Jól teljesítettek a CBA Príma és Cent üzletek

Szerző: trademagazin Dátum: 2013. 05. 13. 01:55

A CBA hálózatának összforgalma 2012-ben 578,5 milliárd forint volt, 2,4 százalékkal több, mint 2011-ben. A CBA Príma és CBA Cent üzletek növelni tudták tavaly az értékesítési volumenjeiket.

A CBA összesen 3225 egységet működtet az országban. A tavaly év végén lezárult Match és Profi üzletek átvételével hálózatuk 48 üzlettel bővült, amelyek átalakításával és újranyitásával jelentős forgalombővülésre számítanak idén is, emellett várhatóan a foglalkoztatottak száma is bővülni fog.

– A CBA távlati célja, hogy a most csatlakozott üzletek is magas hozzáadott értéket képviselő CBA Prímaként üzemeljenek majd – mondta Fodor Attila, a CBA Kereskedelmi Kft. kommunikációs igazgatója. – A CBA Príma boltokban magasabb minőségű termékek is megtalálhatók, 150 egységben vinotékát is berendeztünk. Ezek kínálatát saját borversenyünk keretében választottuk ki. A CBA üzleteiben évente 15-20 százalékkal bővül az eladott borok mennyisége, így ez az egyik legjobban fejlődő termékünk.

A CBA Príma üzletek számának növelésén túl az online kereskedelem terén is igyekeznek lépést tartani. Idén február végén megújítva újra elindították a CBA Webshop áruházat, amelynek keretein belül több mint 3000 terméket kínálnak, folyamatos akciókkal kísérve, többek között például friss tejterméket, tőkehúst, baromfit, felvágottat, zöldség-gyümölcsöt, fagyasztott terméket, pékárut. A szolgáltatás Budapesten és Pest megyében érhető el, de hamarosan kiterjesztik vidéki nagyvárosokra is

Kapcsolódó cikkeink