Jövőre érkezik a Lipton alkoholos jeges teája Amerikában
Alig tették még be a lábukat az üdítőital-gyártó óriások az alkoholos italok piacára, a PepsiCo tulajdonában álló Lipton már be is jelentette, hogy jövőre alkoholos malátaitalt dob piacra Lipton Hard Iced Tea néven. Igen, a frissítő nyári kedvenc, az enyhén lesült brit nyaralók kedvenc itala a legújabb üdítő, amely alkoholos változatban is elérhető lesz.
A Lipton Hard Iced Tea malátaalapú italok négyféle ízben – citrom, tejszín, barack és eper – készülnek és 5%-os alkoholtartalommal a jövő év első felében kerülnek kereskedelmi forgalomba.
A Lipton Hard Iced Tea piaci megjelenése a PepsiCo tulajdonában álló Blue Cloud Distribution és a Seagram’s Escapes ízesített malátaitalokat gyártó FIFCO USA közös vállalkozása.
„Amerika kedvenc teamárkájának és a FIFCO szakértelmének az összekapcsolása ebben az izgalmas és gyorsan bővülő szegmensben lehetővé teszi, hogy a fogyasztók által már ismert és kedvelt márka 130 éves történetével növekedést generáljunk” – mondta el Piotr Jurjewicz vezérigazgató. „A FIFCO USA termékfejlesztési csapata hű maradt a Lipton magas minőségéhez és nagyszerű ízéhez. A fogyasztói kutatásaink alapján pedig sikeres márkabevezetésre és a fogyasztók részéről nagyon pozitív fogadtatásra számítunk.”
The Drinks Business
Kapcsolódó cikkeink
Kiiktatja a mesterséges adalékokat a Cheetos és Doritos snackekből a PepsiCo
A PepsiCo mesterséges színezékek és ízesítők nélküli változatokat dob piacra…
Tovább olvasom >Prebiotikus üdítővel újít a Pepsi az USA-ban
Az egészségtudatos fogyasztók igényeire válaszul a PepsiCo idén ősszel online,…
Tovább olvasom >Közös növényi újdonságokat dob piacra a PepsiCo és a NotCo Chilében
A PepsiCo és a chilei NotCo együttműködésének eredményeként két új,…
Tovább olvasom >További cikkeink
A GVH vizsgálatai szerint nem a kiskereskedelem a ludas az áremelkedésekben
Nem a kiskereskedelem a felelős a tej, a tejtermékek és…
Tovább olvasom >A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Iskolakezdés: átlagosan 50-75 ezer forinttal terveznek a családok
A REGIO JÁTÉK friss felmérése szerint a 2025-ös iskolakezdés átlagosan…
Tovább olvasom >