Július közepétől már a dm-ben is fizethetünk egészségpénztári kártyával
Tovább bővíti szolgáltatásait a dm, július közepétől az üzletekben egészségpénztári kártyákkal is fizethetnek a vásárlók, így kényelmesen használhatják fel egészségpénztári egyenlegüket többféle termékkörre.
Ideális, ha egy helyen vásárolható meg minél többféle termék az egészségpénztári kártyával, amire a családnak szüksége van, kezdve a babápolási termékektől a babaételeken, vitaminokon át egészen a napozószerekig.Jó hír azoknak, akik egészségpénztári kártyával szeretnének fizetni, hogy a fogyasztói igényekre reagálva a dm július közepétől széles termékkörre fogadja el a kártyákat.
S hogy milyen termékeket lehet beszerezni már a dm-ben is az egészségkártyával? Babaápolási termékek széles körét, babafürdetőket, babakrémeket, babaolajakat, testápolókat és nedves törlőkendőket, pelenkákat, szoptatási kiegészítőket, bébiételeket, tápszereket, müzliket, babakekszeket, a kismamáknak terhességi termékeket. Egészségpénztári kártyával megvásárolhatók a drogériában vitaminok, gyógyteák,fülcseppek, étel-érzékenyeknek szánt élelmiszerek. Női higiéniai termékek széles köre, lábápolók,szemüvegek és szemüveg-kiegészítők, fogápolási termékek, műfogsor-rögzítők, napozó termékek, fertőtlenítő termékek érhetők el a kártyák terhére, a pontos termékkörről a dm weboldalán tájékozódhatnak a vásárlók.
A következő egészségpénztári kártyákat fogadja el a dm: Medicina, MKB, OTP, Patika és Új Pillér, Prémium, Vasutas, Vitamin.
A dm folyamatosan dogozik szolgáltatásai fejlesztésén, júniustól egy új együttműködés keretein belül az ajikartyak.hu oldalán lehetőség nyílt a dm ajándékkártyáinak megrendelésére és feltöltésére is.
A dm üzleteiben lehetőséget biztosít a vásárlóknak, hogy mobiltárcával is kiegyenlítsék számlájukat, valamennyi boltjában ingyenes wifi áll a vásárlók rendelkezésére, egy éve debütált a drogéria új mobilalkalmazása is, a törzsvásárlók számára a dm applikációja egyet jelent a törzsvásárlói kártyájukkal.
A minőség, a széles választék, a változatos kedvezmények, a kényelmi szolgáltatások, a drogéria társadalmi célú kezdeményezései és az activebeauty törzsvásárlói program egyre több vásárlót vonzanak az dm üzleteibe, ahol az ár-érték arányban kiemelkedő dm saját márkás termékek is elérhetők a tudatos vásárlók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Late night shopping a Westend dm üzletben Regán Lilivel, Kisóval, és az adidas Vibes új illatkollekciójával
Az adidas márka legújabb illatkollekcióját a Vibes-t egy Late night…
Tovább olvasom >Signature 40 újra – Szintet lépett a Signature Platform: elindult a Signature Alumni Club
2024-ben soha nem látott magaslatokra ért a Signature 40 lista.…
Tovább olvasom >KSH: augusztusban a bruttó átlagkereset 628 800 forint volt, 13,1 százalékkal meghaladta az egy évvel korábbit
2024 augusztusában a teljes munkaidőben alkalmazásban állók bruttó átlagkeresete 628…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében: Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc
Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a…
Tovább olvasom >Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Stílus újragondolva- megújult a Hungaria pezsgő!
Új, a stílust és az eleganciát még inkább hangsúlyozó külsővel…
Tovább olvasom >