Jól teljesítettek a CBA Príma és Cent üzletek
A CBA hálózatának összforgalma 2012-ben 578,5 milliárd forint volt, 2,4 százalékkal több, mint 2011-ben. A CBA Príma és CBA Cent üzletek növelni tudták tavaly az értékesítési volumenjeiket.
A CBA összesen 3225 egységet működtet az országban. A tavaly év végén lezárult Match és Profi üzletek átvételével hálózatuk 48 üzlettel bővült, amelyek átalakításával és újranyitásával jelentős forgalombővülésre számítanak idén is, emellett várhatóan a foglalkoztatottak száma is bővülni fog.
– A CBA távlati célja, hogy a most csatlakozott üzletek is magas hozzáadott értéket képviselő CBA Prímaként üzemeljenek majd – mondta Fodor Attila, a CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs igazgatója. – A CBA Príma boltokban magasabb minőségű termékek is megtalálhatók, 150 egységben vinotékát is berendeztünk. Ezek kínálatát saját borversenyünk keretében választottuk ki. A CBA üzleteiben évente 15-20 százalékkal bővül az eladott borok mennyisége, így ez az egyik legjobban fejlődő termékünk.
A CBA Príma üzletek számának növelésén túl az online kereskedelem terén is igyekeznek lépést tartani. Idén február végén megújítva újra elindították a CBA Webshop áruházat, amelynek keretein belül több mint 3000 terméket kínálnak, folyamatos akciókkal kísérve, többek között például friss tejterméket, tőkehúst, baromfit, felvágottat, zöldség-gyümölcsöt, fagyasztott terméket, pékárut. A szolgáltatás Budapesten és Pest megyében érhető el, de hamarosan kiterjesztik vidéki nagyvárosokra is
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Csökkentette az élelmiszerárakat az árrésstop és az online Árfigyelő bővítése
2025 áprilisában csökkent az infláció és az élelmiszerárak növekedési üteme…
Tovább olvasom >ÖRT-NMHH Minikonferencia: Merre tovább influenszer reklámozás?
Milyen szabályok vonatkoznak ma az influenszerekre? Hol húzódnak az etikai…
Tovább olvasom >Bővül az ALDI app: ezentúl kuponok is elérhetők
Újabb mérföldkőhöz érkezett az ALDI applikáció. A vásárlók mostantól bármely…
Tovább olvasom >