Jól sikerült a Nestlé első negyedéve
A Nestlé első negyedéves értékesítése meghaladta a becsléseket, mivel a vásárlók rengeteg állateledelt és kávét vásároltak fel a koronavírus-járvány idején – írja a CNBC nyomán az origo.
A svájci multinacionális vállalat csoportszintű értékesítése 4,3 százalékkal növekedett az első negyedévben, mivel a fogyasztók szokásosnál több Purina állateledelt és Nescafé kávét rendeltek, hogy felkészüljenek a koronavírus-járvány miatti otthonlétre.
Márciusban az Egyesült Államokban a világjárvány miatt megnőtt a kereslet az állateledelek és a fagyasztott élelmiszerek iránt.
Európában, a Közel-Keleten és Észak-Afrikában pedig a Maggi tészták, illetve a növényi alapú élelmiszerek fogytak. Mindlét értékesítési régióban az eladások hét százalékkal emelkedtek. Ezzel szemben az ázsiai eladások 4,6 százalékkal csökkentek.
A Nestlé továbbá elindított egy 500 millió svájci frank értékű támogatást a járvány okozta károk enyhítésére a kávézók és éttermek körében, meghosszabbítva a fizetési határidőket és feltételeket, valamint felfüggesztették a kávéfőzők bérleti díjait is.
A vállalat továbbra tartja az idei évre kiadott növekedési becslését is. Az elemzők átlagosan három százalékos növekedést vártak a Nestlé első negyedéves értékesítésében.
A március végéig tartó három hónap teljes eladása 6,2 százalékkal 20,8 milliárd svájci frankra esett vissza, elsősorban a Skin Health és az Egyesült Államokban található jégkrém üzletágának eladása miatt.
Az 1866-ban alapított vállalat úgy döntött, hogy felülvizsgálja a kínai Yinlu mogyorótejjel és konzervrizsből készült zabkása üzletágának működését is, amely tavaly 700 millió svájci frankos veszteséget termelt. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Megnyitotta első üzletét a Nestlé Portugáliában
A Nestlé Portugal megnyitotta első kiskereskedelmi üzletét az országban, a…
Tovább olvasom >Az Agrárkamara az általános iskolások számára idén is szervez pályaorientációs táborokat
Az agrárszakmák népszerűsítése érdekében idén is ingyenes pályaorientációs táborokat szervez…
Tovább olvasom >Mélytechnológiai központot nyit a Nestlé az innováció felgyorsítására
Új mélytechnológiai központ létrehozását tervezi a Nestlé Svájcban, hogy megerősítse…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egy korszak lezárul, egy új indul – marketingvezetői váltás az Eisbergnél
Két év után búcsúzik az Eisbergtől Gál Judit, a cég…
Tovább olvasom >Folytatódik az áreső a PENNY-ben
Folytatja az alapvető háztartási és higiéniai termékek áresőjét a PENNY…
Tovább olvasom >A Heineken mesterséges intelligenciával oltja szomját az adatkezelésbe
A Heineken az SAP AI megoldásával egyszerűsíti az adatelemzést munkatársai…
Tovább olvasom >