Jövőre Budapest lesz a kávé fővárosa
Első alkalommal rendezi meg a Magyar Kávétársaság Kft. a Csodálatos Kávé nemzetközi kávékiállítást 2010. április 23-25. között Budapesten, a Budapesti Vásárközpont D pavilonjában.
2010. tavaszán a nemzetközi kávépiac meghatározó szereplői adnak találkozót a magyar fővárosban. A kiállítás mellett rendezik majd a Barista Világbajnokság hazai válogató versenyét, a VI. Magyar Barista Bajnokságot is.
A kávé kiállítás mellett zajló további szakmai programok versengésre adnak lehetőséget a kávékészítés mestereinek. A Latte Art, a Coffe in Good Spirit, a Cup Testing, a Turkish Coffee nemzeti bajnokságai Budapestre vonzzák a nemzetközi elismerésre pályázó mestereket, s így a nagy érdeklődésre számot tartó események erre az időre a kávé fővárosává avatják Budapestet.
A kiállítás célja, hogy a termelőktől a kereskedelmi felhasználókig a piaci szereplők minden csoportjának alkalmat biztosítson a hatékony kommunikációra, akár szakmai, akár üzleti megbeszélésekre és konkrét üzletkötésekre. A szakkiállításon rendszeresen megjelennek a nagy kávétermelő országok, akár a távoli Brazília, Columbia kereskedői is.
A tematika rendkívül széles, a termelők mellett helyet kapnak a legkülönbözőbb gépek és felszerelések, a kiegészítők gyártói forgalmazói, a kereskedelmi cégek képviselői.
A rendelkezésre álló adatok szerint a hazai felnőtt lakosság 80%-a rendszeresen fogyaszt kávét, s ez komoly gazdasági tényezőt jelent. A kávézás kultúrája azonban korántsem olyan gazdag a hazai gyakorlatban, amennyire a különböző elkészítési módok, a eltérő alapanyagok azt lehetővé tennék. A magyarországi Csodálatos Kávé kiállítás egyben jó alkalom arra is, hogy a kulturált kávéfogyasztásról többet tudhasson meg a nagyközönség is.
A budapesti kiállítást a tervek szerint bárzongoristák versenye, a kávéházak világát idéző irodalmi előadások, interaktív programok és workshop kísérik. A Csodálatos Kávé kiállítást az Európai Különleges Kávé Szövetség (SCAE) is támogatásáról biztosította.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >