Kampány az önazonosságért
A KFC Németország új termékét komplex kampánnyal vezeti be Bucket for One nevű termékét, amely a Z-generáció önállóság- és egyediségigényére épít.
A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.
A popkulturális elemeket – köztük a német rapet és közösségi történetmesélést – is felhasználó kommunikáció központi arca Calli rapper, aki az ehhez a termékhez készített zenével és videóval erősíti az üzenetet. A kampány kültéri, digitális, rádiós, Spotify- és közösségi felületeken fut, célja az élményteremtés, amelyben a fiatal vendégek önazonosságra találhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
A Biolanddal együttműködve bővíti bio kínálatát a REWE
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Minőségvezérelt újrapozicionálás az Aldi Südnél
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Telemedicina szolgáltatást tesztel a Kaufland Németországban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: decemberi SZÉP kártya toplista: idén trendforduló várható?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >December 23. után is lehet bubizni a fővárosban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Rómában fizetős lesz a Trevi-kút február elsejétől
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
