Jön Magyarországra a BILLA is?
Az orosz Mere lehetséges magyarországi megjelenése és a külföldi kiskereskedelmi láncok bővülése új lendületet hozhat a hazai kiskereskedelmi piacra. Miközben a Spar körül forrong a politikai és gazdasági vita, és az orosz Mere érkezését találgatják, érdemes megvizsgálni a potenciális befolyásoló tényezőket és a régióban már jelen lévő nagy kiskereskedelmi láncokat.
Az orosz Mere lehetséges bejövetele felkeltette a figyelmet a magyar piacra. Habár egyelőre csak találgatások szintjén mozog az információ, a terjeszkedésre utaló jelek felbukkantak. A Mere hírnevét az alacsony árak és puritán üzleti modellje jellemzi, ami vonzó lehet a vásárlók számára, ugyanakkor a versenyt fokozza a már jelen lévő kiskereskedelmi láncokkal szemben – ezt latolgatja a Pénzcentrum friss cikke.
A hazai kiskereskedelmi piac nem idegen a külföldi befektetőktől. A Sparon kívül a Penny is már régóta jelen van Magyarországon. A Penny és a Billa közös cégcsoportja az osztrák Rewe, ami széles nemzetközi jelenléttel rendelkezik. Habár a Billa régebben jelen volt Magyarországon, a Penny továbbra is aktív szereplő a diszkont-szegmensben.
A Billa szupermarket-láncként definiálja magát, minőségi árukat kínálva családbarát árakon. Az élelmiszer- és nem élelmiszer-termékek széles választéka mellett saját márkás termékek is megtalálhatók a boltok polcain. A Billa és a Penny aktív szereplők a hazai kiskereskedelmi piac szegmenseiben, amelyek tovább fokozzák a versenyt.
A külföldi kiskereskedelmi láncok terjeszkedése átalakíthatja a hazai piacot és új lehetőségeket teremthet a vásárlók számára. Az alacsony árak és a minőségi termékek széles választéka vonzó lehet a fogyasztók számára.
Kapcsolódó cikkeink
Európa legnagyobb autonóm szupermarketét nyitotta meg a Rewe
Hamburgban nyitotta meg a Rewe Európa legnagyobb autonóm szupermarketét, amely…
Tovább olvasom >Csehországban közösen fejleszt elektromosautó-töltő infrastruktúrát a Billa, a Penny és a Shell
Stratégiai partnerséget kötött a Billa, a Penny és a Shell…
Tovább olvasom >A német szupermarketek egyenlítettek a diszkontokkal szemben
A kétévnyi infláció okozta piaci részesedésvesztés után úgy tűnik, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity: Három téma, ami Q3-ban alakítja a befektetéseket
Eljött a járványt követő normalizálódás, amelyet annyira vártunk? A gazdasági…
Tovább olvasom >Rekord nyereséget értek el a saját márkák az év első felében az Egyesült Államokban
Új csúcsokat értek el a sajátmárkás termékek 2024 első felében…
Tovább olvasom >Akadálymentesíti csomagolásait a Müller az Egyesült Királyságban
Minden márkás termékének csomagolásán NaviLens kódot helyez el a Müller,…
Tovább olvasom >