Július közepétől már a dm-ben is fizethetünk egészségpénztári kártyával
Tovább bővíti szolgáltatásait a dm, július közepétől az üzletekben egészségpénztári kártyákkal is fizethetnek a vásárlók, így kényelmesen használhatják fel egészségpénztári egyenlegüket többféle termékkörre.
Ideális, ha egy helyen vásárolható meg minél többféle termék az egészségpénztári kártyával, amire a családnak szüksége van, kezdve a babápolási termékektől a babaételeken, vitaminokon át egészen a napozószerekig.Jó hír azoknak, akik egészségpénztári kártyával szeretnének fizetni, hogy a fogyasztói igényekre reagálva a dm július közepétől széles termékkörre fogadja el a kártyákat.
S hogy milyen termékeket lehet beszerezni már a dm-ben is az egészségkártyával? Babaápolási termékek széles körét, babafürdetőket, babakrémeket, babaolajakat, testápolókat és nedves törlőkendőket, pelenkákat, szoptatási kiegészítőket, bébiételeket, tápszereket, müzliket, babakekszeket, a kismamáknak terhességi termékeket. Egészségpénztári kártyával megvásárolhatók a drogériában vitaminok, gyógyteák,fülcseppek, étel-érzékenyeknek szánt élelmiszerek. Női higiéniai termékek széles köre, lábápolók,szemüvegek és szemüveg-kiegészítők, fogápolási termékek, műfogsor-rögzítők, napozó termékek, fertőtlenítő termékek érhetők el a kártyák terhére, a pontos termékkörről a dm weboldalán tájékozódhatnak a vásárlók.
A következő egészségpénztári kártyákat fogadja el a dm: Medicina, MKB, OTP, Patika és Új Pillér, Prémium, Vasutas, Vitamin.
A dm folyamatosan dogozik szolgáltatásai fejlesztésén, júniustól egy új együttműködés keretein belül az ajikartyak.hu oldalán lehetőség nyílt a dm ajándékkártyáinak megrendelésére és feltöltésére is.
A dm üzleteiben lehetőséget biztosít a vásárlóknak, hogy mobiltárcával is kiegyenlítsék számlájukat, valamennyi boltjában ingyenes wifi áll a vásárlók rendelkezésére, egy éve debütált a drogéria új mobilalkalmazása is, a törzsvásárlók számára a dm applikációja egyet jelent a törzsvásárlói kártyájukkal.
A minőség, a széles választék, a változatos kedvezmények, a kényelmi szolgáltatások, a drogéria társadalmi célú kezdeményezései és az activebeauty törzsvásárlói program egyre több vásárlót vonzanak az dm üzleteibe, ahol az ár-érték arányban kiemelkedő dm saját márkás termékek is elérhetők a tudatos vásárlók számára.
Kapcsolódó cikkeink
#egészenén – a különbségek is összekötnek minket
Tizenkét országban indított #egészenén címmel új kommunikációs kampányt a dm.…
Tovább olvasom >A dm tovább bővítette Együtt a babákért elnevezésű jótékonysági programját
A dm drogéria idén is megszervezte Együtt a babákért programját,…
Tovább olvasom >A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >További cikkeink
Tudatosabban vásárolunk? Töretlen a kereslet a hazai ízek iránt
Több száz magyar termelővel működik együtt a Kifli.hu, hogy minél…
Tovább olvasom >Jelentősen nőtt az Alibaba negyedéves nyeresége
Az Alibaba Group Holding kínai e-kereskedelmi óriás adózott eredménye jelentősen…
Tovább olvasom >Új marketing- és kommunikációs vezetővel erősít a Gránit Alapkezelő
2025 februárjától Csonka Attila irányítja a Gránit Alapkezelő marketing-, kommunikációs…
Tovább olvasom >