Jön a vécépapírból készült bélyeg
Háromrétegű vécépapírból készült különbélyeget bocsát ki az osztrák posta a koronavírus-járvány alkalmából, karitatív célból – írja az index. A koronavírus-bélyegblokk formája és mérete megegyezik a kereskedelemben kapható szokásos toalettpapír egy lapjáéval, a széle is ugyanolyan szaggatott, mint a leszakított vécépapíré, az eladásából származó bevételt a járvány okozta nehézségek enyhítésére fordítják.
Koronavírus-járvány idején a vécépapír több országban hiánycikknek számít.
Az újrahasznosított papírból gyártott, a távolságtartást népszerűsítő bélyegblokkot darabonként 2,75 euróért árusítják, a bevételből azokat segítik, akiket a legjobban sújt a járvány – közölte pénteken az osztrák posta.
A szokatlan bélyegen egy kiselefánt látható, amely Ausztriában közkeletű szimbóluma a járványveszély miatt előírt egyméteres távolság megtartásnak. A posta hangsúlyozza, hogy 10 bélyegblokk egymás mellé rakva teszi ki a távolságtartásban Ausztriában elvárt 1 métert, ami egy elefántbébi szokásos mérete is egyben.
A különös ötlet már tavasszal felmerült, mert a toalettpapír őrült felhalmozása a kezdődő járvány egyik szimbólumává vált, annak idején azonban nem tudták megvalósítani a tervet, mert a felvásárlási láz miatt hiánycikké vált a WC-papír.
A rendhagyó bélyeg eladásából származó bevételt az osztrák köztévé jótékonysági programja, a Licht ins Dunkel által támogatott szervezetek, csoportok kapják. A 300 ezer darab „koronabélyeget” október 30-án kezdik árusítani. (index, Farkasa).
Kapcsolódó cikkeink
A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Ausztriában csökkentek a nagykereskedelmi árak áprilisban
Ausztriában a nagykereskedelmi árak havi és éves összevetésben egyaránt csökkentek…
Tovább olvasom >Az élelmiszerek és alkoholmentes italok árnövekedése tovább gyorsult Ausztriában
Ausztriában a fogyasztói árak éves növekedési üteme az előzetes becsléssel…
Tovább olvasom >További cikkeink
Amitől a terméket a kosárba helyezzük – kutatás
A PwC és a Publicis Groupe Hungary legújabb közös kutatása…
Tovább olvasom >Korhatár alá került az energiaital: amit minden boltosnak tudnia kell
Június 11-től életbe lépett az energiaitalok árusítására vonatkozó új szabályozás:…
Tovább olvasom >Háztartási és higiénés termékek ára is nyomon követhető az Árfigyelőben
Újabb 42 termékkategóriával bővült a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) által működtetett,…
Tovább olvasom >