Júliustól új kereskedelmi vezető a Danone Kt.-nél
Idén július 1-től Fabrizio Sforza tölti be a Danone Kft. kereskedelmi igazgatói posztját. A szakember komoly tapasztalatokkal bír az FMCG termékek piacán.
Fabrizio Sforza karrierjét 2001-ben a Reckitt Benckisernél kezdte Milánóban. Többek között olyan márkákért felelt, mint az Air Wick, a Veet vagy a Calfort. 2007-ben a L’Orealnál folytatta, mint National Key Account Manager, és ebben a pozícióban a legnagyobb partnerekkel való kereskedelmi kapcsolatért felelt.
A Danone-hoz 2010-ben csatlakozott, ahol az olasz leányvállalatnál töltött be hasonló posztot, mint a L’Orealnál, és ebben a pozíciójában a legfontosabb olaszországi ügyféllel, a Carrefour beszerzői csoporttal tartott kapcsolatot. 2011-től átvette a kereskedelmi osztályon belül a Modern Trade csatorna területének vezetését. A Danone-os karrierje során komoly tudásra tett szert a kereskedelmi marketing, a kategóriamenedzsment és a márkaaktiváció területén.
Fabrizio Sforza gazdasági és marketing tanulmányait a Modenai Egyetemen végezte.
„Sokszor a fogyasztók csak a bevásárláskor, a polcok előtt hozzák meg a végső vásárlói döntés, hogy melyik termék kerüljön a kosarukba – nyilatkozta Sforza. – Ezért meggyőződésem, hogy a kiskereskedelemnek, a kiskereskedelem résztvevőivel kialakított partnerkapcsolatnak kiemelt szerepe van abban, hogy minél több magyar fogyasztóhoz eljussanak a termékeink. Hiszem, hogy a tapasztalt értékesítési csapatommal, innovatív eszközökkel komoly eredményeket érhetünk majd el e téren.”
Kapcsolódó cikkeink
Új kényelmi boltkoncepciót indít a Carrefour a párizsi metróállomásokon
Stratégiai megállapodást kötött a Carrefour az Altarea ingatlanfejlesztővel és a…
Tovább olvasom >Minden jó, ha a kezdete jó
Nem csak reggel, nem csak napindító étkezésként, nem csak a…
Tovább olvasom >Vasárnapi nyitvatartással erősítene a Carrefour Belgiumban
A Carrefour Belgiumban működő saját üzleteit – 44 szupermarketet és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Infláció-stopot hirdetett a PENNY
Befagyasztotta az árakat a húskészítmény-választék 70%-ánál a PENNY Magyarország, a…
Tovább olvasom >Sajátmárkás, újrahasznosított papírtermékeket mutatott be a Kifli.hu
Magyarországon is elérhetővé vált a Moddia PureCycle, a Kifli.hu saját…
Tovább olvasom >A Concorde és az OTP is megemelt célárfolyammal ajánlja vételre az AutoWallis részvényeit
A Concorde Értékpapír után az OTP Bank is frissítette az…
Tovább olvasom >