Jönnek az omni-fogyasztók?
Egy új fogyasztói profil bontakozik ki az IBM legújabb kutatásából, amelyet az Egyesült Államokban és az Egyesült Királyságban folytattak. Eszerint a vásárlói viselkedésben jelentős fordulat zajlik: az úgynevezett „omni-fogyasztó”-ra kevésbé hatnak a hagyományos marketingüzenetek, inkább tudatos, kételkedő és aktívan megosztja tapasztalatait olyan közösségformáló csatornákon, mint az internet. Az omni-fogyasztó átláthatóságot követel, és csak abban a termékben bízik, amelynek eredetét és hatásait jól ismeri.
Az IBM szerint a követhetőség és az információ biztosítása értékes versenyelőny, s azok nyerhetik el a vásárlók rokonszenvét, akik nem majd valamikor a jövőben, szabályozóktól kényszerítve cselekszenek ügyfeleik széles körű informálása érdekében, hanem az elsők között lépnek. Ennek elősegítésére a cég piacra vezeti az IBM Élelmiszer-biztonsági Menedzsment Rendszert, s kétdimenziós vonalkódokat, valamint tömegfelhasználásra alkalmas rádiófrekvenciás azonosítással (RFID) működő árujelölő megoldásokat fejleszt ki.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GVH: az árréscsökkentés mérsékelte az árakat, az OKSZ bírálatát vitatják
A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) közlése szerint az árréscsökkentés eredményes volt,…
Tovább olvasom >Megszólalt az OKSZ az árrésstop meghosszabbításával kapcsolatban
Orbán Viktor bejelentette az árrésstop meghosszabbítását. Az Országos Kereskedelmi Szövetség…
Tovább olvasom >Meghosszabbította a kormány az árrésstopot
Orbán Viktor a Harcosok Klubja nevű Facebook-csoportban jelentette be, hogy…
Tovább olvasom >