Jól terjedő tartalom a hűségépítés kulcsa
A digitális korban a vásárlók már nem a kuponok, az azonnali ajándékok miatt vesznek részt a kereskedők lojalitásprogramjaiban, hanem a kapcsolódó szórakoztató tartalmakon, hírességeken keresztül nyerhetők és tarthatók meg – írja a Forbes magazin hasábjain Laura Heller.
Egykor a tévéadások népszerűsége növelte a televíziókészülékek eladását, manapság pedig az internet terjedése a digitális tartalmaknak és letöltéseknek kedvez. Az Amazon színre lépése ezen a piacon nemcsak a HBO-adások elérhetőségét, de saját készítésű, Golden Globe-nyertes műsorának, a „Transparent”-nek (Átlátszó) elterjesztését is eredményezte. A médiafogyasztási szokások változása tehát új játékosoknak nyit teret, ahova a kiskereskedők is szívesen belépnek, műsorkészítőként vagy műsorszóró szolgáltatóként is. Természetesen az eredeti tartalmak elkészítése nem olcsó, de a belépő előfizetők az egész láncolathoz hűségesek lesznek, és költésük nagyobb részét összpontosítják az adott lánc és szolgáltatásai igénybevételére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >A digitális detox a húsvéti böjt idején: az addiktív telefonhasználat sokkal súlyosabb és általánosabb probléma, mint gondoljuk
A húsvéti böjt hagyományosan a befelé fordulás, a lemondás és…
Tovább olvasom >Kegyetlen április fagykárok: akár 100%-os terméskiesés is előfordulhat
Az április eleji tavaszi fagyok ismét komoly problémát okoztak a…
Tovább olvasom >