Jön a magyar piacra a Vinted, Shein, H&M és a Temu újabb konkurenciája

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 03. 07. 09:33

Az online olcsótermék-áruház, a ThredUp, jelentős változásokra számít az európai piacon,  miután Amerikában már komoly piacot szerzett magának – számol be a The Wall Street Journal. A ThredUp, mely 2022 harmadik negyedévében kezdte meg európai bizományosi üzletágát, most azt tervezi, hogy az elkövetkező években csökkenti készletvásárlási stratégiáját, és inkább a bizományosi bevételekre összpontosít Európában.

Ez a lépés a bolgár Remix divatáru viszonteladó cég 28,5 millió dolláros felvásárlása után következett, amely körülbelül egy évvel korábban történt.  James Reinhart, a ThredUp vezérigazgatója szerint jelenleg minimális részét teszi ki az európai bevételeknek az eladott ruházati cikkek után származó bevétel. A ThredUp előre fizetett a készletekért a régióban tapasztalt bizományi ruhadarabok hiánya miatt, de ez a stratégia nem hozta meg a várt eredményeket. Emiatt a vállalat 1,9 millió dollár értékű készletleírást regisztrált Európában a negyedik negyedévben.

A ThredUp 2023-as utolsó negyedévet 1,8 millió aktív ügyféllel zárta, ami változatlan az előző időszakhoz képest. Az amerikai piacon a bizományosi bevételek továbbra is a bevétel 80%-át teszik ki. A vállalat tervei szerint 2024-ben az európai bizományosi bevételek aránya az összes bevétel 20%-át fogja kitenni.

 

Címkék: , ,

Kapcsolódó cikkeink