Jövőre a belföldi fogyasztásösztönzés áll az agrármarketing fókuszában
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács a Magyar Turizmus Zrt.-vel közösen november 26-án Nélkülözhetetlen marketing címmel rendezte meg a tejágazat éves konferenciáját Velencén. Az idei tematikához kapcsolódóan a NAV tejágazati ellenőrzésének tapasztalatairól, a fogyasztói igények és szokások változásáról, az európai tejpiac kilátásairól, valamint a közösségi tejmarketing finanszírozási lehetőségeiről esett szó.
– A turisztikai és agrármarketing egymást erősítő jellege legkézzelfoghatóbban a gasztronómia területén jelenik meg a jövő évben, amely a Gasztroélmények Éve lesz. A társaság szorosan együtt kíván működni a szakmai szervezetekkel és szolgáltatókkal, illetve innovatív, versenyképes kommunikációs hátteret kíván biztosítani a tematikus év ernyője alá vont eseményeknek. Mindez számos kapcsolódási pontot kínál majd a tejágazat számára is. Az agrármarketing területén pedig a belföld, a belföldi fogyasztásélénkítés éve lesz 2016 – mondta el többek között a rendezvényen dr. Faragó Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója.
Lipcsey György Imre, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese a tejmarketing tevékenységgel kapcsolatban elmondta, hogy a fogyasztásösztönzés elősegítése érdekében a nyári kampányidőszak után a társaság decemberben ismét szervez kóstoltatást a Tej Terméktanácsban tagsággal rendelkező kiskereskedelmi áruházláncok üzleteiben. Tévé- és rádióspotokban hívják fel a figyelmet a jó minőségű hazai tej és tejtermékek fogyasztására; online felületeken és a közösségi médiában is népszerűsítik a tejszív logót. A gyerekeket az iskolákban szólítják meg előadásokkal, kiállításokkal, interaktív játékokkal, illetve web2-es felületeken.
A tavalyinál tízszer nagyobb volumenű, 420 millió forintos tejmarketing-program keretén belül sor kerül még piackutatásra, adatbázis létrehozására, rendezvények és kiállításokon való megjelenések támogatására is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >Húsvéti trendek: mit keresnek idén a vásárlók?
Tavaly márciusban, húsvét előtt közel 90 ezer doboz, azaz csaknem…
Tovább olvasom >