Jól ment a Henkelnek a második negyedévben
A Henkel a második negyedévben az értékesítés és a bevételek jelentős növekedését jelentette. Az árbevétel 11,6 százalékkal 3,890 milliárd euróra nőtt.
"A 2010-es pénzügyi év kiemelten jó indulását követően, tevékenységeink sikeresen fejlődtek a második negyedévben. Az Adhesive Technologies és a Kozmetika üzletágak különösen nagy mértékben járultak hozzá a sikerhez. Emellett a növekedési régiók részesedése a teljes árbevételből elérte a 41 százalékot" – mondta Kasper Rorsted, a Henkel igazgatóságának elnöke.
A Henkel 2010 második negyedévében 3,890 milliárd euró árbevételt ért el. A stabilizálódó piaci környezetben, ez az előző év azonos negyedévéhez képest 11,6 százalékos növekedést jelentett. Az árfolyamhatások kiszűrése utáni árbevétel-növekedés 6,0 százalék volt.
A pozitív fejlődéshez elsősorban az Adhesive Technologies és a Kozmetika üzletágak járultak hozzá.
A második negyedév adózás utáni eredménye 86,7 százalékkal 150 millió euróról 280 millió euróra emelkedett – közli a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Nestlé továbbra is a világ legértékesebb élelmiszer márkája a Brand Finance szerint
A Nestlé immár tizedik éve vezeti az élelmiszermárkák globális rangsorát,…
Tovább olvasom >Revolut: helyi fiók és magyar vezető a láthatáron
A Revolut a „nagyon közeli jövőben” magyarországi fióktelep nyitását és…
Tovább olvasom >Egy self-made sztár kedvence – Ilyen lesz Dzsúdló Mekis menüje
A McDonald’s a hírességek kedvenc Mekis rendeléseit felsorakoztató kampányának legújabb…
Tovább olvasom >