Jönnek ez EU Michelin-csillagai
Az Európai Bizottság a Minőségi Turizmus címke létrehozását tervezi. Ez – a vendéglők Michelin-csillagaihoz hasonlóan – a legkiválóbb úti célokat vagy turisztikai szolgáltatásokat jutalmazná.
A végleges elnevezést és logót még ki kell majd találni, ha az elképzelésre az Európai Parlament és a tagállamok is rábólintanak.
A tervek szerint Európát egyfajta turisztikai márkanévként igyekeznek népszerűsíteni. Ma még csak egyes tagállamok (például Görögország) vagy városok (London, Berlin) reklámozzák magukat.
A "kontinensimázs" javításával nem elsősorban az EU-s turistákat célozzák meg Brüsszelben. Egyre több tehetős polgár útra kerekedik ugyanis Kínából, Indiából, Oroszországból vagy Brazíliából, ám a kegyeikért ma már országok és térségek tucatjai versengenek – közli a Népszabadság.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Halkonzerves doboz, mint a tengerparti művészet tökéletes médiuma – A nap képe
Eredeti, autentikus és feltehetően túl sokba sem kerülhet.
Tovább olvasom >9 kg ramen 2 perc alatt – A nap videója
Evőversenyt nézünk, bizonyos fenntartásokkal…
Tovább olvasom >Csütörtöktől fogad vendégeket Hévíz legújabb szállodája
Elsősorban a hazai turistákra, valamint a környező országokból érkező vendégekre…
Tovább olvasom >