Kampány a vörös hús érdekében
A Makáry Stúdió nyerte azt a pályázatot, amelynek célja egy vörös húsok népszerűsítését célzó kampány kivitelezése. A pályázatot az FVM Agrármarketing Centrum Kht. írta ki júliusban, az érdekelt szakmai szervezetekkel – a Vágóállat- és Hús Terméktanáccsal, a Húscéhvel és a Magyar Húsiparosok Szövetségével – együttműködve.
A kampály októberben indul, megvalósítására bruttó 96 millió forint keretösszeg áll rendelkezésre. A fogyasztók óriásplakáton és citylighton, illetve rádióban és nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetésekben, valamint áruházi reklámakciók során találkozhatnak majd a kampány arcaként fellépő népszerű színművésszel, Koltai Róberttel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Rekorderedmény és nemzetközi növekedés a Pek-Snack Csoportnál
Rekordszintű, 12,7 milliárd forintos árbevétel mellett 2,5 milliárdos EBITDA-nyereséggel zárta…
Tovább olvasom >Havi ügy, közös felelősség: 100 ezer termékkel a menstruációs szegénység ellen
Közel 100 000 termék, összesen 3 000 000 forint támogatás…
Tovább olvasom >Cukorbeteg Barbie babát jelentett be a Mattel
Idén egy különleges Barbie bővíti a Mattel sokszínűséget célzó játékcsaládját:…
Tovább olvasom >