Jól teljesít az 50 éves OMNIA nagyszabású promóciója
Jubileumi játékot hirdetett hazánk egyik legkedveltebb kávémárkája: 50 éves születésnapja alkalmából az OMNIA országosan több mint 3000 nyereményt sorsol ki vásárlói között. A nagyszabású promóció teljes kivitelezésében a HTX Advertising & Event volt a márka partnere.
A Jacobs Douwe Egberts Hu Zrt. legkedveltebb hazai kávémárkája, a kiemelkedően magas elismertégnek örvendő, immár 50 éve a piacon lévő OMNIA jubileumi évfordulóját a fogyasztóival együtt szerette volna megünnepelni. Ezért nagyszabású, országos promóciót hirdetett, amelyben a teljes termékportfóliója részt vesz, ráadásul a kisorsolásra kerülő ajándékok száma is meghaladja a 3000-et.
A márciusban kezdődő és májusig tartó aktivitás során minden hónapban számos nyeremény talál gazdára, a fődíj pedig egy SEAT Arona személygépkocsi. Akár már egyetlen csomag OMNIA megvásárlásával be lehet csatlakozni a játékba, amennyiben a vevő feltölti a www.ominiaszulinap.hu promóciós weboldalra a beszerzést igazoló számla AP kódját vagy sorszámát. Aki pedig többször is vásárol, tovább növeli nyerési esélyeit!
Az első hónap eredményei óriási népszerűségről tesznek tanúbizonyságot, hiszen eddig több mint tízezren jelentkeztek a játékosok körébe. A márka arra hívja fel a figyelmet aktivitása során, hogy szülinapja, mint ahogy egy jó kávé is, összehozza a barátokat, családtagokat és az ünnepi pillanatokat az OMNIA még emlékezetesebbé teszi.
A promóció koncepciójának, mechanizmusának kidolgozásában, valamint a teljes körű lebonyolításban a márka partnere a HTX Advertising & Event, amely több körös tenderen nyerte el a munkát. A kommunikáció során tv-s tag, eladáshelyi reklámeszközök és online kampány is támogatja a játék megismertetését. Érdemes figyelemmel követni a márka facebook oldalát is, mert májusban további szülinapi aktivitások várnak a fogyasztókra.
Kapcsolódó cikkeink
Miért fizetünk többet a reggeli koffeindózisért?
Azt gondolom, kevesen tudunk sikeresen elkezdeni egy átlagos napot egy…
Tovább olvasom >Európába is megérkezett a Nescafé Espresso koncentrátum
Európában is bevezette a Nescafé Espresso Concentrated termékcsaládot a Nestlé,…
Tovább olvasom >A brazil kávéra kivetett vámok ellenére is terjeszkedni tervez Amerikában a Lavazza
Az olasz Lavazza továbbra is terjeszkedni kíván az amerikai piacon,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Visit Hungary: mintegy hétszázezren pihentek Magyarországon a tavaszi szünetben
Húsvét után sem enyhült az utazási kedv, így az áprilisi…
Tovább olvasom >Hatezren vettek részt az Etesd az Eszed program Fenntarthatósági Kihívásában
Újabb mérföldkőhöz érkezett a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az…
Tovább olvasom >3 +1 érdekesség a hatékony hidratálásról
A nyári meleg közeledtével különösen fontos, de egyébként sem lehet…
Tovább olvasom >