Jön a jubileumi Logisztikai Évkönyv: szerzők és szponzorok jelentkezését is várják
A Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) gondozásában megjelenő Logisztikai Évkönyv, már évtizedek óta a hazai logisztikai világ egyik legkiemelkedőbb éves kiadványa. A legújabb, idén jubileumi alkalommal megjelenő kötet munkálatai már elindultak, amelyhez a több mint 30 éves szakmai szervezet szerzők és támogatók jelentkezését is várja.
Május 1-jéig várják szerzők jelentkezését
A Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) az elmúlt évek hagyományainak megfelelően ebben az évben is kiadja a hazai tudományos és gyakorlati eredményeket bemutató Logisztikai Évkönyv című kiadványát. Ráadásul ez év különleges a mű szempontjából, hiszen idén már a 30. kiadás megjelenése várható!
„A hagyományokhoz híven, a jubileumi kiadványba is számítunk szerzőként a tudományos kutatók jelentkezésére, akik a logisztika területén elért tudományos eredményeiket, gyakorlati megvalósításaikat kívánják bemutatni. Emellett várjuk szerzőnek a versenypiac gyakorló szakembereit, ideértve a fiatal logisztikusokat is. Ezáltal komplexen, a tudományos világ és a versenypiac innovációinak, valamint a fiatal generációk legújabb szemléleteinek is szeretnénk teret engedni”
– mondta Dr. Doór Zoltán, a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) elnöke, aki hozzátette, hogy ezért számítunk minden olyan vállalat és intézmény közreműködésére is, ahol logisztikával kapcsolatos kutatás, oktatás vagy fejlesztés folyik.
A Logisztikai Évkönyvben megjelenő tanulmányokon keresztül évről évre bemutatásra kerülhetnek a hazai legfrissebb eredmények tudományos minőségben. Ezeket a szerzeményeket a Magyar Tudományos Akadémia (MTA) rendszerint DOI-számmal is ellátja. Ezért a kiadvány többek között szakdolgozatok elkészítéséhez, valamint az utánpótlás képzéséhez is jelentősen hozzájárulhat.
Idén is ingyenes a publikálási lehetőség
A Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) célja továbbra is a hazai tudományos színvonalú logisztikai élet elősegítése, a fiatal generációk szakmai támogatása, valamint a versenypiaci benchmarking is.
„Mindezek létrejöttéhez a szerzőknek idén is ingyenes publikálási lehetőséget biztosítunk”
– emelte ki Dr. Doór Zoltán.
A tanulmányoknak szigorú formai és tartalmi követelményeket kell teljesíteniük. Ezért a jelentkező szerzők által beküldött témák elfogadását és az elkészült anyagok bírálatát – független lektorok bevonásával – a szerkesztőbizottság koordinálja, amelyet idén is Dr. Duleba Szabolcs főszerkesztő vezet. A publikálni kívánt szerzemény magyar vagy angol is lehet, a cím és az absztrakt elkészítése azonban mindkét nyelven elvárt, valamint a jelentkezés feltétele is egyben.
Támogatók jelentkezéseire is számítanak
Manapság egy kiadvány fenntartása számottevő költségekkel jár. Mindezek ellenére az Egyesület továbbra is szeretné támogatni annak lehetőségét, hogy a hazai logisztikával kapcsolatos tudományos minőségű művek megjelenhessenek és hozzáférhetőek legyenek. Ezért számítanak a versenypiaci szereplők támogatására is.
„Bízunk benne, hogy számos olyan piaci szereplő van jelenleg Magyarországon, akik számára fontos a hazai logisztika jövője, többek között az utánpótlás-nevelés kérdése, az innováció térnyerése, a fenntartható működés és a minőségi szakmai munka pártolása, ezért szívesen támogatnák a kiadványt. Számukra kínálunk szponzori, hirdetési lehetőségeket”
– hívta fel a figyelmet a Magyar Logisztikai Egyesület (MLE) elnöke.
A kiadvány rendszerint egyaránt eljut a versenypiac kiemelt szereplőihez, felsőoktatási intézményekhez és éves szinten több száz Felsőfokú Logisztikai Menedzser képzésben résztvevő hallgatóhoz is. A jubileumi, 30. Logisztikai Évkönyv megjelenése év végén, digitálisan és több száz példányban nyomtatott formában is várható.
Kapcsolódó cikkeink
Panelbeszélgetés a telephelyszínválasztás stratégiai szerepéről az Ipar Napjai keretében
Május 15-én, csütörtökön 10:00 órától kerül sor a II. HAD…
Tovább olvasom >A DSV befejezte a Schenker felvásárlását: a DSV lett a világ legnagyobb logisztikai szereplője
Miután teljesültek a mintegy 106,7 milliárd dán korona (hozzávetőleg 14,3…
Tovább olvasom >Gyűjtő-elosztó központtá lépett elő Magyarország az európai logisztikai hálózatban
Vegyes teljesítményt mutatott 2024-ben a magyar vasúti és intermodális árufuvarozás…
Tovább olvasom >További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >