Kampány a Törley borcsaládnak
A Carbon Group kommunikációs támogatásával dobta piacra a Törley új almárkáját, a Törley borcsaládot.
A Törley-borok három fajtával debütáltak. Mindhárom a cég etyek-budai borvidéken található szőlőterületeiről származik: a chardonnay, a pinot noir rozé és egy félédes muskotály alkotja a szortimentet.
A kampány célja az volt, hogy az idén 131 éves pezsgőmárkák bizalmat ébresszenek a fogyasztókban az innováció iránt, a kreatív anyagokon pedig bemutassák a 3 különböző borfajta emocionális értékeit.
Szeptembertől országos kampány keretében, többek között televízióreklámból, óriásplakátokról, eladáshelyi és internetes hirdetésekből, valamint kóstoltatások és rendezvények alkalmával ismerhetik meg a fogyasztók a Törley új borait.
A filmet Vajda Péter rendező-operatőr, Gulya Róbert zeneszerző és a Focus Fox utómunka stúdió közreműködésével házon belül készítette a Carbon Group.
A reklámfilm linkje: http://www.youtube.com/watch?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >