Júliustól új kereskedelmi vezető a Danone Kt.-nél
Idén július 1-től Fabrizio Sforza tölti be a Danone Kft. kereskedelmi igazgatói posztját. A szakember komoly tapasztalatokkal bír az FMCG termékek piacán.
Fabrizio Sforza karrierjét 2001-ben a Reckitt Benckisernél kezdte Milánóban. Többek között olyan márkákért felelt, mint az Air Wick, a Veet vagy a Calfort. 2007-ben a L’Orealnál folytatta, mint National Key Account Manager, és ebben a pozícióban a legnagyobb partnerekkel való kereskedelmi kapcsolatért felelt.
A Danone-hoz 2010-ben csatlakozott, ahol az olasz leányvállalatnál töltött be hasonló posztot, mint a L’Orealnál, és ebben a pozíciójában a legfontosabb olaszországi ügyféllel, a Carrefour beszerzői csoporttal tartott kapcsolatot. 2011-től átvette a kereskedelmi osztályon belül a Modern Trade csatorna területének vezetését. A Danone-os karrierje során komoly tudásra tett szert a kereskedelmi marketing, a kategóriamenedzsment és a márkaaktiváció területén.
Fabrizio Sforza gazdasági és marketing tanulmányait a Modenai Egyetemen végezte.
„Sokszor a fogyasztók csak a bevásárláskor, a polcok előtt hozzák meg a végső vásárlói döntés, hogy melyik termék kerüljön a kosarukba – nyilatkozta Sforza. – Ezért meggyőződésem, hogy a kiskereskedelemnek, a kiskereskedelem résztvevőivel kialakított partnerkapcsolatnak kiemelt szerepe van abban, hogy minél több magyar fogyasztóhoz eljussanak a termékeink. Hiszem, hogy a tapasztalt értékesítési csapatommal, innovatív eszközökkel komoly eredményeket érhetünk majd el e téren.”
Kapcsolódó cikkeink
Átszervezi a németországi gyártást a Danone
A francia Danone „Renew Danone” programjának keretében átalakítja gyártási struktúráját,…
Tovább olvasom >Okoshűtőt tesztel a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgium a brüsszeli Auderghem városrészben lévő hipermarkete szomszédságában…
Tovább olvasom >Brit zabra vált az Alpro az Egyesült Királyságban
A Danone növényi alapú márkája, az Alpro többmillió fontot költ…
Tovább olvasom >További cikkeink
A magyar torma virágzik – mégis nehéz helyzetben vannak a termelők
Bár 2024-ben tovább nőtt a magyar tormaexport volumene, és a…
Tovább olvasom >Erős Pistás pogácsával rukkolt elő az Univer és a Lipóti Pékség
Omlós, mégis nagy erő van benne, egyesíti a túrós-tejfölös könnyedséget…
Tovább olvasom >Nem áll meg 2025-ben sem a SPAR fejlődése: két budapesti áruház újult meg 580 millió forintból
Mintegy 580 millió forintos beruházással megújult két budapesti SPAR szupermarket.…
Tovább olvasom >