Jövő héten Borszerda
Több mint kétszáz vendéglátóhely regisztrált a november 9-ei Borszerdára, amelyen ezúttal a minőségi magyar vörösborokkal kerülhetnek – féláron – közelebbi kapcsolatba a vendégek – derül ki az Agrármarketing Centrum (AMC) tájékoztatójából. A kollektív bormustra célja, hogy minél többen megismerjék a minőségi magyar vörösborokat, s emellett jól is érezzék magukat.
Borszerdán a megszokottnál többet engedhetnek meg maguknak a borbarátok, hiszen a kampányban részt vevő vendéglátóhelyek a borlapjukon szereplő minőségi magyar vörösborok árának felét elengedik. „Azért szerveztük meg a Borszerdát, mert bár a bor presztízse az utóbbi években jelentősen nőtt, a fogyasztásban ez egyelőre sajnos nem mutatkozik meg” – mondta Borszerdáról tartott sajtótájékoztatón Simon Péter, az AMC igazgatója. „A bor nem luxus, hanem hétköznapi cikk kell, hogy maradjon. A jelen tendencia szerint a hangsúly a minőségi borfogyasztásra tevődött át. Ezt nekünk is erősítenünk kell. Ennek érdekében szervezi meg az AMC – a Nemzeti Bormarketing Alap, közvetve tehát a borászok – finanszírozásával a soron következő Borszerdát. Célunk, hogy a program hasznát a borászok is lássák” – mondta Simon.
Az esemény beharangozóján a parlamenti képviselőkből álló SZENÁ-TOROK kórus adott figyelemfelhívó koncertet, amelyről itt nézhetnek meg összefoglalót – írja az agromonitor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Idén is megfizethető áron kaphatók a legnépszerűbb termékek a Szent István Napon
2025-ben is gazdag étel- és italkínálat fogadja az érdeklődőket a…
Tovább olvasom >Már több mint 930 szakembert ajánlottak a Signature 40 2025-ös kiírására
Minden eddiginél aktívabb ajánlási időszakot jelentett a Signature Platform: eddig…
Tovább olvasom >Véget ért a II. Ifjúsági PET Kupa
2025. július 20. és 25. között második alkalommal szervezte meg…
Tovább olvasom >