Jön Magyarországra a BILLA is?
Az orosz Mere lehetséges magyarországi megjelenése és a külföldi kiskereskedelmi láncok bővülése új lendületet hozhat a hazai kiskereskedelmi piacra. Miközben a Spar körül forrong a politikai és gazdasági vita, és az orosz Mere érkezését találgatják, érdemes megvizsgálni a potenciális befolyásoló tényezőket és a régióban már jelen lévő nagy kiskereskedelmi láncokat.
Az orosz Mere lehetséges bejövetele felkeltette a figyelmet a magyar piacra. Habár egyelőre csak találgatások szintjén mozog az információ, a terjeszkedésre utaló jelek felbukkantak. A Mere hírnevét az alacsony árak és puritán üzleti modellje jellemzi, ami vonzó lehet a vásárlók számára, ugyanakkor a versenyt fokozza a már jelen lévő kiskereskedelmi láncokkal szemben – ezt latolgatja a Pénzcentrum friss cikke.
A hazai kiskereskedelmi piac nem idegen a külföldi befektetőktől. A Sparon kívül a Penny is már régóta jelen van Magyarországon. A Penny és a Billa közös cégcsoportja az osztrák Rewe, ami széles nemzetközi jelenléttel rendelkezik. Habár a Billa régebben jelen volt Magyarországon, a Penny továbbra is aktív szereplő a diszkont-szegmensben.
A Billa szupermarket-láncként definiálja magát, minőségi árukat kínálva családbarát árakon. Az élelmiszer- és nem élelmiszer-termékek széles választéka mellett saját márkás termékek is megtalálhatók a boltok polcain. A Billa és a Penny aktív szereplők a hazai kiskereskedelmi piac szegmenseiben, amelyek tovább fokozzák a versenyt.
A külföldi kiskereskedelmi láncok terjeszkedése átalakíthatja a hazai piacot és új lehetőségeket teremthet a vásárlók számára. Az alacsony árak és a minőségi termékek széles választéka vonzó lehet a fogyasztók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Állatmentes sajtot kínál a REWE Németországban
A Formo start-up Frischhain néven kapható sajtalternatívája nem csak finom,…
Tovább olvasom >Több mint 56 millió eurót fektetett be Bulgáriában a Billa idén
110 millió levát (56 millió eurót) fordított bolgár piaci jelenlétének…
Tovább olvasom >Összefogott az Amazon és a Knuspr Németországban
Új online élelmiszer-nagyhatalom alakult Németországban, ahol együttműködésre lépett az amerikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >