Jótékonysági akció indul a legnagyobb gyorsétterem-hálózat jóvoltából
A legnagyobb gyorsétterem-hálózat 2010. november 15. és 21. között hirdeti meg hagyományos jótékonysági adománygyűjtő akcióját. Ezen a héten az étteremlánc minden eladott sültkrumpli árából 40 forintot ajánl fel a budapesti és miskolci Ronald házakat működtető Ronald McDonald Gyermeksegély Alapítványnak. A gyorsétterem vendégei nemcsak a megvásárolt sült krumplival, de akár egy jegyzettömbös hűtőmágnes megvásárlásával is segíthetik a beteg gyermekek gyógyulását.
A jótékonysági hét kiemelt napja november 20-a, szombat, amikor hazai hírességek is segítenek az adománygyűjtésben: sztárok, sportolók, zenészek, énekesek, műsorvezetők és színészek állnak a pult mögé. Többek között Peller Mariann, Garami Gábor, Istenes Bence, Tatár Csilla, Varga Viktor, Puskás Peti szolgálják ki a vásárlókat ezen a napon.
A korábbi években befolyt adományoknak köszönhetően eddig két Ronald Ház épült Magyarországon, ezekben közel 5.000 család lakhatott térítésmentesen addig, amíg a beteg kisgyermek kórházi kezelése tartott.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Employer branding az AI és a GenZ-k korában – A folytatás
November 27-én kerül megrendezésre a II. Marketing Art Employer Branding…
Tovább olvasom >Megvannak az Employer Branding Award nyertesei
A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) immár hetedik alkalommal hirdette…
Tovább olvasom >AI Night: Egy új korszak – Hogyan formálja át az AI az életünket, a munkánkat és a globális társadalmunkat?
Az AI fejlődése nemcsak technológiai szempontból hoz forradalmi változásokat, hanem…
Tovább olvasom >