Jövő héten Borszerda
Több mint kétszáz vendéglátóhely regisztrált a november 9-ei Borszerdára, amelyen ezúttal a minőségi magyar vörösborokkal kerülhetnek – féláron – közelebbi kapcsolatba a vendégek – derül ki az Agrármarketing Centrum (AMC) tájékoztatójából. A kollektív bormustra célja, hogy minél többen megismerjék a minőségi magyar vörösborokat, s emellett jól is érezzék magukat.
Borszerdán a megszokottnál többet engedhetnek meg maguknak a borbarátok, hiszen a kampányban részt vevő vendéglátóhelyek a borlapjukon szereplő minőségi magyar vörösborok árának felét elengedik. „Azért szerveztük meg a Borszerdát, mert bár a bor presztízse az utóbbi években jelentősen nőtt, a fogyasztásban ez egyelőre sajnos nem mutatkozik meg” – mondta Borszerdáról tartott sajtótájékoztatón Simon Péter, az AMC igazgatója. „A bor nem luxus, hanem hétköznapi cikk kell, hogy maradjon. A jelen tendencia szerint a hangsúly a minőségi borfogyasztásra tevődött át. Ezt nekünk is erősítenünk kell. Ennek érdekében szervezi meg az AMC – a Nemzeti Bormarketing Alap, közvetve tehát a borászok – finanszírozásával a soron következő Borszerdát. Célunk, hogy a program hasznát a borászok is lássák” – mondta Simon.
Az esemény beharangozóján a parlamenti képviselőkből álló SZENÁ-TOROK kórus adott figyelemfelhívó koncertet, amelyről itt nézhetnek meg összefoglalót – írja az agromonitor.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Budapest ad otthont szeptemberben az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak
Idén Budapest ad otthont az Európai Ökogazdálkodási Kongresszusnak (European Organic…
Tovább olvasom >Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >A fenntarthatóság és felelős gyártás volt idén az Alimentaria&Hostelco fókuszában
Idén március 18. és 21. között került sor az Alimentaria&Hostelco…
Tovább olvasom >