Jön a 3. Beauty Expo
Idén harmadik alkalommal rendezik meg a ROSSMANN és a Krémmánia közös Beauty Expóját, amely szeptember 6-án a Millenáris Nagycsarnokában várja majd az érdeklődőket. A látogatók több mint 70 márka standjait fedezhetik fel, és rengeteg izgalmas program közül választhatnak.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/07/REV_2105-1024x683.jpg)
70-nél is több kiállítóval érkezik a szépségkiállítás szeptember 6-án a Millenárisra
A szépségápolás szerelmesei számára igazi ünnep lesz szeptember 6-án, amikor a Millenáris B épületében (Nagycsarnok) 12:30-kor megnyitja kapuit a 3. ROSSMANN x Krémmánia Beauty Expo. Az esemény lehetőséget kínál arra, hogy a látogatók megismerjék a legújabb és legnépszerűbb magyar, valamint nemzetközi márkák szépségápolási termékeit, melyeket a standoknál izgalmas nyeremények, bemutatók és profi szakértői tanácsok egészítenek ki.
A szervezők idén is különleges ajándékcsomagokkal készülnek, ezért érdemes mielőbb regisztrálni a https://beautyexpo.rossmann.hu/site/ oldalon.
Az idei év újdonsága, hogy négyféle jegytípusból lehet választani: az ingyenes regisztráció mellett a White csomag megvásárlásakor egy 10 ezer forint értékű welcome csomaggal várják a látogatókat, míg a Ruby és Peach csomagok megvásárlásával 25 ezer forint értékű csomagokat kapnak az érdeklődők.
„Óriási öröm, hogy már harmadik alkalommal rendezhetjük meg a ROSSMANN és a Krémmánia közös Beauty Expóját, ezúttal újra Budapesten. Az első esemény sikere, a résztvevők lelkes visszajelzései után egyértelmű volt, hogy folytatni szeretnénk, de az, hogy alig egy év leforgása alatt az expó tavasszal eljutott Szegedre, ősszel pedig már újra a Millenárist készülünk megtölteni, minden várakozásunkat felülmúlta”
– mondta el Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketingvezetője.
A kiállításon a hazai és nemzetközi márkák legfontosabb szereplői sorakoznak fel – Liluval vagy Ördög Nórával akár személyesen a saját standjuknál, valamint a színpadi előadások során is lehet majd találkozni.
Kapcsolódó cikkeink
Ismét sikeres megjelenés volt a Jövő Áruháza
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállítás hivatalos lapja a Trade magazin, amely…
Tovább olvasom >Hazai termékekkel lehet nyerni a Rossmannban
Közös nyereményjátékot indít a drogériában is megtalálható magyar termékek népszerűsítéséért…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Már 25 éve támogatja a növényvédelmet a nyírségi agrovállalat
25. születésnapját ünnepli idén a Nyír-Chem Kft., a Szabolcs Szatmár-Bereg…
Tovább olvasom >13,5 százalékkal, 2100 forint fölé emelkedett a fizikai átlagórabér a második negyedévben
Az idei második negyedévben 2104 forint volt a fizikai munkát…
Tovább olvasom >K&H: kevesebb figyelem jut a cégeknél a társadalmi felelősségre
Nagy- és kisvállalatoknál egyaránt csökkent a cégek társadalmi felelősség iránti…
Tovább olvasom >