Jól terjedő tartalom a hűségépítés kulcsa
A digitális korban a vásárlók már nem a kuponok, az azonnali ajándékok miatt vesznek részt a kereskedők lojalitásprogramjaiban, hanem a kapcsolódó szórakoztató tartalmakon, hírességeken keresztül nyerhetők és tarthatók meg – írja a Forbes magazin hasábjain Laura Heller.
Egykor a tévéadások népszerűsége növelte a televíziókészülékek eladását, manapság pedig az internet terjedése a digitális tartalmaknak és letöltéseknek kedvez. Az Amazon színre lépése ezen a piacon nemcsak a HBO-adások elérhetőségét, de saját készítésű, Golden Globe-nyertes műsorának, a „Transparent”-nek (Átlátszó) elterjesztését is eredményezte. A médiafogyasztási szokások változása tehát új játékosoknak nyit teret, ahova a kiskereskedők is szívesen belépnek, műsorkészítőként vagy műsorszóró szolgáltatóként is. Természetesen az eredeti tartalmak elkészítése nem olcsó, de a belépő előfizetők az egész láncolathoz hűségesek lesznek, és költésük nagyobb részét összpontosítják az adott lánc és szolgáltatásai igénybevételére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
GKI Elemzés: EU-s források nélkül csak döcögne a hazai gazdaság
Idén május 1-én ünnepeljük uniós csatlakozásunk 21. évfordulóját. EU-s tagságunknak…
Tovább olvasom >NGM: mindig fellépünk az indokolatlan áremelés ellen, a következő hónapokban tovább csökkenhet az infláció
Áprilisban az infláció mértéke 4,2 százalékra, míg az élelmiszerinflációé 5,4…
Tovább olvasom >A vártnál magasabb lett az április infláció
Áprilisban 4,2 százalékos volt az éves infláció, havi szinten pedig…
Tovább olvasom >