Kampány a felelős állattartásért
Április 16-ától kampányt indított a Partner in Pet Food (PPF), amelyben a felelős állattartás és az állatmentés fontosságára hívja fel a figyelmet. Az „1 Ft+1%” nevet viselő kampányban olyan sztárok álltak az ügy mellé, mint Horváth Éva műsorvezető és Nagy László kézilabdázó. Magyarország egyik ismert macskaeledel-márkája, a Prevital fontosnak tartja ezt a küldetést, és igyekszik segítséget nyújtani hozzá.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2018/04/Szitai_%C3%81d%C3%A1m-PPF_opt-200x300.jpeg)
Szitai Ádám
kereskedelmi igazgató
PPF
– Azért esett a választásunk a Noé Állatotthonra, mert már régóta figyelemre méltó munkát végeznek az állatmentés területén. Büszkén támogatjuk a tevékenységüket eledellel, valamint 1 forinttal minden megvásárolt Prevital termék után – ismerteti a jótékonysági kampány célját Szitai Ádám, a PPF kereskedelmi igazgatója.
Áprilisban és májusban minden megvásárolt Prevital termék után 1 Ft kerül a Noé Állatotthonhoz, amely szeretettel várja az 1%-os adófelajánlásokat is az állatbarátoktól. //
Kapcsolódó cikkeink
Tálak újratöltve
Bár a tavalyi év „árzivataros” hónapjaiban sok háztartásban állateledel helyett…
Tovább olvasom >Harmincegy állatvédelmi szervezet támogatásával startol a legújabb mobilos szolgáltatás
Július 13-án, csütörtökön, a Noé Állatotthonban mutatták be a Netfone…
Tovább olvasom >PPF: trend a természetes összetevők felértékelődése
Az állateledel-piacon is előbb-utóbb megjelennek azok a trendek, amelyek a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >Új termékigazgatót nevezett ki az Auchan
Július 1-től Varga László látja el az Auchan Magyarország termékigazgatói…
Tovább olvasom >