Kampány az önazonosságért
A KFC Németország új termékét komplex kampánnyal vezeti be Bucket for One nevű termékét, amely a Z-generáció önállóság- és egyediségigényére épít.
A cikk a Trade magazin 2025/10. lapszámában olvasható.
A popkulturális elemeket – köztük a német rapet és közösségi történetmesélést – is felhasználó kommunikáció központi arca Calli rapper, aki az ehhez a termékhez készített zenével és videóval erősíti az üzenetet. A kampány kültéri, digitális, rádiós, Spotify- és közösségi felületeken fut, célja az élményteremtés, amelyben a fiatal vendégek önazonosságra találhatnak.
Kapcsolódó cikkeink
Fenntarthatósági fordulópont előtt a magyar szállítmányozás
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Svédasztal az iskolákban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Gyermelyi Süteményliszt
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szallas.hu: Eger, Miskolc és Nyíregyháza a legnépszerűbb az őszi szünetben
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Balatoni Turizmus Szövetség: 1500 szolgáltató várja vendégeit az október 23-i hosszú hétvégén
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Kézzel készült mini desszertcsodák kerültek a Gundel asztalára
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >