Kampány a felelős állattartásért
Április 16-ától kampányt indított a Partner in Pet Food (PPF), amelyben a felelős állattartás és az állatmentés fontosságára hívja fel a figyelmet. Az „1 Ft+1%” nevet viselő kampányban olyan sztárok álltak az ügy mellé, mint Horváth Éva műsorvezető és Nagy László kézilabdázó. Magyarország egyik ismert macskaeledel-márkája, a Prevital fontosnak tartja ezt a küldetést, és igyekszik segítséget nyújtani hozzá.

Szitai Ádám
kereskedelmi igazgató
PPF
– Azért esett a választásunk a Noé Állatotthonra, mert már régóta figyelemre méltó munkát végeznek az állatmentés területén. Büszkén támogatjuk a tevékenységüket eledellel, valamint 1 forinttal minden megvásárolt Prevital termék után – ismerteti a jótékonysági kampány célját Szitai Ádám, a PPF kereskedelmi igazgatója.
Áprilisban és májusban minden megvásárolt Prevital termék után 1 Ft kerül a Noé Állatotthonhoz, amely szeretettel várja az 1%-os adófelajánlásokat is az állatbarátoktól. //
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl idén 12. alkalommal szervezte meg Telitálka kampányát
A Lidl Magyarország idén 12. alkalommal szervezte meg Telitálka kampányát,…
Tovább olvasom >Tálak újratöltve
Bár a tavalyi év „árzivataros” hónapjaiban sok háztartásban állateledel helyett…
Tovább olvasom >Harmincegy állatvédelmi szervezet támogatásával startol a legújabb mobilos szolgáltatás
Július 13-án, csütörtökön, a Noé Állatotthonban mutatták be a Netfone…
Tovább olvasom >További cikkeink
Alkotmányos jog lett a készpénz: minden kereskedőnek biztosítania kell a lehetőséget
Megjelent a Magyar Közlönyben az a jogszabály, amely a készpénzes…
Tovább olvasom >Omnichannel vagy semmi – Az e-commerce új iránya
„Mintegy 450 ezer magyar 2023-ban úgy vásárolt először a Temun,…
Tovább olvasom >Több a kérdés, mint a válasz: mit árulnak el valójában az Eurostat friss fogyasztási adatai Magyarországról?
Megjelentek az Eurostat 2024-es fogyasztási és gazdasági statisztikái, és ahogy…
Tovább olvasom >