Jövő évtől nem árusít üzleteiben dohánytermékeket az Albert Heijn
A holland Albert Heijn kiskereskedelmi vállalat bejelentette, hogy 2024. január 1-jétől megszűnik üzleteiben a dohányáruk és a hozzájuk kapcsolódó termékek értékesítése.
A cég lépése összhangban áll a holland kormány azon bejelentésével, miszerint törvényt készít elő a dohányáruk szupermarketekben történő értékesítésének 2024. július 1-jével történő kivezetéséről.
Az Ahold-Delhaize tulajdonában lévő kiskereskedelmi lánc 2023. július 1-je óta szünetelteti e termékek online értékesítését.
Az Albert Heijn a hírt kommentálva jelezte, hogy támogatja a „füstmentes generáció” megteremtésére irányuló mozgalmat, és úgy véli, hogy erőfeszítései hozzájárulnak ahhoz, hogy e téren tartósan megváltozzon a népesség magatartása. A kiskereskedő fontosnak érzi azt is, hogy az összes értékesítő fél és más érintett szereplő – kicsik és nagyok – együttműködve dolgozzanak e cél megvalósításáért.
Kapcsolódó cikkeink
Megvásárolja a Schwarz Csoport a hipermarketeket üzemeltető romániai La Cocoșt
Egy olyan piacon, amelyet a hipermarketek zsugorodása és a diszkontok…
Tovább olvasom >Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Brutálisan drágulhat a cigaretta Magyarországon
Kiszivárgott az Európai Bizottság drasztikus jövedékiadó-emelést kilátásba helyező dohányipari reformja,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Erőteljes növekedés előtt a növényi alapú étrend-kiegészítők piaca
A növényi alapú étrend-kiegészítők globális piaca a 2025-ös 27,52 milliárd…
Tovább olvasom >Saját marhahúsüzemet nyitott a Walmart az USA-ban
A Walmart megnyitotta első, teljesen saját tulajdonú és üzemeltetésű marhahús-feldolgozó…
Tovább olvasom >17 millió dolláros beruházással erősít Houstonban az Anheuser-Busch
Az Anheuser-Busch újabb 17 millió dollárt fordít houstoni sörgyárára, ezzel…
Tovább olvasom >