Kampánnyal ünnepli a helyi közösségeket az EUROSPAR Írországban
Június végén indult el az EUROSPAR „Ünnepeljük a közösséget” kampánya Írországban azzal a céllal, hogy köszönetet mondjon azoknak, akik a helyi közösségek lakosságának megsegítéséért tesznek.
A kampányban az EUROSPAR üzletek Írország-szerte arra kérik vásárlóikat, hogy nevezzenek egy helyi jótékonysági szervezetet vagy csoportot, és mondják el, mi módon tesznek többet másoknál a közösségért, és ezzel nyerjenek 1000 eurót számukra.
Nevezés csak az üzletben
A kiskereskedő jelezte, hogy nevezni kizárólag az üzletekben lehet, és a kezdeményezés célja, hogy felkutassa és megünnepelje az arra legérdemesebb személyeket, klubokat, csoportokat, szervezeteket és kezdeményezéseket annak elismeréseként, hogy hozzájárulásukkal gazdagabbá és boldogabbá teszik a helyi közösségeket.
Az „Ünnepeljük a közösséget” kampány július 31-ig tart az üzletekben, és az EUROSPAR szupermarketek vásárlóit arra kérik, hogy a nevezéshez vegyenek át egy jelentkezési lapot, azon jelöljék meg az általuk preferált közösségi hőst, majd küldjék be a 10 000 eurós közösségi alapból való részesedés érdekében.
Tíz különböző írországi EUROSPAR-üzlet összesen tíz nyertesét választják majd ki, akik egyenként 1000 eurót nyernek az általuk jelölt csoport számára.
Kapcsolódó cikkeink
200 millió eurót költ a Tesco a beszállítói kapcsolatokra Írországban
A Tesco Ireland több mint 200 millió eurót költ arra,…
Tovább olvasom >Szeszesital utántöltőt tesztel a Diageo Írországban
Új környezetbarát megoldást tesztel a Diageo Írországban a szeszesitalok újratöltésére…
Tovább olvasom >Írországban a Heineken Irelandhez kerül a Molson Coors sörmárkák fogalmazási joga
Megállapodott a Heineken Ireland a Molson Coors sörmárkák írországi forgalmazási…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >