Kampány a felelős állattartásért
Április 16-ától kampányt indított a Partner in Pet Food (PPF), amelyben a felelős állattartás és az állatmentés fontosságára hívja fel a figyelmet. Az „1 Ft+1%” nevet viselő kampányban olyan sztárok álltak az ügy mellé, mint Horváth Éva műsorvezető és Nagy László kézilabdázó. Magyarország egyik ismert macskaeledel-márkája, a Prevital fontosnak tartja ezt a küldetést, és igyekszik segítséget nyújtani hozzá.
– Azért esett a választásunk a Noé Állatotthonra, mert már régóta figyelemre méltó munkát végeznek az állatmentés területén. Büszkén támogatjuk a tevékenységüket eledellel, valamint 1 forinttal minden megvásárolt Prevital termék után – ismerteti a jótékonysági kampány célját Szitai Ádám, a PPF kereskedelmi igazgatója.
Áprilisban és májusban minden megvásárolt Prevital termék után 1 Ft kerül a Noé Állatotthonhoz, amely szeretettel várja az 1%-os adófelajánlásokat is az állatbarátoktól. //
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl idén 12. alkalommal szervezte meg Telitálka kampányát
A Lidl Magyarország idén 12. alkalommal szervezte meg Telitálka kampányát,…
Tovább olvasom >Tálak újratöltve
Bár a tavalyi év „árzivataros” hónapjaiban sok háztartásban állateledel helyett…
Tovább olvasom >Harmincegy állatvédelmi szervezet támogatásával startol a legújabb mobilos szolgáltatás
Július 13-án, csütörtökön, a Noé Állatotthonban mutatták be a Netfone…
Tovább olvasom >További cikkeink
Érdemes a hazai szárnyasokat választani Márton-nap alkalmából
Idén sem hiányozhat a Márton napi asztalról a libapecsenye. A…
Tovább olvasom >Márton-nap előtt: drágulásra számíthatunk a liba és kacsa esetében?
November 11-én, Szent Márton napján a hagyomány szerint libát illik…
Tovább olvasom >Rendkívüli fogyasztóvédelmi ellenőrzést indítanak az ételfutár cégeknél
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium rendkívüli fogyasztóvédelmi vizsgálatot indít a…
Tovább olvasom >