Jótékonysági alapítványt hoz létre a Coca-Cola HBC
A Coca-Cola HBC új alapítványt hoz létre, amely a működési területein élő közösségeket kívánja támogatni.
A Coca-Cola HBC Alapítvány többek között olyan „kritikusan fontos területekre” fókuszál, mint a természeti katasztrófák esetén történő segítségnyújtás, az emberi jogok, a sokszínűség és a befogadás, valamint a munkavállalók jólléte és elkötelezettsége – közölte a vállalat.
Emellett az Alapítvány a vállalati polgárságra (corporate citizenship), a csomagolás és a hulladékgazdálkodás témájára, a nők és a fiatalok felemelkedésére, valamint vízgazdálkodási kezdeményezésekre fog összpontosítani.
Közösségi fellépés
Zoran Bogdanovic, a Coca-Cola HBC vezérigazgatója kijelentette:
– A The Coca-Cola Companyval közösen végzett társadalmi-gazdasági hatástanulmányok révén azt is tudjuk, tevékenységeink mi módon gyakorolnak fenntartható hatást helyileg a gazdaságra, segítik a helyi közösségeket és teremtenek munkahelyeket.
– Örömmel jelentem be új alapítványunk elindulását, amely a munkatársaink által kezdeményezett közösségi tevékenységünk régmúltú hagyományára épül. Ez az Alapítvány egyértelműen meghatározza e létfontosságú erőfeszítések fókuszát, és lehetővé teszi számunkra a gyors döntéshozatalt azáltal, hogy ott cselekszünk, ahol a legnagyobb szükség van arra.”
A Coca-Cola HBC 2023-ban 10 millió euró adományozására tett ígéretet, mely összeg az év elején kerül letétbe az Alapítványnál.
A vállalat közlése szerint az adományok folyósítása az Alapítvány működési elveinek megfelelően fog történni.
Kapcsolódó cikkeink
Egyre profibban koktélozunk
A POPAI Magyarország havi találkozói keretében márciusban a Coca-Cola HBC…
Tovább olvasom >Nincs már olyan, hogy olcsó kávé
Bár a kávéárak emelkedésének köszönhetően az ital fogyasztása csökkent, a…
Tovább olvasom >Újabb ökotantermet adott át a DS Smith Füzesabonyban
A DS Smith idén harmadik alkalommal adott át ökotantermet Magyarországon. A Füzesabonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a Żabka 100 Froo üzlete
A lengyel Żabka csoport megnyitotta 100. Froo márkájú kényelmi boltját…
Tovább olvasom >A „zsugorodó termékek” nyomában – Magyarország élen jár a shrinkflation szabályozásban
A DLA Piper legfrissebb jelentése, az International Shrinkflation Guide, átfogó…
Tovább olvasom >