Jön a fűszeres Coca-Cola
Az egészséges életmódra törekvés jegyében egyre többen mondanak le a kóláról. Ennek hatására a Coca-Cola most egyedi különlegességgel készül, bevezetve a fűszeres kólát, amelyet február 19-től elérhetnek az Egyesült Államokban mind a hagyományos, mind a cukormentes változatban.
Az emberek egyre inkább tekintenek pusztán élvezeti cikként a hagyományos kólákra, és előszeretettel választják a vizet és a teát helyette. Ennek ellenére a fogyasztók nyitottak az új, izgalmas ízélményekre.
Bár a Coca-Cola az elmúlt évek során kísérletezett különleges ízekkel, a fűszeres kóla a vállalat első olyan terméke, amit állandó termékként kívánnak bevezetni. Az ital egyedi kombinációja lesz málna és fűszeres aromák keverékének, újfajta élvezetet ígérve a kólák szerelmeseinek.
Az USA-ban 2022-ben mindössze 1 százalékkal nőttek a hagyományos, zéró és diétás kólák eladásai, míg a szikvíz és gyümölcslevek piaca 3 százalékkal bővült.
Kapcsolódó cikkeink
AI-alapú automatát tesztel a Coca-Cola
A Coca-Cola az ausztráliai Sydney repülőterén mutatta be legújabb fejlesztését,…
Tovább olvasom >Display 2.0 – így néz ki a jövő bolttere
Okoseszközzé válik a bolti display – derült ki a Shop!…
Tovább olvasom >Gyengébben teljesítettek tavaly az A-márkák a holland szupermarketekben
2024-ben 9%-kal csökkent az A-márkás termékek értékesítése a holland szupermarketekben…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: árréskorlátozást vezetne be a kormány a háztartási cikkeket árusító boltokra
A kormány szerdán tárgyalhatja, csütörtökön pedig várhatóan elfogadhatja azt az…
Tovább olvasom >Drágább Barbie, soványabb Heinz – Trump vámjai átrajzolják a globális fogyasztói piacot
Donald Trump vámpolitikájának hatása egyre több iparágat érint: játékgyártók, autóipari…
Tovább olvasom >Csaknem 20 százalékkal olcsóbb élelmiszerek? A kormány elégedett az árréscsökkentés eredmnyeivel
„Egyre több terméket lehet olcsóbban megvásárolni az árréscsökkentésnek köszönhetően, az…
Tovább olvasom >