Jövőfókusz és stratégiai partnerség
A B&P Braun & Partners 26%-os minősített kisebbségi részesedést szerzett az online hirdetés-kiszolgálás piacán piacvezető Adverticum Zrt-ben. Az eladó a korábbi vezetőkből és szakmai befektetőkből álló magánbefektetői csoport.
A tulajdonosváltás a jelenlegi működést nem befolyásolja, ugyanakkor a szinergiák, a bővülő tudás, üzleti potenciál és közös fejlesztések révén jelentősen támogatja az Adverticum növekedési potenciálját.
Az akvizíció révén a B&P csoport újabb jövőiparágba fektet be, ezúttal a tanácsadói piac mellett a médiapiac egy fontos háttérterületén. Az Adverticum az online hirdetések kiszolgálása terén piacvezető, saját fejlesztésű technológiái révén mind a tartalom-menedzsment, mint az online hirdetés-kiszolgálás világában úttörő megoldásokat tud nyújtani, amelyekre építve a cég további jelentős innovációkat készít elő az online média- és hirdetési piacon. Az Adverticum piaci pozíciója, tervezett fejlesztései, működési területei számos szinergiát rejtenek a B&P Braun & Partners csoporttal és a tulajdonosi kapcsolaton túli stratégiai partnerség mindkét cég számára előnyöket kínál.
„Az Adverticum olyan cég, amely a média területén elsősorban a jövőre fókuszál. Gondolkodása, szolgáltatásai, termékei a médiaipar megújulásának eszközei lehetnek, a közös gondolkodástól, együttműködéstől, kölcsönös tanulástól közös sikereket várok” – mondta Iglódi Csaba, a B&P Braun & Partners társtulajdonosa.
A B&P Braun & Partners az elmúlt időszakban növelte piaci részesedését Romániában, ahol branding cégben szerzett tulajdont, valamint néhány hónappal ezelőtt – a tanácsadó cégek között elsőként – social media officer-t nevezett ki. A B&P Braun & Partners 2010-ben fejlesztette ki a márkák erejét feltáró Brand Community Survey-t, amely a vállalat kutatási termékei sorában a CSR 24/7-t és a Reputation Ratinget követi. A B&P Braun & Partners tulajdonszerzése beleillik abba a stratégiai üzletfejlesztési folyamatba, amely az organikus fejlődés mellett a határterületek szisztematikus megismerésére, és az ezen a megismerésen alapuló továbblépésre koncentrál.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Az Auchan áruházak december 24-én is nyitva lesznek
Az Auchan a vásárlói igényeket tartja szem előtt, amikor december…
Tovább olvasom >Tovább bővül az Euronics – két új áruházzal és több mint 5 ezer átvevőponttal készültek
Jelentős fejlesztésekkel és új forgatókönyvvel fordul rá az ünnepi szezonra…
Tovább olvasom >Biztonságos és kényelmes: a mobiltárcás fizetés térnyerése Magyarországon
A mobilos fizetés egyre népszerűbb megoldás, hiszen gyors, kényelmes, és…
Tovább olvasom >