Jövőre is lesz Csodálatos Kávé szakkiállítás
Tavaly közel ötven cég állított ki az első Csodálatos Kávé Kiállításon, amelyet a kávépiac számára az első önálló szakkiállításként szervezett meg a Magyar Kávétársaság.
A kezdeményezés sikere már tavaly érezhető volt: a rendezvény dicséretet kapott a szakmai kereskedői körökben, s a szervezők számára is kedvező tapasztalatokat hozott.
A „duplázás” az alapgondolat megtartásával szervezési újdonságokat hoz. A második alkalommal jelentkező Csodálatos Kávé a Vásárközpont „B” pavilonjában kap majd helyet. Ez logisztikai könnyebbséget jelent a szervezésben, de egyben nagyobb felhasználható kiállítói területet is jelent. A szervezők az idén ötvenet meghaladó kiállító számmal terveznek, bár ennél a számnál fontosabb az a – tavaly is jó – arány, amit a résztvevők piaci részesedése jelent. Ez a mutató már tavaly is közelítette a hatvan százalékot.
Pozitív változás történt a külföldi résztvevők érdeklődésében, ami szintén köszönhető a jó hírnévnek, de a külföldre is irányuló akvirálásnak nemkülönben. Elsősorban a szomszédos országok Szlovákia, Románia és Szerbia vállalkozásaira számítanak, de a bécsi kávésok sem maradnak ki a meghívottak közül.
A kávékiállítás tehát folytatódik, s ehhez továbbra is támogatást ad a SCAE, azaz a Különleges Kávé Európai Szövetsége. Az elsősorban a szervezés területén nyújtott – nem anyagi jellegű – segítség a kiállítás presztízsét is növeli, de egyben a VII. Magyar Barista Bajnokság – a kiállítás kísérő eseménye – lebonyolításában is hatékony segítséget jelent.
A Csodálatos Kávé és a Barista Bajnokság továbbra is szakmai rendezvény, de jövőre a nagyközönség felé is nyitottabbá válik. A kiállítás indításakor is deklarált cél volt a kávéfogyasztás kultúrájának terjesztése. Jövőre a zárónap közönségnap lesz, és a kiállítás tematikája is bővül. A kisebb kapacitású, akár házi használatra szánt berendezések, és a kávéautomaták is megjelennek a standokon. A programok között újdonságnak számít majd az amatőr barista verseny, amelyen bárki indulhat, aki betöltötte a 18 éves kort, és saját bevallása szerint soha még hivatalos barista képzésben nem részesült.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >