Júniusban jön a Hungarian Ecommerce Summit 2019
Idén június 4–5-én új néven (Hungarian Ecommerce Summit 2019), de változatlanul magas színvonalú programmal jelentkezik az Ecommerce Hungary éves nagy szakmai konferenciája. A rendezvény 2018-ig Elektronikus Kereskedelem Konferencia (EKK) néven került megrendezésre, tizenöt alkalommal.
A konferencián ismét külön blokkot szentelnek a crossbordernek, megmutatják mikor, kinek, miért és hogyan érdemes nyitni a külföldi piacok felé. De szóba kerül az is, hogy más országok szereplőinek miért jó, miért tetszik vagy épp nem tetszik a magyar piac. A témák között szerepel a munkaerőpiac válsága, hatékonyság-workshopot szerveznek kereskedőknek, és külső szakértők elemzik az e-com cégek helyzetét, fejlődési lehetőségeit. Szó esik a jelen egyik „sztártémájáról”, a fenntarthatóságról, és természetesen olyan iparági aktualitásokról, mint a júliusban startoló azonnali fizetés és a szeptemberben élesedő SCA (erős ügyfél-hitelesítés). S ha már ügyfél: megszerzésükkel és megtartásukkal is több előadás foglalkozik.
A hagyományoknak megfelelően a konferencia első napjának végén kerül megrendezésre az Év Internetes Kereskedője verseny díjátadó gálája is. //
Kapcsolódó cikkeink
Őrzi piacvezető pozícióját a tavaly 20 éves Lidl
Tavaly ünnepelte 20 éves magyarországi jelenlétét hazánk piacvezető FMCG-lánca, a…
Tovább olvasom >A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók 83%-ának az online vásárlás során
A biztonság továbbra is a legfontosabb szempont a magyar fogyasztók…
Tovább olvasom >A technológiai fejlesztésekbe, az üzlethálózatba és a kollégák képzésébe invesztált a dm
A dm a vásárlók hűségét annak a kiegyensúlyozott összteljesítménynek tulajdonítja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
PwC E-toplista: A legnagyobb és legismertebb online kereskedők
4 kategória: legnagyobb, FMCG, magyar, legismertebb – 2024 legsikeresebb e-kereskedőinek…
Tovább olvasom >Krízistérkép 2024: Jelentősen nőtt az elhúzódó válságok száma
450 válsághelyzetet regisztrált és elemzett kommunikációs szempontok szerint az MPRSZ…
Tovább olvasom >A magyarok adnak a leggyakrabban online borravalót az ételfutároknak
Továbbra is népszerű a magyarok körében a borravaló adása, ami…
Tovább olvasom >