K-beauty – avagy a koreai szépségápolás világa
2020. augusztus 6-án, az Arena Mall emeletén található dm üzletben ünnepelte meg a drogéria az új koreai arcápolási termékek polcokra kerülését. Az est háziasszonya, Takács Nóra köszöntötte a résztvevőket: a megnyitón beszédet mondott Mr. Park Keewon, a KOTRA Budapest igazgatója, valamint Kanyó Roland a dm Kft. marketing és PR menedzsere. Az est hangulatáról a K-pop DJ gondoskodott, emellett koreai népviseletbe öltözött hostessek és arcápolási szakértők várták a vásárlókat.
A K-Beauty, a koreai szépségápolás térhódítása a 2000-es évek elején indult meg, az újfajta, tudatos arcápolási szokással egy új szemlélet és trend kezdődött. Ekkor került előtérbe a K-Beauty, hiszen csak az ápolt és üde arcbőr lehet az alapja a természetes szépségnek és a tökéletes sminknek. És hogy mi a siker titka?
„A koreai 10 lépcsős arcápolási rutin azért terjed el a világban, mert a bőr tudatos, valódi igényei szerinti ápolásról szól. Természetesen mindenki a bőrtípusának, az időjárásnak, napszaknak megfelelően kialakíthatja saját rutinját. A legfontosabb lépések és termékek – az arclemosók, eszencia, ampulla, arckrémek, hidratálók – mellett az AHA, BHA hámlasztók, a reggeli rutin kötelező napvédői és az esti rutin éjszakai pakolásai, maszkjai megfelelő sorrendben és módon való használatával egészséges, szép bőr érhető el.” – mondta Vecsey Hedvig a KOTRA Budapest* kapcsolattartója.
„A dm számára kiemelten fontos, hogy a vásárlók a termék megvétele előtt megnézzék az összetevőket és informálódjanak annak minőségéről – folytatta Kanyó Roland. A dm állandó megújulás képessége abban rejlik, hogy az aktuális trendek terén ne követők, hanem alakítók legyünk. A szortimentbővítés során négy új márkát köszönthetünk a dm polcain:
A Benton márka a CLEAN BEAUTY, a „tiszta szépség” kozmetikai trend úttörője. A márkanév szellemében a termékek célja az egészséges, fiatalos bőr állapotának megőrzése természetes és tiszta hatóanyagokkal, káros összetevők nélkül.
A COSRX bőrbarát összetevőkre alapozott, állatkísérletmentes termékeket kínál. Többek között AHA és BHA hámlasztókat, valamint prémium hidratálókat találhatunk meg a szortimentben.
It’s skin – It’s my skin, – ez az én bőröm – márkanév hűen tükrözi az ideális arcbőr filozófiáját, amely eléréséhez a cég alapítói a Szöuli Egyetem bőrgyógyászaival és klinikai kutatóival együttműködve fejlesztik ki minden terméküket. A növényi hatóanyagokkal dúsított szérumok alkalmasak az érzékeny bőr ápolására is.
Az Etude House szépségápolási termékei remek kiegészítői lehetnek az arcápolási rutinnak. Jelenleg a kínálatban egy hajpánt, valamint egy arctisztító szilikon kefe található meg.
Az innovatív, világszínvonalú összetevők, a természet inspirálta különleges és magas hatóanyagtartalom, valamint az állandó megújulás és termékfejlesztés eredményeképpen a koreai kozmetikumok igazi innovációt képviselnek a piacon. A ma már mindennapi szépségápolási rutinunk számos terméke, a BB krém, az eszencia, a fátyolmaszk is a koreai kozmetikai iparnak köszönhető. Mindezek pedig azt eredményezik, ha valaki kipróbálja és megismeri a koreai kozmetikumokat, akkor szinte biztosan megszereti és használni fogja a K-Beauty termékeket.
*A KOTRA, a Koreai Nagykövetség Kereskedelmi Kirendeltsége 1998 óta van jelen Magyarországon, abból a célból, hogy segítse a koreai-magyar kereskedelmi kapcsolatok kiépítését, a koreai cégek és termékek magyarországi piacra jutását.
Kapcsolódó cikkeink
Csökkenő születésszám, növekvő kihívások
A demográfiai trendek és a fogyasztói szokások alakulása egyaránt formálja…
Tovább olvasom >Gyengédség minden érintésben
A babaápolási piacon a fenntarthatóság, a biztonságos összetevők és az…
Tovább olvasom >Áprilistól már a dm-ben is kaphatóak lesznek az AVON termékei
Az AVON az elmúlt több mint 135 év alatt a…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >