Jövőre a belföldi fogyasztásösztönzés áll az agrármarketing fókuszában
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács a Magyar Turizmus Zrt.-vel közösen november 26-án Nélkülözhetetlen marketing címmel rendezte meg a tejágazat éves konferenciáját Velencén. Az idei tematikához kapcsolódóan a NAV tejágazati ellenőrzésének tapasztalatairól, a fogyasztói igények és szokások változásáról, az európai tejpiac kilátásairól, valamint a közösségi tejmarketing finanszírozási lehetőségeiről esett szó.
– A turisztikai és agrármarketing egymást erősítő jellege legkézzelfoghatóbban a gasztronómia területén jelenik meg a jövő évben, amely a Gasztroélmények Éve lesz. A társaság szorosan együtt kíván működni a szakmai szervezetekkel és szolgáltatókkal, illetve innovatív, versenyképes kommunikációs hátteret kíván biztosítani a tematikus év ernyője alá vont eseményeknek. Mindez számos kapcsolódási pontot kínál majd a tejágazat számára is. Az agrármarketing területén pedig a belföld, a belföldi fogyasztásélénkítés éve lesz 2016 – mondta el többek között a rendezvényen dr. Faragó Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója.
Lipcsey György Imre, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese a tejmarketing tevékenységgel kapcsolatban elmondta, hogy a fogyasztásösztönzés elősegítése érdekében a nyári kampányidőszak után a társaság decemberben ismét szervez kóstoltatást a Tej Terméktanácsban tagsággal rendelkező kiskereskedelmi áruházláncok üzleteiben. Tévé- és rádióspotokban hívják fel a figyelmet a jó minőségű hazai tej és tejtermékek fogyasztására; online felületeken és a közösségi médiában is népszerűsítik a tejszív logót. A gyerekeket az iskolákban szólítják meg előadásokkal, kiállításokkal, interaktív játékokkal, illetve web2-es felületeken.
A tavalyinál tízszer nagyobb volumenű, 420 millió forintos tejmarketing-program keretén belül sor kerül még piackutatásra, adatbázis létrehozására, rendezvények és kiállításokon való megjelenések támogatására is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Tarja, vizes törölköző, trükkök – így grillez a magyar!
Dübörög a nyár, a grillsütők folyamatosan dolgoznak, és a magyar…
Tovább olvasom >Préda Máté a DODO új magyarországi vezetője
Az utolsó kilométeres, okoslogisztikai szolgáltatásokat kínáló DODO Préda Mátét bízta…
Tovább olvasom >Szobaszervíz helyett ételrendelés – házhoz megy a lángos
Egyre több turista rendel ételt a szállására a foodora nemzetközi…
Tovább olvasom >