Jön a fűszeres Coca-Cola
Az egészséges életmódra törekvés jegyében egyre többen mondanak le a kóláról. Ennek hatására a Coca-Cola most egyedi különlegességgel készül, bevezetve a fűszeres kólát, amelyet február 19-től elérhetnek az Egyesült Államokban mind a hagyományos, mind a cukormentes változatban.
Az emberek egyre inkább tekintenek pusztán élvezeti cikként a hagyományos kólákra, és előszeretettel választják a vizet és a teát helyette. Ennek ellenére a fogyasztók nyitottak az új, izgalmas ízélményekre.
Bár a Coca-Cola az elmúlt évek során kísérletezett különleges ízekkel, a fűszeres kóla a vállalat első olyan terméke, amit állandó termékként kívánnak bevezetni. Az ital egyedi kombinációja lesz málna és fűszeres aromák keverékének, újfajta élvezetet ígérve a kólák szerelmeseinek.
Az USA-ban 2022-ben mindössze 1 százalékkal nőttek a hagyományos, zéró és diétás kólák eladásai, míg a szikvíz és gyümölcslevek piaca 3 százalékkal bővült.
Kapcsolódó cikkeink
A kereskedelem tartotta magát a munkáltatói vonzerő terén – A bizonytalan gazdasági helyzet ártott az FMCG megítélésének
A kihívásokkal teli időszakból a Coca-Cola és a MediaMarkt jött…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Share a Coke, Share the Music szlogennel felejthetetlen bulira hívja a fogyasztókat a Coca-Cola
A Coca-Cola felejthetetlen bulival ünnepli meg az „Oszd meg a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fitch: élénkülő világgazdaság a vámháborús enyhülés nyomán – Kína és az USA húzhatja a növekedést
A vártnál erősebb gazdasági teljesítményre számít 2025-ben a Fitch Ratings:…
Tovább olvasom >A dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökken
A tavalyihoz képest a dinnyeimport mennyisége 51 százalékkal csökkent, ami…
Tovább olvasom >A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >