Jönnek a Lidl-akciók a 65 év felettieknek!
A Lidl elkötelezett aziránt, hogy vásárlóinak minden esetben a legjobb árakat tudja biztosítani. Az áruházlánc most a 65 év felettieknek szeretne többet adni, akik november 27. és december 3. között így tovább csökkenthetik az élelmiszerre fordított kiadásaikat. Az extra kedvezmények keretében a 65 év feletti vásárlók egyes termékekhez akár 20 százalékkal olcsóbban is hozzájuthatnak.
Piacvezető áruházláncként a Lidl mindent megtesz annak érdekében, hogy letörje az élelmiszer-inflációt, amit az alacsony árak biztosításával és tartós árcsökkentési programjával tud elérni. A vállalat a magyar vásárlók érdekeit szem előtt tartva döntött úgy az év elején, hogy az első között tartós árcsökkentési programba kezd, melynek köszönhetően már több mint 600 termék árát mérsékelte. Legújabb intézkedésével pedig a 65 év felettieknek kíván kedvezni, akik november 27. és december 3. között minden friss zöldséget és gyümölcsöt 10 százalékkal, minden Hazánk Kincsei száraztésztát pedig 20 százalékkal olcsóbban tudnak megvásárolni.
Tőzsér Judit a vállalat kommunikációs vezetője a legújabb kezdeményezés kapcsán elmondta:
„Vállalatunk az elmúlt közel egy évben számos lépést tett annak érdekében, hogy hozzájáruljon a magyar emberek kiadásainak mérsékléséhez. A magyar lakosság ötöde 65 év feletti, ezért is döntöttünk úgy, hogy most nekik szeretnénk valódi árelőnyt biztosítani, hogy könnyebben elérhetővé váljanak a szervezet számára oly fontos friss zöldségek és gyümölcsök, valamint jóval kedvezőbb áron tudják megvásárolni a méltán népszerű saját márkás, magyar beszállítóktól származó Hazánk Kincsei százaztésztákat. Az extra kedvezmények igénybevételével így tovább tudják csökkenteni az élelmiszerre fordítható kiadásaikat, ami további könnyebbséget jelenthet számukra.”
A magyar gazdaság egyik meghatározó motorjaként a Lidl számára kiemelten fontos a magyar termékek népszerűsítése mellett, hogy aktív részt vállaljon az élelmiszer-infláció letörésében. Ezért, ahogy idáig tette, úgy a jövőben is a kedvezőbb beszerzési lehetőségekből fakadó és azon is túlmutató árelőnyét továbbadja vásárlóinak. A vállalat törekvéseinek sikerét mi sem mutatja jobban, mint hogy a Lidlnél volt a legolcsóbb az Árfigyelő kosara októberben átlagosan, a termékek egységára alapján*.
A hétről-hétre megújuló akcióin felül az áruházlánc további kedvezményeket is biztosít vásárlói számára. A „Többet adunk” akciók keretében a kötelezően előírt 15% helyett 20-50%-os kedvezménnyel segíti a magyar családokat kiadásaik mérséklésében. A diszkontlánc digitális hűségprogramjának köszönhetően a Lidl Plus applikáció felhasználói hetente további 10-12 kedvezményre jogosító kuponnal és egyéb kedvezményekkel tehetik olcsóbbá bevásárlásaikat.
A 65 éves, illetve idősebb vásárlóiknak az extra kedvezmények felhasználásához be kell mutatniuk fényképes igazolványukat a pénztárnál. Az extra kedvezmények azonos termékek esetében egy vásárlás alkalmával legfeljebb 5 kilogramm/csomag/darab megvásárlására vehető igénybe, ami más kedvezménnyel nem vonható össze. Az akció időtartama 2023. november 27. – december 3-ig tart a készlet erejéig. A kedvezmények az önkiszolgáló kasszáknál nem érvényesíthetőek.
Kapcsolódó cikkeink
Már 150 millió darab palackot, üveget és alumínium dobozt váltottak vissza a Lidl áruházakban
Mérföldkőhöz érkezett az új visszaváltási rendszerben a Lidl Magyarország. A…
Tovább olvasom >Black Friday akciók a legnagyobb hazai láncoknál: Lidl, Tesco, Spar és még sokan mások
A Black Friday láz 2024-ben sem hagyja hidegen a vásárlókat…
Tovább olvasom >A Lidl sikerének titka: így vált fapados diszkontból piacvezetővé az áruházlánc
A Lidl Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából rendezett sajtótájékoztatón ismertette…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >