Jön a fűszeres Coca-Cola
Az egészséges életmódra törekvés jegyében egyre többen mondanak le a kóláról. Ennek hatására a Coca-Cola most egyedi különlegességgel készül, bevezetve a fűszeres kólát, amelyet február 19-től elérhetnek az Egyesült Államokban mind a hagyományos, mind a cukormentes változatban.
Az emberek egyre inkább tekintenek pusztán élvezeti cikként a hagyományos kólákra, és előszeretettel választják a vizet és a teát helyette. Ennek ellenére a fogyasztók nyitottak az új, izgalmas ízélményekre.
Bár a Coca-Cola az elmúlt évek során kísérletezett különleges ízekkel, a fűszeres kóla a vállalat első olyan terméke, amit állandó termékként kívánnak bevezetni. Az ital egyedi kombinációja lesz málna és fűszeres aromák keverékének, újfajta élvezetet ígérve a kólák szerelmeseinek.
Az USA-ban 2022-ben mindössze 1 százalékkal nőttek a hagyományos, zéró és diétás kólák eladásai, míg a szikvíz és gyümölcslevek piaca 3 százalékkal bővült.
Kapcsolódó cikkeink
“A világnak több Mikulásra van szüksége” szlogennel nyitja meg itthon is a karácsonyi időszakot a Coca-Cola
A Coca-Cola számára a karácsony nem csupán egy ünnep, hanem…
Tovább olvasom >Kötelezi beszállítóit Carrefour a Nutri-Score értékek közzétételére
Franciaországban előírta a Carrefour, hogy minden márkás termék beszállítója köteles…
Tovább olvasom >Új italipari szövetség gyorsítaná fel a megújulóenergia-használatot az értékláncban
A Diageo és a Coca-Cola vezetésével több nagy italipari vállalat,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Miért dugulnak be sorra a csomagautomata szolgáltatók? Ez az adat rámutat az okokra
Egyre népszerűbbek a csomagautomaták: idén már a webshopok közel háromnegyede…
Tovább olvasom >30%-kal kevesebb anyaghasználat már megoldás lenne a klímaválságra
A körforgásos gazdaság globális szükségszerűség: túlmutat a földrajzi határokon, és…
Tovább olvasom >Fenntarthatóság és egészség: a növényi alapú tejtermékek térhódítása Magyarországon
Az elmúlt években a növényi alapú tejtermék-alternatívák nemcsak globálisan, hanem…
Tovább olvasom >