Jön a 3. Beauty Expo
Idén harmadik alkalommal rendezik meg a ROSSMANN és a Krémmánia közös Beauty Expóját, amely szeptember 6-án a Millenáris Nagycsarnokában várja majd az érdeklődőket. A látogatók több mint 70 márka standjait fedezhetik fel, és rengeteg izgalmas program közül választhatnak.

70-nél is több kiállítóval érkezik a szépségkiállítás szeptember 6-án a Millenárisra
A szépségápolás szerelmesei számára igazi ünnep lesz szeptember 6-án, amikor a Millenáris B épületében (Nagycsarnok) 12:30-kor megnyitja kapuit a 3. ROSSMANN x Krémmánia Beauty Expo. Az esemény lehetőséget kínál arra, hogy a látogatók megismerjék a legújabb és legnépszerűbb magyar, valamint nemzetközi márkák szépségápolási termékeit, melyeket a standoknál izgalmas nyeremények, bemutatók és profi szakértői tanácsok egészítenek ki.
A szervezők idén is különleges ajándékcsomagokkal készülnek, ezért érdemes mielőbb regisztrálni a https://beautyexpo.rossmann.hu/site/ oldalon.
Az idei év újdonsága, hogy négyféle jegytípusból lehet választani: az ingyenes regisztráció mellett a White csomag megvásárlásakor egy 10 ezer forint értékű welcome csomaggal várják a látogatókat, míg a Ruby és Peach csomagok megvásárlásával 25 ezer forint értékű csomagokat kapnak az érdeklődők.
„Óriási öröm, hogy már harmadik alkalommal rendezhetjük meg a ROSSMANN és a Krémmánia közös Beauty Expóját, ezúttal újra Budapesten. Az első esemény sikere, a résztvevők lelkes visszajelzései után egyértelmű volt, hogy folytatni szeretnénk, de az, hogy alig egy év leforgása alatt az expó tavasszal eljutott Szegedre, ősszel pedig már újra a Millenárist készülünk megtölteni, minden várakozásunkat felülmúlta”
– mondta el Varga Anita Ágnes, a Rossmann marketingvezetője.
A kiállításon a hazai és nemzetközi márkák legfontosabb szereplői sorakoznak fel – Liluval vagy Ördög Nórával akár személyesen a saját standjuknál, valamint a színpadi előadások során is lehet majd találkozni.
Kapcsolódó cikkeink
Tavaszi megújulás és egészségtudatosság a Rossmann kínálatában
A tavaszi megújulás ideális alkalom az egészségtudatos szokások bevezetésére –…
Tovább olvasom >Automatizálja logisztikai raktárát a Rossmann Lengyelországban
Jelentős fejlesztésbe kezdett a Rossmann lengyelországi logisztikai központjában: a Pyskowice…
Tovább olvasom >Gyengédség minden érintésben
A babaápolási piacon a fenntarthatóság, a biztonságos összetevők és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Húsvéti hosszú hétvége: így alakul az üzletek nyitvatartása 2025-ben
A húsvéti ünnepek idején alaposan átalakul a hazai üzletláncok nyitvatartása:…
Tovább olvasom >A várakozásokon felül alakult az euróövezet ipari termelése februárban
Februárban a várakozásokon felüli mértékben növekedett az euróövezet ipari termelése…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: átlagosan majdnem húsz százalékos az árrésstop hatása
Az árrésstop bevezetésének hatására négy hét alatt átlagosan 18,6 százalékkal…
Tovább olvasom >