéssel és mobilitással kapcsolatos témát érintett Krizsó Szilviával a Future Talks legfrissebb adásában.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2022/05/Kapitany_Istvan_03.00_00_47_22.Still004-300x169.png)
Kapitány István
Kapitány István többek között kitért arra is, hogy a legnagyobb kihívást az elektromos autók terén a töltési lehetőségek fejlesztése, bővítése jelenti. Beszélt az otthoni töltési módok kiterjesztéséről, a kizárólag elektromos töltőállomások terjedéséről, illetve arról, hogy Kínában és Indiában sok helyen nem töltik, hanem cserélik az akkumulátorokat.
A teljes beszélgetést meghallgathatja és megnézheti az alábbi platformokon, a linkekre kattintva:
Youtube:
https://www.youtube.com/watch?v=zqkfQ_GC7BQ&t=3s
Facebook:
https://www.facebook.com/trademagazin.hu
Soundcloud:
https://soundcloud.com/trade-magazin
Spotify:
https://open.spotify.com/show/1imr2D62BIXEzsr5RNABLu
Trade magazin:
https://trademagazin.hu/hu/rendezvenyek/future-talks-business-podcast/
Minden hétfőn 17.00-kor új epizóddal jelentkezik a Trade magazin business podcastja, a Future Talks Krizsó Szilviával.
Kapcsolódó cikkeink
Máté Krisztina: „A fontos dolgokat nem lehet utólag pótolni”
Folytatódik a Trade magazin Business Podcastja Az üzleti élet szereplői…
Tovább olvasom >Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >A műtárgy középtávú befektetés
Mitől értékes egy festmény? Virág Judit művészettörténész, galériatulajdonos most elmondja…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette az Estée Lauder a DECIEM-et
Lezárult a The Ordinary márkájáról ismert kanadai multibrand cég, a…
Tovább olvasom >A romániai városok meghódítására tör a lengyel Żabka
A Żabka romániai leányvállalata, a Froo az év végéig kétszáz…
Tovább olvasom >Pékáru-stratégiájával nyerhet a Lidl az Egyesült Királyságban
Kritika érte a brit szupermarketeket pékáru részlegeik állítólagosan félrevezető marketingje…
Tovább olvasom >