Jön a fűszeres Coca-Cola
Az egészséges életmódra törekvés jegyében egyre többen mondanak le a kóláról. Ennek hatására a Coca-Cola most egyedi különlegességgel készül, bevezetve a fűszeres kólát, amelyet február 19-től elérhetnek az Egyesült Államokban mind a hagyományos, mind a cukormentes változatban.
Az emberek egyre inkább tekintenek pusztán élvezeti cikként a hagyományos kólákra, és előszeretettel választják a vizet és a teát helyette. Ennek ellenére a fogyasztók nyitottak az új, izgalmas ízélményekre.
Bár a Coca-Cola az elmúlt évek során kísérletezett különleges ízekkel, a fűszeres kóla a vállalat első olyan terméke, amit állandó termékként kívánnak bevezetni. Az ital egyedi kombinációja lesz málna és fűszeres aromák keverékének, újfajta élvezetet ígérve a kólák szerelmeseinek.
Az USA-ban 2022-ben mindössze 1 százalékkal nőttek a hagyományos, zéró és diétás kólák eladásai, míg a szikvíz és gyümölcslevek piaca 3 százalékkal bővült.
Kapcsolódó cikkeink
Új 0,85 literes palackot vezet be a Coca-Cola Németországban
A Coca-Cola 17 év után először új PET-palackmérettel lép piacra…
Tovább olvasom >Megéri fenntartható csomagolásra váltani?
A globális élelmiszeriparban a radikális innovációk száma 2007 óta folyamatosan…
Tovább olvasom >Meghittség, mosoly, marketing – 2024 legszebb karácsonyi reklámjai
A Trade magazin 2024-ben második alkalommal hirdette meg a Karácsonyi…
Tovább olvasom >További cikkeink
Országos Kereskedelmi Szövetség: az árrés nem profit!
Az Országos Kereskedelmi Szövetség (OKSZ) nemzetközi élelmiszer-kereskedő tagvállalatai az elmúlt…
Tovább olvasom >Orbán Viktor a Kossuth Rádióban: a kereskedők 10 százaléknál többet nem rakhatnak rá a beszerzési árra
Március közepétől a kormány 10 százalékban maximalizálja az árrést 30…
Tovább olvasom >GKI Elemzés: Miért drágulnak folyamatosan az élelmiszerek?
Az elmúlt időszakban kiemelt figyelmet kapott az alapvető élelmiszerek –…
Tovább olvasom >