Kampány a Törley borcsaládnak

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 08. 27. 11:52

A Carbon Group kommunikációs támogatásával dobta piacra a Törley új almárkáját, a Törley borcsaládot.

Torley_logo

A Törley-borok három fajtával debütáltak. Mindhárom a cég etyek-budai borvidéken található szőlőterületeiről származik: a chardonnay, a pinot noir rozé és egy félédes muskotály alkotja a szortimentet.

A kampány célja az volt, hogy az idén 131 éves pezsgőmárkák bizalmat ébresszenek a fogyasztókban az innováció iránt, a kreatív anyagokon pedig bemutassák a 3 különböző borfajta emocionális értékeit.

Szeptembertől országos kampány keretében, többek között televízióreklámból, óriásplakátokról, eladáshelyi és internetes hirdetésekből, valamint kóstoltatások és rendezvények alkalmával ismerhetik meg a fogyasztók a Törley új borait.

A filmet Vajda Péter rendező-operatőr, Gulya Róbert zeneszerző és a Focus Fox utómunka stúdió közreműködésével házon belül készítette a Carbon Group.

A reklámfilm linkje: http://www.youtube.com/watch?v=Wv5GOcaWsI8&feature=youtu.be

Kapcsolódó cikkeink