Jótékonysági akcióval ünnepelte 30. születésnapját a dm
Több területen is fontos lépések történtek a dm gazdasági közösségében az elmúlt gazdasági évben: nagy hangsúlyt fektetett a vállalat az energiahatékonysági intézkedésekre, az online szolgáltatások fejlesztésére, miközben nemzetközi szinten egy női egészséget támogató kampányt is megvalósítottak.
A sikeresen működő active beauty törzsvásárlói programnak, a jó ár-érték arányú dm-márkás termékeknek és a folyamatos szolgáltatásfejlesztésnek köszönhetően a dm 208 milliárd forintos forgalmával sikeres gazdasági évet zárt.

Kanyó Roland
marketing- és
PR-menedzser
dm
– Sikereinket nemcsak a forgalmi számok mutatják – a dm az NIQ kiskereskedelmi indexe alapján a 2022/23-as gazdasági évben növelni tudta a részesedését a teljes vegyiáru-szektoron belül mind a teljes piacon, mind a drogériák körében – hangsúlyozza Kanyó Roland, a dm marketing- és PR-vezetője. – A Mindig megéri tartós ár stratégiának köszönhetően az árak a dm-ben négy hónapig nem emelkednek, ez kiszámíthatóságot ad a változó gazdasági körülmények között is.
A dm Magyarország fennállásának 30. születésnapját ünnepelte 2023-ban, így ez a kerek dátum is meghatározta a vásárlóknak szóló aktivitásokat. A jubileum alkalmából egy 30 millió forintos keretösszegű pályázatot is kiírtak civil szervezetek számára szintén a női egészség támogatásának témakörében.
Személyre szabott online szolgáltatások
Az Online Shop az elmúlt években dinamikus fejlődést mutatott, a 2022/23-as forgalma kimagaslóan, 56,93%-kal növekedett az azt megelőző gazdasági évhez képest. Omnichannel értékesítési startégiát követ a dm, így szorosan összefonódnak a digitális és offline értékesítési módok, szolgáltatások és kommunikációs csatornák. Az integrált rendszer innovatív építőelemét jelenti a dmApp és további formátumok, mint a dm LIVE-shopping. Az innovatív LIVE videók során szakértők és influencerek mutatják be a termékújdonságokat, az élő adásokhoz Live Shopping funkció is kapcsolódik. A weboldal nem egy különálló értékesítési csatornaként szerepel, sokkal inkább az üzletek polcainak meghosszabbításaként funkcionál, és így értékes új információkkal segíti a vásárlókat is.
Egyre nagyobb hangsúlyt fektetnek a személyre szabott kínálatra, amelynek hátterében számos technikai fejlesztés áll: többek között a keresési előzmények figyelése, a keresési kifejezések optimalizálása, a személyre szabott termékmegjelenítés, valamint a termékajánlások is vásárlóik kényelmét szolgálják.
A szállítási módok tekintetében már három szállító partner közül is választhatnak a vásárlók, a Sprinter, DPD mellett a Magyar Posta szolgáltatásai is elérhetővé váltak. Emellett egyre népszerűbb a mára már jól ismert bolti Expressz átvételi lehetőség (a csomag 1,5 óra alatt átvehető).
A kosárérték az elmúlt gazdasági évben dinamikusan nőtt, jelenleg 13 300 online termék érhető el a virtuális polcokon – ebből 767 cikk csak online áll rendelkezésre. A legkedveltebb kategóriák a baba és háztartás, a legnépszerűbb termékek: pelenkák, babaitalok, állateledelek.
Pátyra költözött a dm-márkás termékek nemzetközi elosztóközpontja
A 2023-as év a logisztika területén nagy változást hozott: Törökbálintról Pátyra, a HelloParks 17 000 m²-es raktárcsarnokába költözött a dm márkás termékek nemzetközi elosztó központja. A dm hazai történetében ez az első bérleti konstrukcióban lekötött központi raktáregység, amely a két meglévő, saját tulajdonú telephely tevékenységét egészíti ki.
A helyszín kiválasztásakor fontos szempont volt, hogy az új raktár olyan rugalmas bérleti konstrukcióban álljon rendelkezésre, amely támogatja a dm országokon átívelő logisztikai stratégiáját, és követni tudja a dm országok intenzív fejlődési dinamikáját a saját márkák értékesítésében. Lényeges szempont volt a fejlesztő szakmai támogatása, az épület fenntartható üzemeltetése, az ingatlan elhelyezkedése, ez utóbbi a jelenlegi munkatársak megtartása kapcsán is előtérbe került. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Palackba zárt gondoskodás
A babáknak és kisgyermekeknek szánt italok piaca dinamikusan fejlődik, amit…
Tovább olvasom >Fenntartható saját márkával ment élelmiszert a Coop Svájcban
A Coop Switzerland új, fenntartható saját márkája, a Nice-to-Save-Food az…
Tovább olvasom >Nemcsak finom, egészséges is!
A baba- és gyermekételek piaca folyamatosan változik, ahogy a szülői…
Tovább olvasom >További cikkeink
A sajátmárkák világa újra Amszterdamba költözik – interjú Peggy Davies-zel, a PLMA elnökével
A PLMA 2025-ös World of Private Label szakkiállítása újra Amszterdamba…
Tovább olvasom >Hagyományos péksütemények kiváló minőségben, generációkon át
A Pécsváradon alapított Aranycipó Kft. immár több mint harminc éve…
Tovább olvasom >„Az idei év legfontosabb feladata a tudásátadás” – Interjú Papp Zsolttal, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara elnökével
A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara 2025-ben kiemelt célként tűzte ki az…
Tovább olvasom >