Júniusban lassult a kiskereskedelmi forgalom növekedése Kínában
Júniusban nagymértékben lassult a kínai kiskereskedelmi forgalom növekedési üteme a nemzeti statisztikai hivatal, az NBS hétfői jelentése alapján.

Immár több mint 50 saját márkás
terméket kínál a brit Lidl
Júniusban 3,1 százalékkal nőtt éves bázison a kiskereskedelmi forgalom Kínában, lényegesen kisebb mértékben a májusi 12,7 százalékos éves növekedésnél és némileg elmaradva az elemzők körében kialakult 3,2 százalékos várakozástól is.
A kiskereskedelmi forgalom most júniusban a tavaly decemberi csökkenés óta a legkisebb mértékben nőtt éves bázison.
A ruházati cikkek kiskereskedelmi forgalma júniusban 6,9 százalékkal nőtt a májusi 17,6 százalékos éves növekedés után. A kozmetikumok forgalma 4,8 százalékkal nőtt a májusi 11,7 százalék után. Az arany és az ezüst értékesítése júniusban 7,8 százalékkal nőtt éves bázison a májusi 24,4 százalékos növekedés után.
Az építőanyagok értékesítése 6,8 százalékkal csökkent júniusban, kevésbé a májusi 14,6 százalékos éves csökkenésnél. Az olajtermékek kiskereskedelmi forgalma 2,2 százalékkal csökkent júniusban, míg májusban 4,1 százalékkal növekedett.
Az év első hat hónapjában a kiskereskedelemi forgalom 8,2 százalékkal bővült Kínában.
Kapcsolódó cikkeink
Madárinfluenza miatt tiltotta be Kína a spanyol baromfiimportot
Kína ideiglenesen megtiltotta a spanyol baromfi- és kapcsolódó termékek importját…
Tovább olvasom >Meglepetést hozott a kínai infláció – stagnáltak a fogyasztói árak júliusban
Az elemzők által várt minimális emelkedés helyett júliusban változatlan szinten…
Tovább olvasom >Véget ért a vámmentes Kánaán: Trump globális korlátozása felforgatja az e-kereskedelmet
Donald Trump felfüggesztette a 800 dollár alatti értékű nemzetközi csomagok…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amazon: 1000 amerikai városban elérhető a romlandó élelmiszerek aznapi házhoz szállítása
Több több mint 1000 amerikai városban és településen vált elérhetővé…
Tovább olvasom >180 millió eurós fejlesztést tervez a Gruppo Megamark Dél-Olaszországban
Az olaszországi regionális élelmiszer-kiskereskedő, a Gruppo Megamark két év alatt…
Tovább olvasom >Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >