Június 26-tól a PENNY újabb 12 üzlete csatlakozik a Munch-hoz
A sikeres tesztidőszakot követően június 26-tól újabb 11 budapesti és egy gyáli PENNY-üzlettel bővül azon egységek sora, ahol elérhető a Munch szolgáltatása. Az üzletlánc még áprilisban írt alá együttműködési megállapodást az online platformmal, hogy közösen lépjenek fel az élelmiszerpazarlás ellen. Az elmúlt több mint két hónapban háromféle munch csomagból választhattak a vásárlók, akik 50 százalékos kedvezménnyel juthattak meglepetés ételcsomagokhoz.
A már meglévő, Lehel téri és a József körúti PENNY-üzletek mellé a következő egységek csatlakoztak:
1036 Budapest, Pacsirtamező utca 41-43.
1042 Budapest, Rózsa utca 20-22.
1068 Budapest, Király utca 82.
1076 Budapest, Garay tér 20.
1096 Budapest, Thaly Kálmán utca 41.
1102 Budapest, Kolozsvári utca 55.
1108 Budapest, Sibrik Miklós út 23.
1133 Budapest, Véső utca 11.
1135 Budapest, Jász utca 105.
1152 Budapest, Régi Fóti út 66-68.
1196 Budapest, Üllői út 266.
2360 Gyál, Kőrösi utca – Mátyás Király utca
A kínálatban továbbra is szerepelnek majd zöldség-gyümölcs és vegyes meglepetés összeállítások is, amelyek a termékek eredeti értékéhez képest legalább 50 százalékos kedvezménnyel érhetők el. Így ezek megvásárlásával nem csupán az ételpazarlás ellen tehetnek a vásárlók, de jelentős összegeket is megtakaríthatnak a bevásárlás során.
A Munch az élelmiszermentés egy játékos formáját kínálja. Az érdeklődők a Munch alkalmazáson keresztül egy úgynevezett „meglepetéscsomagot” vásárolnak meg előre, amelyet az előzetesen megadott idősávban az üzletben vagy étteremben vehetnek át. Ezekbe a csomagokba rövid lejárati idővel rendelkező, vagy fogyasztásra még teljes mértékben alkalmas, de nem szabványos külalakú termékek kerülnek.
Kapcsolódó cikkeink
Már több mint egy hónapja lehet a PENNY-ből otthonra is rendelni!
„Több mint egy hónapja, hogy országosan is elindultunk a házhoz…
Tovább olvasom >Megvannak az Év Kereskedője 2024 nyertesei
A Trade magazin idén már 10. alkalommal hívta versenyezni a…
Tovább olvasom >Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >