Jövő évtől nem árusít üzleteiben dohánytermékeket az Albert Heijn
A holland Albert Heijn kiskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy 2024. január 1-jétől megszűnik üzleteiben a dohányáruk és a hozzájuk kapcsolódó termékek értékesítése.
A cég lépése összhangban áll a holland kormány azon bejelentésével, miszerint törvényt készít elő a dohányáruk szupermarketekben történő értékesítésének 2024. július 1-jével történő kivezetéséről.
Az Ahold-Delhaize tulajdonában lévő kiskereskedelmi lánc 2023. július 1-je óta szünetelteti e termékek online értékesítését.
Az Albert Heijn a hírt kommentálva jelezte, hogy támogatja a „füstmentes generáció” megteremtésére irányuló mozgalmat, és úgy véli, hogy erőfeszítései hozzájárulnak ahhoz, hogy e téren tartósan megváltozzon a népesség magatartása. A kiskereskedő fontosnak érzi azt is, hogy az összes értékesítő fél és más érintett szereplő – kicsik és nagyok – együttműködve dolgozzanak e cél megvalósításáért.
Kapcsolódó cikkeink
Újrahasználható kenyeres zsákokat vezetett be az Albert Heijn
Hatszáz hollandiai üzletében vezette be újrahasználható kenyeres zsákját az Albert…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >Kínálatának felét növényi fehérjére alapozza az Ahold Delhaize
2030-ig egyensúlyba kívánja hozni az állati és növényi eredetű fehérjéket…
Tovább olvasom >További cikkeink
Spórol, rákeres az interneten, akcióra vadászik – így vásárol Európa 2025-ben
Az európai vásárlók 58 százaléka továbbra sem számít vásárlóerejének javulására…
Tovább olvasom >Hamburgerkép 2025 – így esznek hamburgert a magyarok
Magyarország kedvence egyértelműen a marhahúsos hamburger, lehetőleg sok sajttal, baconnel,…
Tovább olvasom >A trappista sajt fogyasztását ösztönző kampány indult
Az Agrárminisztérium (AM) és az Agrármarketing Centrum (AMC) is csatlakozott…
Tovább olvasom >