Jön a 3. Beauty Expo
Idén harmadik alkalommal rendezik meg a ROSSMANN és a Krémmánia közös Beauty Expóját, amely szeptember 6-án a Millenáris Nagycsarnokában várja majd az érdeklődőket. A látogatók több mint 70 márka standjait fedezhetik fel, és rengeteg izgalmas program közül választhatnak.
A szépségápolás szerelmesei számára igazi ünnep lesz szeptember 6-án, amikor a Millenáris B épületében (Nagycsarnok) 12:30-kor megnyitja kapuit a 3. ROSSMANN x Krémmánia Beauty Expo. Az esemény lehetőséget kínál arra, hogy a látogatók megismerjék a legújabb és legnépszerűbb magyar, valamint nemzetközi márkák szépségápolási termékeit, melyeket a standoknál izgalmas nyeremények, bemutatók és profi szakértői tanácsok egészítenek ki.
A szervezők idén is különleges ajándékcsomagokkal készülnek, ezért érdemes mielőbb regisztrálni a https://beautyexpo.rossmann.hu/site/ oldalon.
Az idei év újdonsága, hogy négyféle jegytípusból lehet választani: az ingyenes regisztráció mellett a White csomag megvásárlásakor egy 10 ezer forint értékű welcome csomaggal várják a látogatókat, míg a Ruby és Peach csomagok megvásárlásával 25 ezer forint értékű csomagokat kapnak az érdeklődők.
„Óriási öröm, hogy már harmadik alkalommal rendezhetjük meg a ROSSMANN és a Krémmánia közös Beauty Expóját, ezúttal újra Budapesten. Az első esemény sikere, a résztvevők lelkes visszajelzései után egyértelmű volt, hogy folytatni szeretnénk, de az, hogy alig egy év leforgása alatt az expó tavasszal eljutott Szegedre, ősszel pedig már újra a Millenárist készülünk megtölteni, minden várakozásunkat felülmúlta”
– mondta el Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketingvezetője.
A kiállításon a hazai és nemzetközi márkák legfontosabb szereplői sorakoznak fel – Liluval vagy Ördög Nórával akár személyesen a saját standjuknál, valamint a színpadi előadások során is lehet majd találkozni.
Kapcsolódó cikkeink
Már itthon is elérhető Dirk Rossmann önéletrajzi írása
A klímakatasztrófával foglalkozó oköthrillerei után megjelent magyarul Dirk Rossmann, a…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >Minőség, innováció, növekedés
A Salesrep Kft. története jól példázza, hogyan lehet a folyamatos…
Tovább olvasom >További cikkeink
Master Good, Nestlé Hungária, Tesco Magyarország az idei győztes sorrend
A Trade magazin idén másodszor hirdette meg a Karácsonyi tv-reklámok…
Tovább olvasom >Átadásra kerültek a CO-OP Star idei Ezüstfenyő és Ezüstcsillag díjai
Ahogy minden évben karácsony előtt, úgy idén is, december közepén…
Tovább olvasom >Fogyó cégszámok, tartós félmilliós határ
2024-ben a társas vállalkozások száma várhatóan 12 ezerrel csökken, miközben…
Tovább olvasom >