Kampány a SZÉP-kártya szállodai felhasználásának ösztönzésére
A Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége (MSZÉSZ) és a Magyar Turizmus (MT) Zrt. áprilistól az egész évre kiterjedő SZÉP-kártya kommunikációba kezd az MT belföldi kampányaihoz kapcsolódva.
A nemzeti marketingszervezet négy évszakban négy hangulatot sugallva fűzi össze a nagyközönség számára a turisztikai termékeket és régiókat. Az MSZÉSZ pedig a belföldi turisztikai kampányokhoz csatlakozva felhívást tett közzé tagszállodái számára a szállodák belföldi forgalmának növelése és a SZÉP kártya szállodai felhasználásának ösztönzése céljából – ismerteti a nemzeti marketingszervezet közleményében.
A tavaszi időszakban az aktív és ökoturizmus áll a kommunikáció középpontjában az „Ébredés” köré csoportosítva a Balaton, Észak-Magyarország és a Tisza-tó természetjáró, kerékpáros, lovas, vízi-, horgász-, és kemping-ajánlatait.
A nyár a fesztiváloké és a vízparti üdülésé, „Zsongás”-ra inspirálják és konkrét utazási csomagokkal érik el a budapest-közép-dunavidéki, a balatoni és a közép-dunántúli nyaralásra vágyókat.
Ősszel a bor és a gasztronómia áll az üzenetek élén, „Derű”-s hangulatot árasztó ajánlatokkal népszerűsítik majd a dél-dunántúli, a nyugat-dunántúli és az észak-magyarországi régiókat.
Novemberben és decemberben pedig „Harmónia” hívószóval az egészségturizmus szerelmeseit vagy az erre a hangulatra vágyó utazókat invitálják az észak-alföldi, a dél-alföldi és a nyugat-dunántúli régióba.
Az MSZÉSZ tagszállodái bármelyik kampányidőszakhoz, vagy turisztikai termék népszerűsítéséhez csatlakozhatnak meghatározott kedvezményes ajánlatokkal.
Az MT belföldi kampányait, a szállodák kedvezményes ajánlatait és a SZÉP-kártyát számos marketingeszköz népszerűsíti. Érdemes böngészni az MT Zrt. www.itthon.hu honlapját is, ahol a SZÉP-kártyát elfogadó szálláshelyek ajánlatai kiemelten kapnak helyet. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >Az NTAK-ból már látszik: 16%-kal nőtt az utazók száma az őszi szünetben
Kiemelkedő utazási kedvet hozott hazánkban az október 26. és november…
Tovább olvasom >Magyar narancs: málna nem, füge és banán igen
A klímaváltozás miatt a Kárpát-medencében olyan növényfajok tűnhetnek el, amelyek…
Tovább olvasom >