Jönnek az omni-fogyasztók?
Egy új fogyasztói profil bontakozik ki az IBM legújabb kutatásából, amelyet az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban folytattak. Eszerint a vásárlói viselkedésben jelentős fordulat zajlik: az úgynevezett „omni-fogyasztó”-ra kevésbé hatnak a hagyományos marketingüzenetek, inkább tudatos, kételkedő és aktívan megosztja tapasztalatait olyan közösségformáló csatornákon, mint az internet. Az omni-fogyasztó átláthatóságot követel, és csak abban a termékben bízik, amelynek eredetét és hatásait jól ismeri.
Az IBM szerint a követhetőség és az információ biztosítása értékes versenyelőny, s azok nyerhetik el a vásárlók rokonszenvét, akik nem majd valamikor a jövőben, szabályozóktól kényszerítve cselekszenek ügyfeleik széles körű informálása érdekében, hanem az elsők között lépnek. Ennek elősegítésére a cég piacra vezeti az IBM Élelmiszer-biztonsági Menedzsment Rendszert, s kétdimenziós vonalkódokat, valamint tömegfelhasználásra alkalmas rádiófrekvenciás azonosítással (RFID) működő árujelölő megoldásokat fejleszt ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Ezer vízügyi szakember dolgozik az aszály elleni küzdelemben
Országszerte ezer vízügyi szakember dolgozik az aszály elleni küzdelemben és…
Tovább olvasom >Hazánk újra mentes a magas patogenitású madárinfluenzától
Magyarország ismét madárinfluenzától mentesnek minősül az Állategészségügyi Világszervezet (WOAH) előírásai…
Tovább olvasom >Közép-Európa a non-food diszkontok célkeresztjében
Az Action, a Woolworth és a Tedi Közép- és Délkelet-Európában…
Tovább olvasom >