Just Eat: a kényelemre vonatkozó igénnyel együtt nő az on-demand házhoz szállítás

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 07. 09. 09:59

A Just Eat szerint az on-demand szállítási iparág „nem mutatja a lassulás jeleit”, mivel a vásárlók a gyorsaságot és a kényelmet helyezik előtérbe.

A gyorsfutár-cég és a PA Consulting által megrendelt, 4000 európai vásárló megkérdezésével készült kutatás szerint trendből immár elvárássá nőtt az élelmiszervásárlás kényelme iránti igény.

Minden negyedik válaszadó azt mondta, hogy nehezen találja meg a kívánt termékeket az üzletben, míg a megkérdezettek fele szerint a pénztárnál kialakuló hosszú sorok frusztrálják, és minden ötödik vásárlónak akad gondja az érzékszervi túlterheltséggel, amikor üzletben vásárol.

Carlos Hernandez, a Just Eat globális élelmiszer- és kiskereskedelmi vezetője szerint a kényelem továbbra is prioritás, különösen a fiatalabb generációk körében, akik „elvárják a készpénzmentes, azonnali, hiper-személyreszabott kiskereskedelmi interakciókat, valamint a kifejezetten számukra készített termékeket és élményeket”.

A kutatás megállapította, hogy a korábban élelmiszert már ily módon rendelő négyből három fogyasztó számára visszatérő szokássá válik a gyors házhoz szállítás igénybe vétele, és úgy vélik, hogy ez a mindennapi életük részévé válik.

Az on-demand házhoz szállítás háromból két korai alkalmazója egyetértett abban, hogy a gyors élelmiszer-házhozszállítás átalakította a vásárlásaikat, és az Egyesült Királyságban azok, akik még nem rendeltek korábban, nagyobb valószínűséggel választják az online élelmiszerbeszerzést mint a receptdoboz-rendelést.

Hernandez elmondta, hogy ennek eredményeképpen a Just Eat két év alatt több mint négyszeresére növelte a brit alkalmazásban szereplő kiskereskedelmi helyszínek számát – tudósít a Grocery Gazette.

Kapcsolódó cikkeink