Jövőre a belföldi fogyasztásösztönzés áll az agrármarketing fókuszában
A Tej Szakmaközi Szervezet és Terméktanács a Magyar Turizmus Zrt.-vel közösen november 26-án Nélkülözhetetlen marketing címmel rendezte meg a tejágazat éves konferenciáját Velencén. Az idei tematikához kapcsolódóan a NAV tejágazati ellenőrzésének tapasztalatairól, a fogyasztói igények és szokások változásáról, az európai tejpiac kilátásairól, valamint a közösségi tejmarketing finanszírozási lehetőségeiről esett szó.
– A turisztikai és agrármarketing egymást erősítő jellege legkézzelfoghatóbban a gasztronómia területén jelenik meg a jövő évben, amely a Gasztroélmények Éve lesz. A társaság szorosan együtt kíván működni a szakmai szervezetekkel és szolgáltatókkal, illetve innovatív, versenyképes kommunikációs hátteret kíván biztosítani a tematikus év ernyője alá vont eseményeknek. Mindez számos kapcsolódási pontot kínál majd a tejágazat számára is. Az agrármarketing területén pedig a belföld, a belföldi fogyasztásélénkítés éve lesz 2016 – mondta el többek között a rendezvényen dr. Faragó Péter, a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója.
Lipcsey György Imre, a Magyar Turizmus Zrt. agrármarketing vezérigazgató-helyettese a tejmarketing tevékenységgel kapcsolatban elmondta, hogy a fogyasztásösztönzés elősegítése érdekében a nyári kampányidőszak után a társaság decemberben ismét szervez kóstoltatást a Tej Terméktanácsban tagsággal rendelkező kiskereskedelmi áruházláncok üzleteiben. Tévé- és rádióspotokban hívják fel a figyelmet a jó minőségű hazai tej és tejtermékek fogyasztására; online felületeken és a közösségi médiában is népszerűsítik a tejszív logót. A gyerekeket az iskolákban szólítják meg előadásokkal, kiállításokkal, interaktív játékokkal, illetve web2-es felületeken.
A tavalyinál tízszer nagyobb volumenű, 420 millió forintos tejmarketing-program keretén belül sor kerül még piackutatásra, adatbázis létrehozására, rendezvények és kiállításokon való megjelenések támogatására is.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >