Kampánnyal ünnepli a helyi közösségeket az EUROSPAR Írországban
Június végén indult el az EUROSPAR „Ünnepeljük a közösséget” kampánya Írországban azzal a céllal, hogy köszönetet mondjon azoknak, akik a helyi közösségek lakosságának megsegítéséért tesznek.
A kampányban az EUROSPAR üzletek Írország-szerte arra kérik vásárlóikat, hogy nevezzenek egy helyi jótékonysági szervezetet vagy csoportot, és mondják el, mi módon tesznek többet másoknál a közösségért, és ezzel nyerjenek 1000 eurót számukra.
Nevezés csak az üzletben
A kiskereskedő jelezte, hogy nevezni kizárólag az üzletekben lehet, és a kezdeményezés célja, hogy felkutassa és megünnepelje az arra legérdemesebb személyeket, klubokat, csoportokat, szervezeteket és kezdeményezéseket annak elismeréseként, hogy hozzájárulásukkal gazdagabbá és boldogabbá teszik a helyi közösségeket.
Az „Ünnepeljük a közösséget” kampány július 31-ig tart az üzletekben, és az EUROSPAR szupermarketek vásárlóit arra kérik, hogy a nevezéshez vegyenek át egy jelentkezési lapot, azon jelöljék meg az általuk preferált közösségi hőst, majd küldjék be a 10 000 eurós közösségi alapból való részesedés érdekében.
Tíz különböző írországi EUROSPAR-üzlet összesen tíz nyertesét választják majd ki, akik egyenként 1000 eurót nyernek az általuk jelölt csoport számára.
Kapcsolódó cikkeink
Közel húsz év után visszatért a SPAR Finnországba
Közel két évtizedes szünetet követően a SPAR ismét megjelent Finnországban…
Tovább olvasom >Drónos ételkiszállítást tesztel a Deliveroo Dublinban
A Deliveroo ételkiszállító cég elindította első drónos kiszállítási pilotprogramját Dublinban,…
Tovább olvasom >Összefogott a Just Eat és a Maxi Zoo Írországban
Úttörő együttműködést jelentett be a Just Eat és a Maxi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >