Jönnek ez EU Michelin-csillagai
Az Európai Bizottság a Minőségi Turizmus címke létrehozását tervezi. Ez – a vendéglők Michelin-csillagaihoz hasonlóan – a legkiválóbb úti célokat vagy turisztikai szolgáltatásokat jutalmazná.
A végleges elnevezést és logót még ki kell majd találni, ha az elképzelésre az Európai Parlament és a tagállamok is rábólintanak.
A tervek szerint Európát egyfajta turisztikai márkanévként igyekeznek népszerűsíteni. Ma még csak egyes tagállamok (például Görögország) vagy városok (London, Berlin) reklámozzák magukat.
A "kontinensimázs" javításával nem elsősorban az EU-s turistákat célozzák meg Brüsszelben. Egyre több tehetős polgár útra kerekedik ugyanis Kínából, Indiából, Oroszországból vagy Brazíliából, ám a kegyeikért ma már országok és térségek tucatjai versengenek – közli a Népszabadság.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A tömegturizmus ellen zajlanak tüntetések Spanyolországban
Spanyolország több nagyvárosában, köztük Barcelonában és Málagában, ezrek vonultak az…
Tovább olvasom >Vidéki vendéglátóhelyek támogatása
13 milliárd forint vissza nem térítendő támogatásra pályázhatnak a vendéglátóhelyek,…
Tovább olvasom >Komoly turisztikai növekedés előtt áll Budapest, különösen konferenciaturizmus terén
A Budapesti turizmus jövőbeli növekedése kétszámjegyű mértékű lehet, ha a…
Tovább olvasom >