Jön a magyar piacra a Vinted, Shein, H&M és a Temu újabb konkurenciája
Az online olcsótermék-áruház, a ThredUp, jelentős változásokra számít az európai piacon, miután Amerikában már komoly piacot szerzett magának – számol be a The Wall Street Journal. A ThredUp, mely 2022 harmadik negyedévében kezdte meg európai bizományosi üzletágát, most azt tervezi, hogy az elkövetkező években csökkenti készletvásárlási stratégiáját, és inkább a bizományosi bevételekre összpontosít Európában.
Ez a lépés a bolgár Remix divatáru viszonteladó cég 28,5 millió dolláros felvásárlása után következett, amely körülbelül egy évvel korábban történt. James Reinhart, a ThredUp vezérigazgatója szerint jelenleg minimális részét teszi ki az európai bevételeknek az eladott ruházati cikkek után származó bevétel. A ThredUp előre fizetett a készletekért a régióban tapasztalt bizományi ruhadarabok hiánya miatt, de ez a stratégia nem hozta meg a várt eredményeket. Emiatt a vállalat 1,9 millió dollár értékű készletleírást regisztrált Európában a negyedik negyedévben.
A ThredUp 2023-as utolsó negyedévet 1,8 millió aktív ügyféllel zárta, ami változatlan az előző időszakhoz képest. Az amerikai piacon a bizományosi bevételek továbbra is a bevétel 80%-át teszik ki. A vállalat tervei szerint 2024-ben az európai bizományosi bevételek aránya az összes bevétel 20%-át fogja kitenni.
Kapcsolódó cikkeink
Stratégiai megállapodást kötött a Temu és a DHL
Stratégiai együttműködést jelentett be a kínai PDD Holdings tulajdonában álló…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Egészségkárosító szépségápolási termékek? A szakértők figyelmeztetnek a Temu veszélyeire
Az internetes vásárlás világa továbbra is hódít, és a Temu,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szétzilált piac, bizonytalan jövő – súlyos következményekkel járhat a ragadós száj- és körömfájás-járvány
Miközben a hatóságok versenyt futnak az idővel, hogy megfékezzék a…
Tovább olvasom >Ma is megbéníthatja az európai turizmust egy vulkán?
Tizenöt évvel az izlandi Eyjafjallajökull vulkán 2010-es kitörése után, amely…
Tovább olvasom >Kiderült, melyik a reklámpiac legerősebb hónapja
Továbbra is a november a legerősebb hónap a reklámpiacon –…
Tovább olvasom >