Jön a Simply alkoholos ital a Coca-Colától és a Molson Coorstól
Idén nyáron dobja piacra a Coca-Cola az USA-ban a Simply alkoholos italokat a söróriás Molson Coorsszal karöltve.
Az utóbbi időben számos üdítőitalgyártó, köztük a PepsiCo, vagy a Monster is beszállt az alkoholpiacra.
A Coca-Cola egy éve dobta piacra a Topo Chico ásványvizet, előtte pedig a Constellation Brands-zel kötött partnerségben mutatta be a Fresca koktélokat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Új kólát vezet be a Coca-Cola
A Coca-Cola bejelentette: idén ősszel új termékkel bővül az amerikai…
Tovább olvasom >A Coca-Cola felülmúlta a várakozásokat – Európa húzta fel a negyedéves eredményeket
Erőn felül teljesített a Coca-Cola a legutóbbi negyedévben: a friss…
Tovább olvasom >A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >További cikkeink
OKSZ: A kiskereskedelem nem felelős az emelkedő árakért
A kiskereskedelmi forgalom júniusi 3 százalékos – éves emelkedése az…
Tovább olvasom >A legnagyobb hazai webshopok oldalainak a karbonlábnyomát mérte meg a magyar startup
Tizenhat hazai webshop oldalának karbonlábnyomát mérte meg a Carbon.Crane, az…
Tovább olvasom >Tovább erősödött a magyar termék védjegyek szerepe
Az élelmiszerek esetében a vásárlók 86,6 százaléka előnyben részesíti a…
Tovább olvasom >