José Mourinho visszatér a Snickers ikonikus „Nem vagy önmagad, ha éhes vagy” kampányának legújabb epizódjában
Ha a Snickers kampányt indít egy hírességgel, azt nem bízza a véletlenre. Legújabb reklámfilmjében a legendás és karizmatikus futballedzőt, José Mourinhót kérte fel arra, hogy bemutassa: az éhség miként képes teljesen megváltoztatni a viselkedésünket. A márka 2010 óta következetesen épít arra a jól ismert, közkedvelt formulára, amelyben az éhes emberek saját használhatatlan, „éhes” énjükké válnak egy alternatív valóságban – míg egy Snickers vissza nem hozza őket önmagukhoz.
A globálisan hosszú ideje futó „Ha éhes vagy nem vagy önmagad” kampány legújabb fejezetében José éhes viking vezérként tűnik fel, aki ahelyett, hogy brutális harcosként vezényelné csapatát, modern futballtaktikákat kezd alkalmazni. A viking harcosokat összezavarja vezérük furcsa stílusa: türelmet és higgadtságot kér, valamint összetett formációkat rajzol egy fehér táblára. Szerencsére az egyik vikingnél van egy Snickers, amelyet gyorsan át is nyújt a vezérnek – így José visszaváltozik jóllakott, magabiztos viking hadvezérré.
A kampány különleges atmoszféráját José Mourinho karaktere mellett a kreatív csapat is gazdagította, Shannon Murphy BAFTA-díjas rendező (Babyteeth, BBC: Dope Girls) irányításával. A reklámban számos utalás fedezhető fel a „Special One” húzásaira, például az ikonikus taktikai váltás a 4-5-1-es felállásról – egy piros lap után – egy olyan csapatra, amely tele van „Bjørn” nevű szupersztárokkal, mint például „Bjørnaldo”.
„A Snickersben az az igazán különleges, hogy van egy olyan platformunk, amely egyszerűségét tekintve teljes mértékben Snickers. Mindenki ismeri és szereti a “Ha éhes vagy nem vagy önmagad’ üzenetet, ezért izgatottan hozzuk vissza ezt az esszenciát új kreatívunkkal. És ki más lehetne ehhez méltóbb szereplő, mint maga a ‘Special One’?”
– mondta Fabio Ruffet, a Mars Snacking európai és közép-eurázsiai régiójának márkamenedzsmentért és tartalomért felelős alelnöke.
„Egy viking horda és a Special One párosítása önmagában epikus élmény volt. Shannon Murphy rendezőnek köszönhetően pedig, aki a nyers, részletgazdag látványvilágot tökéletes időzítésű humorral ötvözte, a végeredmény kifejezetten látványos lett”
– tette hozza Andre Moreira, a T&Pm kreatív igazgatója.
Kapcsolódó cikkeink
A tudatos húsfogyasztásról indít kampányt a NAK a Remény farmról
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hasít a Coca-Cola és a Disney együttműködése
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Segítő kutyákat támogat a Persil szeptemberi kampánya
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Új befektető érkezik a Real Nature Kft.-hez – a stabilitás és a növekedés jegyében
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Kifli.hu történetének második legerősebb hetét hozta az iskolakezdés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Lidl folytatja az UEFA Európa-ligával és az UEFA Konferencia-ligával való partnerségét
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >