Jön az év ételmentő irodája verseny
Egyetek és nyerjetek! címmel a Munch, magyar ételmentő platform és az Edenred Magyarország, a hazai juttatási szektor 29 éve meghatározó szereplője szervezi meg az Év Ételmentő Irodája versenyét, amibe bármilyen budapesti, győri, debreceni és szegedi iroda nevezhet.
Magyarországon egyre több kezdeményezés születik arra, hogy a fenntarthatóság jegyében elősegítse az élelmiszerpazarlás csökkentését. Az Edenred és a Munch között létrejövő stratégiai partnerség fontos mérföldkő ebben a folyamatban. A partnerség egyik jelentős lépése pedig az április 20. és május 20. között megrendezendő irodaverseny, ami lehetőséget ad arra, hogy az irodákat megcélozva a munkatársak együtt tudjanak (t)enni az ételpazarlás ellen. Így az ételmentéssel nemcsak a környezetért tehetnek a csapatok, hanem a csapatszellemet is növelhetik a verseny alatt.
A verseny célja egyszerű: enni és nyerni, azaz a csapatoknak minél többet kell muncholniuk az egy hónap alatt. Ehhez egy plusz segítséget is adnak a szervezők, hiszen minden csapat egy egyedi kuponkódot kap a verseny idejére, ami extra 10% kedvezményt biztosít a munchokból a résztvevőknek. Végül az a csapat fog nyerni, amelyik a legaktívabban (t)ett a pazarlás ellen, vagyis amelyik létszámarányosan a legtöbb Munch csomagot szerezte be!
A versenyre bármilyen budapesti, győri, debreceni és szegedi irodával rendelkező vállalat nevezhet egészen április 17-ig. A regisztrált csapatok létszáma maximum 20 fő lehet, minimális létszámkorlát nincsen.
A győztes csapat pedig az Év Ételmentő Irodája cím mellett, 50.000 forint értékű munchkupont, bedrock.farm mikrozöldeket, Vilhemp lebomló evőeszközöket és egy fenntarthatósággal foglalkozó könyvcsomagot nyer meg.
Kapcsolódó cikkeink
A Munch-ba olvad Románia legnagyobb ételmentő platformja, így már közel hatezer partnertől lehet ételt menteni
A cseh versenytárs felvásárlása után, Romániában is folytatja a stratégiáját…
Tovább olvasom >1700 tonna élelmiszert mentett meg a Munch 2024-ben
Közel öt éve kulcsfontosságú szereplője a magyar és kelet-közép európai…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági eseményt szervezett a Munch – Az itthoni top brandek egy helyen!
“Miért menő az ételmentés?” címmel szervezett sajtóeseményt a Munch, melynek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Trendforduló a fiatalok körében: másképp gondol az alkoholmentes italokra a Z generáció
Beérni látszanak a felelős alkoholfogyasztás érdekében tett erőfeszítések: a HEINEKEN…
Tovább olvasom >3,3 millió forint gyűlt össze az OMV és a Máltai Szeretetszolgálat 2024-es kampányában
Az OMV Hungária és a Magyar Máltai Szeretetszolgálat újabb sikeres…
Tovább olvasom >Az IKEA új Mobil Átvételi Pontjai közelebb hozzák az otthon kényelmét
Újabb lépést tett az IKEA annak érdekében, hogy a vásárlók…
Tovább olvasom >