Kampány a vörös hús érdekében
A Makáry Stúdió nyerte azt a pályázatot, amelynek célja egy vörös húsok népszerűsítését célzó kampány kivitelezése. A pályázatot az FVM Agrármarketing Centrum Kht. írta ki júliusban, az érdekelt szakmai szervezetekkel – a Vágóállat- és Hús Terméktanáccsal, a Húscéhvel és a Magyar Húsiparosok Szövetségével – együttműködve.
A kampály októberben indul, megvalósítására bruttó 96 millió forint keretösszeg áll rendelkezésre. A fogyasztók óriásplakáton és citylighton, illetve rádióban és nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetésekben, valamint áruházi reklámakciók során találkozhatnak majd a kampány arcaként fellépő népszerű színművésszel, Koltai Róberttel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Jól hangzik a 11 százalékos vagyonbővülés, de a Blochamps szerint ez csupán a szűk elit boldogsága
A Blochamps Capital szerint a felületes szemlélőnek megtévesztő a jegybank…
Tovább olvasom >Adni Öröm! – Országos összefogás az iskolakezdéshez
Immár ötödik alkalommal hirdeti meg közös tanszergyűjtő akcióját a Magyar…
Tovább olvasom >10 millió forinttal támogatja a nehéz sorsú fiatalokat a Lidl
Nagy érdeklődés övezte a Lidl és a Tisza Cipő kollaborációja…
Tovább olvasom >