Jön a MagyarBrands
Az idén útjára indul a MagyarBrands program, a hat éve elnyerhető Superbrands cím mellett – közölte a szervező Superbands Magyarország az MTI-vel. A hagyományteremtő kezdeményezés fővédnöke Navracsics Tibor miniszterelnök-helyettes.
A világ legnagyobb márkaértékelési és -díjazási rendszere, a Superbrands magyarországi szakértői bizottsága és vezetői a csaknem másfél évtizede indult, hat éve Magyarországon is jelen lévő program nyomán egyre nagyobb szükségét látták, hogy ráirányítsák a figyelmet a hazai termékekre. Ezért indították a nemzetközi elismeréshez hasonló MagyarBrands elnevezéssel a legkiválóbb hazai márkákat előtérbe helyező programot.
A közlemény szerint a MagyarBrands olyan hazai márkákat díjaz, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek határainkon kívül is, a védjegy pedig a hazai és nemzetközi piacon olyan értéket képvisel, amely a vásárlók számára a megbízhatóságot és minőséget tanúsítja.
A MagyarBrands védjegy előre meghatározott, egységes szempontrendszer alapján, pályázati úton nyerhető el. A hazai programban részt vevő vállalkozások és azok termékei – a Superbrands nemzetközi elveihez hasonlóan – egy önkéntes, független szakértőkből álló bizottság döntése alapján kapják meg az elismerést. A bizottságban szakmai és iparági érdekképviseleti szervezetek legszélesebb köre képviselteti magát.
A 2010. november 4-én megrendezendő MagyarBrands konferencián nyilvánosságra hozzák a 2010-es díjazottak listáját, valamint a 2011-es pályázati kiírást is bemutatják – közli a Privatbankar.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI: Romló bizalmi indexek és gazdasági kilátások Magyarországon
Novemberben mind az üzleti szféra, mind a fogyasztók pesszimistábbá váltak…
Tovább olvasom >Negyvenhét éves csúcsot döntött az arabica kávé ára
Az arabica kávé határidős jegyzése 47 éve nem látott szintre,…
Tovább olvasom >Százharminc új járművel készül a megnövekedett ünnepi forgalomra a Magyar Posta
A Magyar Posta több mint 7 millió csomag kézbesítésére számít…
Tovább olvasom >