Jövő évtől nem árusít üzleteiben dohánytermékeket az Albert Heijn
A holland Albert Heijn kiskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy 2024. január 1-jétől megszűnik üzleteiben a dohányáruk és a hozzájuk kapcsolódó termékek értékesítése.
A cég lépése összhangban áll a holland kormány azon bejelentésével, miszerint törvényt készít elő a dohányáruk szupermarketekben történő értékesítésének 2024. július 1-jével történő kivezetéséről.
Az Ahold-Delhaize tulajdonában lévő kiskereskedelmi lánc 2023. július 1-je óta szünetelteti e termékek online értékesítését.
Az Albert Heijn a hírt kommentálva jelezte, hogy támogatja a „füstmentes generáció” megteremtésére irányuló mozgalmat, és úgy véli, hogy erőfeszítései hozzájárulnak ahhoz, hogy e téren tartósan megváltozzon a népesség magatartása. A kiskereskedő fontosnak érzi azt is, hogy az összes értékesítő fél és más érintett szereplő – kicsik és nagyok – együttműködve dolgozzanak e cél megvalósításáért.
Kapcsolódó cikkeink
Klasszikus holland márkák eladására készül az Unilever
Az Unilever olyan klasszikus holland márkák eladását fontolgatja, mint az…
Tovább olvasom >Lánchíd Klub októberi exkluzív: Magas vásárlóerő mellett is vannak kihívások: a belga piac, közelről
Szautner Péter, a FrieslandCampina nemzetközi vezérigazgatója a Lánchíd Klub októberi találkozóján a…
Tovább olvasom >AI-asszisztenst vezet be a holland Albert Heijn
Az „Én AH Asszisztensem” néven új mesterséges intelligencia alapú személyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >Drágul a tej és a tejtermékek: mi áll az árak emelkedése mögött?
A tej és tejtermékek ára az elmúlt hónapokban jelentős növekedést…
Tovább olvasom >Fenntartható csomagolás: fókuszban az újrahasznosítás és a körforgásos gazdaság
A csomagolás az ellátási lánc egyik kulcseleme, ahol a fenntarthatóság…
Tovább olvasom >