Kampány a vörös hús érdekében
A Makáry Stúdió nyerte azt a pályázatot, amelynek célja egy vörös húsok népszerűsítését célzó kampány kivitelezése. A pályázatot az FVM Agrármarketing Centrum Kht. írta ki júliusban, az érdekelt szakmai szervezetekkel – a Vágóállat- és Hús Terméktanáccsal, a Húscéhvel és a Magyar Húsiparosok Szövetségével – együttműködve.
A kampály októberben indul, megvalósítására bruttó 96 millió forint keretösszeg áll rendelkezésre. A fogyasztók óriásplakáton és citylighton, illetve rádióban és nyomtatott sajtóban megjelenő hirdetésekben, valamint áruházi reklámakciók során találkozhatnak majd a kampány arcaként fellépő népszerű színművésszel, Koltai Róberttel.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Vezetőváltás a Henkel magyarországi Consumer Brands üzletága élén
2025 április elsejétől Maurizio Salvaggio a Henkel Magyarország Consumer Brands…
Tovább olvasom >A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megújult a KOMETA – Jó étellel a jó életért
Buona vita!, azaz jó élet lett az olasz gyökerekkel is…
Tovább olvasom >