Jól ment a Henkelnek a második negyedévben
A Henkel a második negyedévben az értékesítés és a bevételek jelentős növekedését jelentette. Az árbevétel 11,6 százalékkal 3,890 milliárd euróra nőtt.
"A 2010-es pénzügyi év kiemelten jó indulását követően, tevékenységeink sikeresen fejlődtek a második negyedévben. Az Adhesive Technologies és a Kozmetika üzletágak különösen nagy mértékben járultak hozzá a sikerhez. Emellett a növekedési régiók részesedése a teljes árbevételből elérte a 41 százalékot" – mondta Kasper Rorsted, a Henkel igazgatóságának elnöke.
A Henkel 2010 második negyedévében 3,890 milliárd euró árbevételt ért el. A stabilizálódó piaci környezetben, ez az előző év azonos negyedévéhez képest 11,6 százalékos növekedést jelentett. Az árfolyamhatások kiszűrése utáni árbevétel-növekedés 6,0 százalék volt.
A pozitív fejlődéshez elsősorban az Adhesive Technologies és a Kozmetika üzletágak járultak hozzá.
A második negyedév adózás utáni eredménye 86,7 százalékkal 150 millió euróról 280 millió euróra emelkedett – közli a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Adni Öröm! – nehéz sorsú embereknek gyűjtenek tartós élelmiszereket a SPAR-üzletekben
Elindult mától a Magyar Máltai Szeretetszolgálat és a SPAR Magyarország…
Tovább olvasom >A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >Tíz millió forintnyi tetőcserepet ajánlott fel a törökbálinti Tábitha Hospice Ház építéséhez a Wienerberger
Tizenharmadik alkalommal indult el a „Jónak lenni jó!” adománygyűjtő aktivitás,…
Tovább olvasom >