Júliustól új kereskedelmi vezető a Danone Kt.-nél
Idén július 1-től Fabrizio Sforza tölti be a Danone Kft. kereskedelmi igazgatói posztját. A szakember komoly tapasztalatokkal bír az FMCG termékek piacán.
Fabrizio Sforza karrierjét 2001-ben a Reckitt Benckisernél kezdte Milánóban. Többek között olyan márkákért felelt, mint az Air Wick, a Veet vagy a Calfort. 2007-ben a L’Orealnál folytatta, mint National Key Account Manager, és ebben a pozícióban a legnagyobb partnerekkel való kereskedelmi kapcsolatért felelt.
A Danone-hoz 2010-ben csatlakozott, ahol az olasz leányvállalatnál töltött be hasonló posztot, mint a L’Orealnál, és ebben a pozíciójában a legfontosabb olaszországi ügyféllel, a Carrefour beszerzői csoporttal tartott kapcsolatot. 2011-től átvette a kereskedelmi osztályon belül a Modern Trade csatorna területének vezetését. A Danone-os karrierje során komoly tudásra tett szert a kereskedelmi marketing, a kategóriamenedzsment és a márkaaktiváció területén.
Fabrizio Sforza gazdasági és marketing tanulmányait a Modenai Egyetemen végezte.
„Sokszor a fogyasztók csak a bevásárláskor, a polcok előtt hozzák meg a végső vásárlói döntés, hogy melyik termék kerüljön a kosarukba – nyilatkozta Sforza. – Ezért meggyőződésem, hogy a kiskereskedelemnek, a kiskereskedelem résztvevőivel kialakított partnerkapcsolatnak kiemelt szerepe van abban, hogy minél több magyar fogyasztóhoz eljussanak a termékeink. Hiszem, hogy a tapasztalt értékesítési csapatommal, innovatív eszközökkel komoly eredményeket érhetünk majd el e téren.”
Kapcsolódó cikkeink
Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >A francia élelmiszerbankokat támogatja a Carrefour
A Carrefour 1,5 millió euróval támogatja a Francia Élelmiszerbankok Szövetségét…
Tovább olvasom >A Maerskkel társulva csökkenti a tengeri szállítási kibocsátását a Danone
Együttműködésbe kezdett a Danone a Maerskkel a tengeri logisztikai kibocsátások…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >