Jövő héten Borszerda
Több mint kétszáz vendéglátóhely regisztrált a november 9-ei Borszerdára, amelyen ezúttal a minőségi magyar vörösborokkal kerülhetnek – féláron – közelebbi kapcsolatba a vendégek – derül ki az Agrármarketing Centrum (AMC) tájékoztatójából. A kollektív bormustra célja, hogy minél többen megismerjék a minőségi magyar vörösborokat, s emellett jól is érezzék magukat.
Borszerdán a megszokottnál többet engedhetnek meg maguknak a borbarátok, hiszen a kampányban részt vevő vendéglátóhelyek a borlapjukon szereplő minőségi magyar vörösborok árának felét elengedik. „Azért szerveztük meg a Borszerdát, mert bár a bor presztízse az utóbbi években jelentősen nőtt, a fogyasztásban ez egyelőre sajnos nem mutatkozik meg” – mondta Borszerdáról tartott sajtótájékoztatón Simon Péter, az AMC igazgatója. „A bor nem luxus, hanem hétköznapi cikk kell, hogy maradjon. A jelen tendencia szerint a hangsúly a minőségi borfogyasztásra tevődött át. Ezt nekünk is erősítenünk kell. Ennek érdekében szervezi meg az AMC – a Nemzeti Bormarketing Alap, közvetve tehát a borászok – finanszírozásával a soron következő Borszerdát. Célunk, hogy a program hasznát a borászok is lássák” – mondta Simon.
Az esemény beharangozóján a parlamenti képviselőkből álló SZENÁ-TOROK kórus adott figyelemfelhívó koncertet, amelyről itt nézhetnek meg összefoglalót – írja az agromonitor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
III. Employer Branding Konferencia: A jövő már jelen?
2025. június 3-án a Pasaréti Közösségi Ház adott otthont a…
Tovább olvasom >Idén is gazdára várnak a Green Pledge védjegyek!
Újra várja a pályázatokat a Green Pledge – a kezdeményezés immár harmadik…
Tovább olvasom >Bemutatkozott a magyar méz és a mangalica Oszakában
Tovább kell erősíteni az olyan prémium mezőgazdasági termékek jelenlétét a…
Tovább olvasom >