Kamarás Iván ízemlékeket idéz fel a PICK segítségével
Magyarország egyik legnagyobb múltú és legismertebb márkájának gondozása nem kis felelősséggel és egyben büszkeséggel járó feladat, ezt a PICK márkacsapata is jól tudja. A PICK márkakommunikációjáért felelős, elkötelezett marketingszakemberek számára ezért is kiemelten fontos, hogy a több mint 150 éves magyar márka értékrendjéhez hűen, csakúgy, mint a PICK termékek, az általuk megvalósított aktivitások is élményeket és értéket nyújtsanak a fogyasztóknak.
Ennek szellemében kezdődött el idén júliusban a formabontó, egyedi együttműködés a PICK márka és az egyik legnépszerűbb magyar színész, a Jászai Mari-díjas Kamarás Iván között.
Kamarás Iván új szerepben: 1 színész, 10 étel, 10 történet
Az együttműködés keretében a közönségkedvenc színésszel 10 részes online, gasztro-videósorozatot forgatott a PICK csapata. Ezekben a receptekben a hagyományos magyar konyha népszerű ételeit egy kis csavarral gondolta újra Iván, aki gyerekkora óta a PICK-termékek rajongója, de a gasztronómiával csak az elmúlt években fűzte szorosabbra a viszonyát.
„Régi vágyam volt, hogy megtanuljak főzni. Akik ismernek, tudják rólam, hogy húsimádó hedonista vagyok, a PICK-termékek szenvedélyes fogyasztója, amelyek végigkísérték az életem, gyerekkoromtól napjainkig. Fontosnak tartom, hogy jó minőségű és finom ételek kerüljenek az asztalra, amelyek összehozzák a családomat és a barátaimat. Mostanra van jó pár receptem, amit szerettem volna megmutatni, így született meg a fejemben ennek a gasztro-videósorozatnak az ötlete. Gyerekkorom kedvenc ételeit, népszerű magyar fogásokat gondoltam kicsit újra, Iván módra”
– mesélte a színész.
„Iván személyisége és az általa képviselt értékek a PICK számára is szimpatikusak, így örömmel vettünk részt Iván elképzeléseinek megvalósításában. A sorozat azonban sokkal többet mutat be, mint a hagyományos főzővideók: egy férfi mindennapjait a konyhában, aki a saját receptjei mellett személyes ízemlékeiről mesél, érzelmes történeteket oszt meg civil mindennapjairól. Szórakoztató, személyes hangvételű, ugyanakkor inspiráló felvételek születtek, igazi élményvideók”
– mondta el Vízhányó-Pitrik Szilvia, média, digitális és fogyasztói marketing vezető a PICK képviseletében.
De mi a közös nevező, ami összehozta a több mint 150 éves PICK márkát és Kamarás Ivánt?
„Elismert teljesítményeink mögött azonos értékek állnak: szakértelem, alázat, szorgalom, valamint a hagyományos értékekre építve a folyamatos megújulás iránti igény és a kiválóságra törekvés. És nem utolsósorban az, hogy a PICK-hez hasonlóan, Iván is a magyar gasztronómia szenvedélyes rajongója”
– fogalmazott Szokolai Júlia a Bonafarm húságazatokért felelős marketing- és stratégiai igazgatója.
Kamarás Iván szerint a színészet és a főzés több dologban is hasonlítanak. És hogy mik ezek? Itt is van próbafolyamat, mellényúlás, csiszolni kell az „alakítást”, hogy a „premier” kiváltsa a közönség tetszését. Az elkészült videók esetében azonban van egy lényeges különbség: itt nincs szerep, csak Iván, aki sztorizik, kísérletezik, olykor hibázik, de végig önmagát adja.
Ízemlékek Kamarás Ivánnal és a PICK-kel
A 10 epizód mindegyike erről tanúskodik. A színész soha nem hallott személyes történeteket mesél magáról, miközben izgalmas, de bárki által könnyen megvalósítható ételeket készít, melyekben a PICK-termékek széles választéka szintén főszereplővé válik. A PICK GMO-mentes friss húsoktól kezdve, a Pickolino virsliken és Bükkerdei érlelt sonkán át, egészen a PICK szalámikig. Ilyen recept a közönség számára már látható húsimádó szendvicstorta Téliszalámiból, de Iván édesapjának kedvenc oldalasa is terítékre kerül majd. A videósorozat epizódjai a 2022-es év második felében, a PICK és a színész közösségi oldalain, valamint YouTube-on és TikTok-on jelennek meg.
Az új oldaláról most bemutatkozó művész által válogatott receptek ízei saját életünkből is ismerős emlékeket eleveníthetnek fel, izgalmas tálalásban. Ezek az Ízemlékek Kamarás Ivánnal és a PICK-kel.
(x)
Kapcsolódó cikkeink
Bekuckózós élmény a novemberi hűvös napokra!
Megérkezett a limitált kiadású Mizo narancsos-csoki ízű tejital! Nincs is melengetőbb…
Tovább olvasom >Karácsonyi hangulat dobozba zárva
Idén novemberben megérkezik a limitált kiadású Mizo diós bejgli ízű…
Tovább olvasom >Jön az idei utolsó Trade Marketing Klubülés – POPAI POP díjátadóval
November 28-án a MOM Kulturális Központ (MOMKult) különtermébe várunk mindenkit,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Aranyérmes borok a Lidl kínálatában
A Lidl Magyarország tíz évvel ezelőtt kötelezte el magát a…
Tovább olvasom >memoQ: Innováció a többnyelvű vállalati kommunikáció világában
A memoQ fordításmenedzsment-rendszer (TMS) forradalmasítja a vállalatok többnyelvű kommunikációját, megoldást…
Tovább olvasom >Vidd magaddal bárhova: fenntartható csomagolás aktív fogyasztóknak
Az aktív fogyasztóknak szánt, ,,on-the-go” élelmiszerek kategóriája egyre nagyobb teret…
Tovább olvasom >