Kampány a gépi mosogatásért
A környezetkímélő módszerek és a mosogatógépek minél szélesebb körben történő elterjedése érdekében közös kampányba kezdett a Calgonit és a Bosch. Ehhez az indíttatást az a hét európai országra kiterjedően elvégzett bonni tanulmány adta, amely a mosogatási szokásokat hasonlította össze. A kutatás kimutatta, hogy gépi mosogatással (a kézihez képest) akár 2,5-szer kevesebb energiát, és akár ötször kevesebb vizet használhatunk fel, nem beszélve az időről, a pénzről és a környezet kíméléséről.
A decemberig tartó „Vedd komolyan” című kampány során Budapesten és 4 vidéki városban egy köztéri számláló méri a kézi és a gépi mosogatás közötti – vízfogyasztásbeli – különbséget. A kampány célja, hogy a mérési eredményekkel bemutassák, érdemes a vizet és energiát pazarló, időigényes kézi helyett a gépi mosogatást választani.
A kezdeményezés után remélhetőleg a jelenlegi 13 százalék körüli mosogatógép-penetráció felzárkózik az európai átlaghoz, ami 35 százalék.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ügyfélszolgálati központot nyitott a Fressnapf-csoport Pécsen
Ügyfélszolgálati központot nyitott Pécsen a hobbiállat-eledelek és -felszerelések forgalmazásával foglalkozó…
Tovább olvasom >A DHL duplájára növelt, bioüzemanyaggal hajtott kamionflottával érkezett a Hungaroringre, a Forma 1®-es hétvégére
A DHL és a Forma-1® már Mogyoródon van, a július…
Tovább olvasom >Megújult és növekszik a McDonald’s
A McDonald’s folyamatosan új éttermeket nyit és modernizálja meglévő egységeit…
Tovább olvasom >