Jövőre érkezik a Lipton alkoholos jeges teája Amerikában
Alig tették még be a lábukat az üdítőital-gyártó óriások az alkoholos italok piacára, a PepsiCo tulajdonában álló Lipton már be is jelentette, hogy jövőre alkoholos malátaitalt dob piacra Lipton Hard Iced Tea néven. Igen, a frissítő nyári kedvenc, az enyhén lesült brit nyaralók kedvenc itala a legújabb üdítő, amely alkoholos változatban is elérhető lesz.
A Lipton Hard Iced Tea malátaalapú italok négyféle ízben – citrom, tejszín, barack és eper – készülnek és 5%-os alkoholtartalommal a jövő év első felében kerülnek kereskedelmi forgalomba.
A Lipton Hard Iced Tea piaci megjelenése a PepsiCo tulajdonában álló Blue Cloud Distribution és a Seagram’s Escapes ízesített malátaitalokat gyártó FIFCO USA közös vállalkozása.
„Amerika kedvenc teamárkájának és a FIFCO szakértelmének az összekapcsolása ebben az izgalmas és gyorsan bővülő szegmensben lehetővé teszi, hogy a fogyasztók által már ismert és kedvelt márka 130 éves történetével növekedést generáljunk” – mondta el Piotr Jurjewicz vezérigazgató. „A FIFCO USA termékfejlesztési csapata hű maradt a Lipton magas minőségéhez és nagyszerű ízéhez. A fogyasztói kutatásaink alapján pedig sikeres márkabevezetésre és a fogyasztók részéről nagyon pozitív fogadtatásra számítunk.”
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Nyomás alatt a PepsiCo: csökkenő profitvárakozások, szigorodó szabályozás, visszaeső kereslet
A PepsiCo csökkentette idei profitkilátásait, miután a vállalat szerint az…
Tovább olvasom >Új energiaitalokkal bővíti kínálatát a Starbucks az USA-ban
A világ legnagyobb kávézólánca, a Starbucks új energiaital-termékcsaláddal erősít az…
Tovább olvasom >Néha majd főétkezünk!
A snackelést cikkünk elsősorban a paradigmaváltásra számítók szemszögéből vizsgálja. A…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: az árrésstop elérte a kívánt hatást, ki lehet vezetni
Az árrésstopban érintett élelmiszerek átlagos kosárértéke egyértelműen csökkent a rendelkezés…
Tovább olvasom >Éleződő vámháború és új piacok keresése: szorult helyzetbe került az európai élelmiszerexport
Az amerikai büntetővámok bejelentése és a kereskedelmi feszültségek fokozódása új…
Tovább olvasom >ROSSMANN: Nincs tragédia, megoldjuk! – új image kampány indult 2025 tavaszán
A ROSSMANN, Magyarország egyik legdinamikusabban fejlődő drogéria-parfüméria lánca, 2025-ben újabb…
Tovább olvasom >