Jön a Márkaépítés Konferencia

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 05. 03. 11:04

Testvérkiadványunk, a Médiapiac május 29-én várja a Larus Rendezvényközpontba azokat a szakembereket, akiket érdekel, milyen üzleti tétje van a márkaépítés sikerének.

Márkaépítés 2013 címmel indítja útnak új konferenciáját testvérkiadványunk, a Médiapiac. A rendezvényre május 29-én, a Larus Rendezvényközpontban kerül sor sikeres hazai és nemzetközi márkaépítők, ügynökségek és médiatulajdonosok részvételével. Ez már nem a válság, ez a valóság – mondjuk a napjainkban is tartó recessziós időszak ötödik évében. A vállalatok egymás után ismerik fel, hogy a promóciókkal, akciókkal, árengedményekkel csak túlélni lehet, vagy talán azt sem. Hosszú távon az lesz sikeres, aki stratégiában gondolkodik, és erős márkát épít. Kiadónk egynapos rendezvénye ennek megfelelően a márkaépítőknek kínál gyakorlati ismereteket és esettanulmányokat.

A konferencia mottója a franciák után szabadon: Vive le Roi. Éljen a ROI! A szójáték mögött az a nagyon is komoly megfontolás húzódik, hogy a márkaépítés sikerének komoly pozitív hatása van az üzleti eredményekre, míg elhanyagolása akár visszafordíthatatlan következményekkel járhat a nehéz piaci környezetben.

A délelőtt a márkaérték és a megtérülés jegyében telik. Délután két szekcióban folytatódik a program: a Nagypálya a nemzetközi márkákról és az ügynökségekről, a Hazai lépték a sikeres magyar márkákról és márkaépítőkről szól. Az előadók között lesz többek között Bacsa Gábor (Carat), Dörnyei Otília (GfK), dr. Kolos Krisztina (Corvinus), dr. László Géza (Netvestor), Feitel Balázs (Millward Brown), Horváth Magyary Nóra (K&H Bank), Kun Miklós (Mediacom), Margaret Ann Dowling (Marquard Media), Niszkács Anna és Pintér Katalin (Onyx/Gerbeaud), illetve Pécsi „pollner” Ferenc (Tartalommarketing.hu).

A részletes programot megtekinteni és jelentkezni ezen a linken lehet, május 17-ig ráadásul remek kedvezményekkel: http://www.mediapiac.com/konferencia/Markaepites-2013/21/

Kapcsolódó cikkeink