Júniusban jön a Hungarian Ecommerce Summit 2019
Idén június 4–5-én új néven (Hungarian Ecommerce Summit 2019), de változatlanul magas színvonalú programmal jelentkezik az Ecommerce Hungary éves nagy szakmai konferenciája. A rendezvény 2018-ig Elektronikus Kereskedelem Konferencia (EKK) néven került megrendezésre, tizenöt alkalommal.
A konferencián ismét külön blokkot szentelnek a crossbordernek, megmutatják mikor, kinek, miért és hogyan érdemes nyitni a külföldi piacok felé. De szóba kerül az is, hogy más országok szereplőinek miért jó, miért tetszik vagy épp nem tetszik a magyar piac. A témák között szerepel a munkaerőpiac válsága, hatékonyság-workshopot szerveznek kereskedőknek, és külső szakértők elemzik az e-com cégek helyzetét, fejlődési lehetőségeit. Szó esik a jelen egyik „sztártémájáról”, a fenntarthatóságról, és természetesen olyan iparági aktualitásokról, mint a júliusban startoló azonnali fizetés és a szeptemberben élesedő SCA (erős ügyfél-hitelesítés). S ha már ügyfél: megszerzésükkel és megtartásukkal is több előadás foglalkozik.
A hagyományoknak megfelelően a konferencia első napjának végén kerül megrendezésre az Év Internetes Kereskedője verseny díjátadó gálája is. //
Kapcsolódó cikkeink
Szintet léphet a hazai e-kereskedelem: Magyarországon is fejleszt a globális logisztikai óriásvállalat
A digitális kereskedelem világszerte rohamosan fejlődik, és a logisztikai megoldások…
Tovább olvasom >Túlturizmus Európában: vízágyús tüntetések Barcelonában, tiltások Budapesten
A rövid távú lakáskiadás, a turistahordák és az infrastruktúra túlterheltsége…
Tovább olvasom >Szennyeződés ellen, fenntarthatóság mellett
A tisztítószerek és takarítóeszközök piacán a fenntarthatóság, a technológiai fejlesztések…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >