Jövőre érkezik a Lipton alkoholos jeges teája Amerikában
Alig tették még be a lábukat az üdítőital-gyártó óriások az alkoholos italok piacára, a PepsiCo tulajdonában álló Lipton már be is jelentette, hogy jövőre alkoholos malátaitalt dob piacra Lipton Hard Iced Tea néven. Igen, a frissítő nyári kedvenc, az enyhén lesült brit nyaralók kedvenc itala a legújabb üdítő, amely alkoholos változatban is elérhető lesz.
A Lipton Hard Iced Tea malátaalapú italok négyféle ízben – citrom, tejszín, barack és eper – készülnek és 5%-os alkoholtartalommal a jövő év első felében kerülnek kereskedelmi forgalomba.
A Lipton Hard Iced Tea piaci megjelenése a PepsiCo tulajdonában álló Blue Cloud Distribution és a Seagram’s Escapes ízesített malátaitalokat gyártó FIFCO USA közös vállalkozása.
„Amerika kedvenc teamárkájának és a FIFCO szakértelmének az összekapcsolása ebben az izgalmas és gyorsan bővülő szegmensben lehetővé teszi, hogy a fogyasztók által már ismert és kedvelt márka 130 éves történetével növekedést generáljunk” – mondta el Piotr Jurjewicz vezérigazgató. „A FIFCO USA termékfejlesztési csapata hű maradt a Lipton magas minőségéhez és nagyszerű ízéhez. A fogyasztói kutatásaink alapján pedig sikeres márkabevezetésre és a fogyasztók részéről nagyon pozitív fogadtatásra számítunk.”
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a PepsiCo a Siete Foods-t
A PepsiCo, Inc. 1,2 milliárd dollárért vásárolja meg a texasi…
Tovább olvasom >Kazahsztánban épít új gyárat a Carlsberg
Új gyárat épít Kazahsztánban a Carlsberg, miután együttműködési megállapodást kötött…
Tovább olvasom >13 millió fontot ruház be a PepsiCo Doritos gyárába Coventryben
A PepsiCo 13 millió fontot (15,4 millió eurót) ruház be…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >