Jön a fűszeres Coca-Cola
Az egészséges életmódra törekvés jegyében egyre többen mondanak le a kóláról. Ennek hatására a Coca-Cola most egyedi különlegességgel készül, bevezetve a fűszeres kólát, amelyet február 19-től elérhetnek az Egyesült Államokban mind a hagyományos, mind a cukormentes változatban.
Az emberek egyre inkább tekintenek pusztán élvezeti cikként a hagyományos kólákra, és előszeretettel választják a vizet és a teát helyette. Ennek ellenére a fogyasztók nyitottak az új, izgalmas ízélményekre.
Bár a Coca-Cola az elmúlt évek során kísérletezett különleges ízekkel, a fűszeres kóla a vállalat első olyan terméke, amit állandó termékként kívánnak bevezetni. Az ital egyedi kombinációja lesz málna és fűszeres aromák keverékének, újfajta élvezetet ígérve a kólák szerelmeseinek.
Az USA-ban 2022-ben mindössze 1 százalékkal nőttek a hagyományos, zéró és diétás kólák eladásai, míg a szikvíz és gyümölcslevek piaca 3 százalékkal bővült.
Kapcsolódó cikkeink
YouGov Brand Footprint 2025 – A vásárlók kedvenc FMCG-márkái
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A Coca-Cola és a Star Wars egyesíti erejét és elhozza a galaxis legkedveltebb ikonjait
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Közös RTD-koktélt vezet be a Pernod Ricard és a Dole az USA-ban
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Dr. Pogátsa Zoltán a magyar gazdaság állapotáról: Sem aranykor, sem apokalipszis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Az euróövezeti GDP 0,1 százalékkal nőtt a második negyedévben az előző negyedévhez képest
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >KSH: az előző év azonos időszakához mérten 1,0 százalékkal mérséklődött, az előző hónaphoz képest 2,0 százalékkal bővült az ipari termelés
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >