Jönnek a Lidl-akciók a 65 év felettieknek!
A Lidl elkötelezett aziránt, hogy vásárlóinak minden esetben a legjobb árakat tudja biztosítani. Az áruházlánc most a 65 év felettieknek szeretne többet adni, akik november 27. és december 3. között így tovább csökkenthetik az élelmiszerre fordított kiadásaikat. Az extra kedvezmények keretében a 65 év feletti vásárlók egyes termékekhez akár 20 százalékkal olcsóbban is hozzájuthatnak.

A magyar lakosság ötöde 65 év feletti
Piacvezető áruházláncként a Lidl mindent megtesz annak érdekében, hogy letörje az élelmiszer-inflációt, amit az alacsony árak biztosításával és tartós árcsökkentési programjával tud elérni. A vállalat a magyar vásárlók érdekeit szem előtt tartva döntött úgy az év elején, hogy az első között tartós árcsökkentési programba kezd, melynek köszönhetően már több mint 600 termék árát mérsékelte. Legújabb intézkedésével pedig a 65 év felettieknek kíván kedvezni, akik november 27. és december 3. között minden friss zöldséget és gyümölcsöt 10 százalékkal, minden Hazánk Kincsei száraztésztát pedig 20 százalékkal olcsóbban tudnak megvásárolni.
Tőzsér Judit a vállalat kommunikációs vezetője a legújabb kezdeményezés kapcsán elmondta:
„Vállalatunk az elmúlt közel egy évben számos lépést tett annak érdekében, hogy hozzájáruljon a magyar emberek kiadásainak mérsékléséhez. A magyar lakosság ötöde 65 év feletti, ezért is döntöttünk úgy, hogy most nekik szeretnénk valódi árelőnyt biztosítani, hogy könnyebben elérhetővé váljanak a szervezet számára oly fontos friss zöldségek és gyümölcsök, valamint jóval kedvezőbb áron tudják megvásárolni a méltán népszerű saját márkás, magyar beszállítóktól származó Hazánk Kincsei százaztésztákat. Az extra kedvezmények igénybevételével így tovább tudják csökkenteni az élelmiszerre fordítható kiadásaikat, ami további könnyebbséget jelenthet számukra.”
A magyar gazdaság egyik meghatározó motorjaként a Lidl számára kiemelten fontos a magyar termékek népszerűsítése mellett, hogy aktív részt vállaljon az élelmiszer-infláció letörésében. Ezért, ahogy idáig tette, úgy a jövőben is a kedvezőbb beszerzési lehetőségekből fakadó és azon is túlmutató árelőnyét továbbadja vásárlóinak. A vállalat törekvéseinek sikerét mi sem mutatja jobban, mint hogy a Lidlnél volt a legolcsóbb az Árfigyelő kosara októberben átlagosan, a termékek egységára alapján*.
A hétről-hétre megújuló akcióin felül az áruházlánc további kedvezményeket is biztosít vásárlói számára. A „Többet adunk” akciók keretében a kötelezően előírt 15% helyett 20-50%-os kedvezménnyel segíti a magyar családokat kiadásaik mérséklésében. A diszkontlánc digitális hűségprogramjának köszönhetően a Lidl Plus applikáció felhasználói hetente további 10-12 kedvezményre jogosító kuponnal és egyéb kedvezményekkel tehetik olcsóbbá bevásárlásaikat.
A 65 éves, illetve idősebb vásárlóiknak az extra kedvezmények felhasználásához be kell mutatniuk fényképes igazolványukat a pénztárnál. Az extra kedvezmények azonos termékek esetében egy vásárlás alkalmával legfeljebb 5 kilogramm/csomag/darab megvásárlására vehető igénybe, ami más kedvezménnyel nem vonható össze. Az akció időtartama 2023. november 27. – december 3-ig tart a készlet erejéig. A kedvezmények az önkiszolgáló kasszáknál nem érvényesíthetőek.
Kapcsolódó cikkeink
Kevesebb hús, változatlan íz: hibrid darált marhahússal kísérletezik a Lidl Belgiumban
A Lidl Belgiumban bevezette első „hibrid” hús termékét: az új…
Tovább olvasom >Csendes offenzívában a sajátmárkák az európai élelmiszerboltok polcain
A sajátmárkák lassan, de biztosan lépnek ki a másodhegedűs szerepből:…
Tovább olvasom >Eladná olaszországi vállalatát a Carrefour
A francia Carrefour kiskereskedelmi óriás fontolgatja olaszországi üzletágának eladását, és…
Tovább olvasom >További cikkeink
Mesterséges intelligenciával lépne fel a bolti lopások ellen a Trigo
Új, mesterséges intelligencián és számítógépes látáson alapuló megoldással venné fel…
Tovább olvasom >NIVEA® Luminous630® Skin Glow Szérum 30 ml
Fedezze fel a ragyogó bőr új dimenzióját! Az innovatív formula…
Tovább olvasom >A Coop Italia saját márkás termékeivel erősít a horvát Tommy
Stratégiai együttműködést kötött a horvát Tommy kiskereskedelmi lánc és az…
Tovább olvasom >