Kampány a Törley borcsaládnak
A Carbon Group kommunikációs támogatásával dobta piacra a Törley új almárkáját, a Törley borcsaládot.
A Törley-borok három fajtával debütáltak. Mindhárom a cég etyek-budai borvidéken található szőlőterületeiről származik: a chardonnay, a pinot noir rozé és egy félédes muskotály alkotja a szortimentet.
A kampány célja az volt, hogy az idén 131 éves pezsgőmárkák bizalmat ébresszenek a fogyasztókban az innováció iránt, a kreatív anyagokon pedig bemutassák a 3 különböző borfajta emocionális értékeit.
Szeptembertől országos kampány keretében, többek között televízióreklámból, óriásplakátokról, eladáshelyi és internetes hirdetésekből, valamint kóstoltatások és rendezvények alkalmával ismerhetik meg a fogyasztók a Törley új borait.
A filmet Vajda Péter rendező-operatőr, Gulya Róbert zeneszerző és a Focus Fox utómunka stúdió közreműködésével házon belül készítette a Carbon Group.
A reklámfilm linkje: http://www.youtube.com/watch?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >