Jön a VII. Indoor Sörfesztivál
Mi köze van egymáshoz egy ötcsillagos dunaparti szállodának és egy sörfesztiválnak? Alapvetően semmi, azonban 2023. február 24-25. között egy igen izgalmas gasztronómiai program, a VII. Indoor Sörfesztivál keretein belül korlátlanul kóstolhatjuk végig a világ minden tájáról származó sörkülönlegességet és a 100 féle csapolt sört, Budapest egyik legszebb kilátással rendelkező szállodájában, a Budapest Hotel Marriottban.
2023. február 24-25. között immáron hetedik alkalommal rendezi meg a Serfőző csapata Magyarország egyetlen beltéri Sörfesztiválját, amelynek minden évben patinás, dunaparti szállodák adnak otthont. Idén a sörrajongók a Budapest Hotel Marriott gyönyörű panorámával rendelkező konferenciatermeiben kóstolhatják kedvenc aranyló nedűjüket – ráadásul mindezt egyedülálló módon, korlátlanul.
A sörélményekben és sörörömökben gazdag hétvége során a résztvevők több mint 100 féle csapolt sört, illetve magyar, cseh, német, angol, ír és belga, kis, nagyüzemi, valamint craft sörkülönlegességeket kóstolhatnak. Az esemény egyedisége abban rejlik, hogy a klasszikus sörfesztiválokkal ellentétben – ahol nagy korsókban mérik az italt – itt 1-2 dl-es kóstoló adagokban, korlátlanul ízlelhetik meg azokat és kalandozhatnak el a sörök színes világában. Aki szívesen kísérletezne más területen is, azok számára pálinka, rum, gin kóstolóval, valamint whiskey kóstoló show-val és belga sör mesterkurzussal is készülnek a szervezők.
Ugyanakkor, a kultúra iránt szomjas látogatók sem maradnak hoppon, hiszen a hagyományok jegyében Katona Csaba, a Magyar Tudományos Akadémia Bölcsészettudományi Kutatóközpont Történettudományi Intézet történésze szolgál kultúrtörténeti érdekességekkel, illetve sörkóstolási tippekkel.
A gasztronómiai sörünnep 2023. február 24-25-én, mindkét nap 17 óra és éjfél között várja szeretettel a sörrajongókat és a sörkultúra iránt érdeklődőket.
Kapcsolódó cikkeink
Gyenge negyedéves eredmények miatt kihívásokkal néz szembe az Anheuser-Busch InBev és a Carlsberg
A világ vezető sörgyártói, az Anheuser-Busch InBev (AB InBev) és…
Tovább olvasom >30 millió eurót költ a Diageo a Guinness 0.0 gyártására
A Diageo 30 millió eurós beruházással növeli a Guinness alkoholmentes…
Tovább olvasom >Száz százalék Guinness, nulla százalék alkohol
Újra meglepetéssel indul a száraz november, hiszen novembertől a Borsodi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visszafogottabb eredményt hozott az ősz az idegenforgalomban
A nyári szezon növekedése után az ősz első hónapja visszafogottabb…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A hazai fogyasztás erősödik
A hazai fogyasztás erősödik, a belső kereslet és az ettől…
Tovább olvasom >Csokiláz és pikáns rendelések – a magyarok így ünneplik a halloweent
Különleges rendelések és új édességtrendek Közép-Európában: egyre népszerűbbek az intim…
Tovább olvasom >