Jön a Simply alkoholos ital a Coca-Colától és a Molson Coorstól
Idén nyáron dobja piacra a Coca-Cola az USA-ban a Simply alkoholos italokat a söróriás Molson Coorsszal karöltve.
Az utóbbi időben számos üdítőitalgyártó, köztük a PepsiCo, vagy a Monster is beszállt az alkoholpiacra.
A Coca-Cola egy éve dobta piacra a Topo Chico ásványvizet, előtte pedig a Constellation Brands-zel kötött partnerségben mutatta be a Fresca koktélokat.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Akciók, árak, alternatívák – promóciós helyzetkép a magyar háztartásokban
Turcsán Tünde, a YouGov ügyvezető igazgatója a Promóciók Napja konferencián…
Tovább olvasom >A papírformán túl
A higiéniai papírtermékek piacán tapasztalható mozgások jól tükrözik a fogyasztói…
Tovább olvasom >Kereskedők akaszthatják meg a Kellanova Mars általi felvásárlását Európában
Versenyjogi vizsgálatot indíthat az Európai Bizottság a Mars közel 36…
Tovább olvasom >