Jól sikerült a Nestlé első negyedéve
A Nestlé első negyedéves értékesítése meghaladta a becsléseket, mivel a vásárlók rengeteg állateledelt és kávét vásároltak fel a koronavírus-járvány idején – írja a CNBC nyomán az origo.
A svájci multinacionális vállalat csoportszintű értékesítése 4,3 százalékkal növekedett az első negyedévben, mivel a fogyasztók szokásosnál több Purina állateledelt és Nescafé kávét rendeltek, hogy felkészüljenek a koronavírus-járvány miatti otthonlétre.
Márciusban az Egyesült Államokban a világjárvány miatt megnőtt a kereslet az állateledelek és a fagyasztott élelmiszerek iránt.
Európában, a Közel-Keleten és Észak-Afrikában pedig a Maggi tészták, illetve a növényi alapú élelmiszerek fogytak. Mindlét értékesítési régióban az eladások hét százalékkal emelkedtek. Ezzel szemben az ázsiai eladások 4,6 százalékkal csökkentek.
A Nestlé továbbá elindított egy 500 millió svájci frank értékű támogatást a járvány okozta károk enyhítésére a kávézók és éttermek körében, meghosszabbítva a fizetési határidőket és feltételeket, valamint felfüggesztették a kávéfőzők bérleti díjait is.
A vállalat továbbra tartja az idei évre kiadott növekedési becslését is. Az elemzők átlagosan három százalékos növekedést vártak a Nestlé első negyedéves értékesítésében.
A március végéig tartó három hónap teljes eladása 6,2 százalékkal 20,8 milliárd svájci frankra esett vissza, elsősorban a Skin Health és az Egyesült Államokban található jégkrém üzletágának eladása miatt.
Az 1866-ban alapított vállalat úgy döntött, hogy felülvizsgálja a kínai Yinlu mogyorótejjel és konzervrizsből készült zabkása üzletágának működését is, amely tavaly 700 millió svájci frankos veszteséget termelt. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Francia-magyar együttműködés az európai agrárium jövőjéért
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >A hatékonyabb költségkezelés erősebb profitot hozhat az élelmiszeriparnak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Küszöbön áll a műhús betiltása Magyarországon
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >További cikkeink
Black Week a Rossmann-nál: 15% kedvezmény a Rossmann+ tagoknak
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Hollywoodi együttműködés emeli tovább a magyar filmipart
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >Tavaly a Black Friday egyetlen éjszaka alatt több mint 43 milliárd forintos forgalmat hozott a magyar e-kereskedelemnek
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Tovább olvasom >

