Jön a magyar piacra a Vinted, Shein, H&M és a Temu újabb konkurenciája
Az online olcsótermék-áruház, a ThredUp, jelentős változásokra számít az európai piacon, miután Amerikában már komoly piacot szerzett magának – számol be a The Wall Street Journal. A ThredUp, mely 2022 harmadik negyedévében kezdte meg európai bizományosi üzletágát, most azt tervezi, hogy az elkövetkező években csökkenti készletvásárlási stratégiáját, és inkább a bizományosi bevételekre összpontosít Európában.
Ez a lépés a bolgár Remix divatáru viszonteladó cég 28,5 millió dolláros felvásárlása után következett, amely körülbelül egy évvel korábban történt. James Reinhart, a ThredUp vezérigazgatója szerint jelenleg minimális részét teszi ki az európai bevételeknek az eladott ruházati cikkek után származó bevétel. A ThredUp előre fizetett a készletekért a régióban tapasztalt bizományi ruhadarabok hiánya miatt, de ez a stratégia nem hozta meg a várt eredményeket. Emiatt a vállalat 1,9 millió dollár értékű készletleírást regisztrált Európában a negyedik negyedévben.
A ThredUp 2023-as utolsó negyedévet 1,8 millió aktív ügyféllel zárta, ami változatlan az előző időszakhoz képest. Az amerikai piacon a bizományosi bevételek továbbra is a bevétel 80%-át teszik ki. A vállalat tervei szerint 2024-ben az európai bizományosi bevételek aránya az összes bevétel 20%-át fogja kitenni.
Kapcsolódó cikkeink
Vége az olcsó kínai holmik korának? Az EU vámokat vezet be
Az Európai Bizottság új intézkedéseket tervez bevezetni a kínai online…
Tovább olvasom >Cseh és román befektetők veszik át az uralmat a magyar e-kereskedelmi piacon
A magyar családi tulajdonból indult Foxpost csomagautomata hálózat értékesítése jelentős…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyar szakembert lett a Danone kelet- és közép-európai értékesítési vezetője
Bolyós Enikő idén júliustól budapesti székhellyel szervezi és irányítja a…
Tovább olvasom >Friss kutatás: a magyarok közel fele nem használ fényvédő krémet, ráadásul a déli órákban sem kerülik a napfényt
Egy friss, reprezentatív kutatás szerint a magyar lakosság mindössze 8…
Tovább olvasom >Rekordbírsággal majdnem 400 millió forintra büntette a GVH a Bookingot
Nem teljesítette maradéktalanul a korábbi jogsértések megszüntetését előíró kötelezettségeit a…
Tovább olvasom >