Jól teljesítettek a CBA Príma és Cent üzletek
A CBA hálózatának összforgalma 2012-ben 578,5 milliárd forint volt, 2,4 százalékkal több, mint 2011-ben. A CBA Príma és CBA Cent üzletek növelni tudták tavaly az értékesítési volumenjeiket.
A CBA összesen 3225 egységet működtet az országban. A tavaly év végén lezárult Match és Profi üzletek átvételével hálózatuk 48 üzlettel bővült, amelyek átalakításával és újranyitásával jelentős forgalombővülésre számítanak idén is, emellett várhatóan a foglalkoztatottak száma is bővülni fog.
– A CBA távlati célja, hogy a most csatlakozott üzletek is magas hozzáadott értéket képviselő CBA Prímaként üzemeljenek majd – mondta Fodor Attila, a CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs igazgatója. – A CBA Príma boltokban magasabb minőségű termékek is megtalálhatók, 150 egységben vinotékát is berendeztünk. Ezek kínálatát saját borversenyünk keretében választottuk ki. A CBA üzleteiben évente 15-20 százalékkal bővül az eladott borok mennyisége, így ez az egyik legjobban fejlődő termékünk.
A CBA Príma üzletek számának növelésén túl az online kereskedelem terén is igyekeznek lépést tartani. Idén február végén megújítva újra elindították a CBA Webshop áruházat, amelynek keretein belül több mint 3000 terméket kínálnak, folyamatos akciókkal kísérve, többek között például friss tejterméket, tőkehúst, baromfit, felvágottat, zöldség-gyümölcsöt, fagyasztott terméket, pékárut. A szolgáltatás Budapesten és Pest megyében érhető el, de hamarosan kiterjesztik vidéki nagyvárosokra is
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Kacsából és a libából nagyjából ilyenkor esszük meg az éves mennyiséget
Hazánkban a kacsa- és a libahús fogyasztása döntően az ünnepi…
Tovább olvasom >A vásárlókkal együtt segít a Lidl
A Lidl Magyarország a Baptista Szeretetszolgálat karácsonyi adománygyűjtő kampányához csatlakozott,…
Tovább olvasom >A brazil nap íze minden kortyban: új Single Origin kávét vezet be az OMV
Új taggal bővült az OMV kávékínálata: a VIVA Single Origin…
Tovább olvasom >