Jönnek ez EU Michelin-csillagai
Az Európai Bizottság a Minőségi Turizmus címke létrehozását tervezi. Ez – a vendéglők Michelin-csillagaihoz hasonlóan – a legkiválóbb úti célokat vagy turisztikai szolgáltatásokat jutalmazná.
A végleges elnevezést és logót még ki kell majd találni, ha az elképzelésre az Európai Parlament és a tagállamok is rábólintanak.
A tervek szerint Európát egyfajta turisztikai márkanévként igyekeznek népszerűsíteni. Ma még csak egyes tagállamok (például Görögország) vagy városok (London, Berlin) reklámozzák magukat.
A "kontinensimázs" javításával nem elsősorban az EU-s turistákat célozzák meg Brüsszelben. Egyre több tehetős polgár útra kerekedik ugyanis Kínából, Indiából, Oroszországból vagy Brazíliából, ám a kegyeikért ma már országok és térségek tucatjai versengenek – közli a Népszabadság.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Óriási eredmény: minden korábbinál több Michelin-elismerés a hazai éttermeknek és szállodáknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Budapest a Condé Nast Traveller toplistáján: a főváros a 19. helyen Európa legjobb városai között
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Marriott elindította szabadtéri fókuszú márkáját: Outdoor Collection by Marriott Bonvoy
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >