Kampány a Törley borcsaládnak
A Carbon Group kommunikációs támogatásával dobta piacra a Törley új almárkáját, a Törley borcsaládot.
A Törley-borok három fajtával debütáltak. Mindhárom a cég etyek-budai borvidéken található szőlőterületeiről származik: a chardonnay, a pinot noir rozé és egy félédes muskotály alkotja a szortimentet.
A kampány célja az volt, hogy az idén 131 éves pezsgőmárkák bizalmat ébresszenek a fogyasztókban az innováció iránt, a kreatív anyagokon pedig bemutassák a 3 különböző borfajta emocionális értékeit.
Szeptembertől országos kampány keretében, többek között televízióreklámból, óriásplakátokról, eladáshelyi és internetes hirdetésekből, valamint kóstoltatások és rendezvények alkalmával ismerhetik meg a fogyasztók a Törley új borait.
A filmet Vajda Péter rendező-operatőr, Gulya Róbert zeneszerző és a Focus Fox utómunka stúdió közreműködésével házon belül készítette a Carbon Group.
A reklámfilm linkje: http://www.youtube.com/watch?
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >