Kampány a vörös hús érdekében
A Makáry Stúdió nyerte azt a pályázatot, amelynek célja egy vörös húsok népszerűsítését célzó kampány kivitelezése. A pályázatot az FVM Agrármarketing Centrum Kht. írta ki júliusban, az érdekelt szakmai szervezetekkel – a Vágóállat- és Hús Terméktanáccsal, a Húscéhvel és a Magyar Húsiparosok Szövetségével – együttműködve.
A kampály októberben indul, megvalósítására bruttó 96 millió forint keretösszeg áll rendelkezésre. A fogyasztók óriásplakáton és citylighton, illetve rádióban és nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetésekben, valamint áruházi reklámakciók során találkozhatnak majd a kampány arcaként fellépő népszerű színművésszel, Koltai Róberttel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
December 24–25-én országszerte zárva tartanak a McDonald’s éttermek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Árcsökkentés a Lidlnél: Népszerű vajak érhetőek el olcsóbban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Világszinten is példaértékű az Allee működése fenntarthatósági szempontból
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >
