Jól terjedő tartalom a hűségépítés kulcsa
A digitális korban a vásárlók már nem a kuponok, az azonnali ajándékok miatt vesznek részt a kereskedők lojalitásprogramjaiban, hanem a kapcsolódó szórakoztató tartalmakon, hírességeken keresztül nyerhetők és tarthatók meg – írja a Forbes magazin hasábjain Laura Heller.
Egykor a tévéadások népszerűsége növelte a televíziókészülékek eladását, manapság pedig az internet terjedése a digitális tartalmaknak és letöltéseknek kedvez. Az Amazon színre lépése ezen a piacon nemcsak a HBO-adások elérhetőségét, de saját készítésű, Golden Globe-nyertes műsorának, a „Transparent”-nek (Átlátszó) elterjesztését is eredményezte. A médiafogyasztási szokások változása tehát új játékosoknak nyit teret, ahova a kiskereskedők is szívesen belépnek, műsorkészítőként vagy műsorszóró szolgáltatóként is. Természetesen az eredeti tartalmak elkészítése nem olcsó, de a belépő előfizetők az egész láncolathoz hűségesek lesznek, és költésük nagyobb részét összpontosítják az adott lánc és szolgáltatásai igénybevételére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
KSH: szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom az előző év azonos időszakához viszonyítva 1,7 százalékkal nőtt, az előző hónaphoz képest 1,4 százalékkal csökkent
Szeptemberben a kiskereskedelmi forgalom volumene a nyers és a naptárhatástól…
Tovább olvasom >Gyengén indult az ősz a kiskereskedelemben
Az előző havi, augusztusi adatokhoz viszonyítva nem indult jól az…
Tovább olvasom >Mesterséges intelligenciával szűri ki az Amazon a hibás termékeket szállítás előtt
Az Amazon „Project P. I.” modellje (a P. I. a private investigator, azaz…
Tovább olvasom >