Jótékony sörfőzdék
A skót BrewDog sörfőzdéről nemcsak azt tudjuk, hogy remek söröket készítenek, de azt is, hogy érzékenyen reagálnak a trendekre, és remek marketingötleteik vannak. Ők voltak, akik tavaly a sörfőzdén belül nyitottak panziót kóstolótúráik vendégeinek, nemrégiben pedig alkoholmentes bárjukkal hívták fel magukra a figyelmet.
Ezúttal segítőkészségükről és PR-érzékükről tettek tanúbizonyságot: a vírusválság miatt az ország üzleteinek polcairól eltűnő kézfertőtlenítőket próbálják pótolni – saját maguk készítik el és juttatják el a terméket a terjesztéssel foglalkozó jótékonysági szervezeteknek. A krém neve Punk, ami összecseng legismertebb sörük, a – nálunk is kapható – Punk IPA nevével.
Az alkoholos fertőtlenítőket egyébként az Egyesült Államokban kezdték el ingyen osztogatni sör- és szeszfőzdék, azóta néhány európai társuk is követi példájukat. //
Kapcsolódó cikkeink
Jótékony célokra is felajánlhatjuk a visszaváltott italcsomagolások ellenértékét
Az italcsomagolások visszaváltásának kötelező rendszere (DRS) július 1-jén élesben is…
Tovább olvasom >2,4 milliárd fontot költhetnek a britek sörre a 2024-es EB alatt
Becslések szerint a britek 604,5 millió korsó sört isznak meg…
Tovább olvasom >1,25 millió adagnak megfelelő mennyiségű ételt adományoz az Arla és a Nestlé a FareShare-nek
Az Arla és a Nestlé együtt 1,25 millió adagnak megfelelő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Az idei első félévben is töretlenül bővült a globális hotelipar
Az előző év kiugró eredményeihez képest is képes volt tovább…
Tovább olvasom >