Jól ment a Henkelnek a második negyedévben
A Henkel a második negyedévben az értékesítés és a bevételek jelentős növekedését jelentette. Az árbevétel 11,6 százalékkal 3,890 milliárd euróra nőtt.
"A 2010-es pénzügyi év kiemelten jó indulását követően, tevékenységeink sikeresen fejlődtek a második negyedévben. Az Adhesive Technologies és a Kozmetika üzletágak különösen nagy mértékben járultak hozzá a sikerhez. Emellett a növekedési régiók részesedése a teljes árbevételből elérte a 41 százalékot" – mondta Kasper Rorsted, a Henkel igazgatóságának elnöke.
A Henkel 2010 második negyedévében 3,890 milliárd euró árbevételt ért el. A stabilizálódó piaci környezetben, ez az előző év azonos negyedévéhez képest 11,6 százalékos növekedést jelentett. Az árfolyamhatások kiszűrése utáni árbevétel-növekedés 6,0 százalék volt.
A pozitív fejlődéshez elsősorban az Adhesive Technologies és a Kozmetika üzletágak járultak hozzá.
A második negyedév adózás utáni eredménye 86,7 százalékkal 150 millió euróról 280 millió euróra emelkedett – közli a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
A Magyar Termék védjegy a cégeknek közösséget, a vevőknek megbízható minőséget ad
A kölcsönös előnyökön alapuló szakmai együttműködések képessé teszik a vállalkozásokat…
Tovább olvasom >Csatlakozik a Bonafarm Csoporthoz Szautner Péter
A Bonafarm Csoport vezérigazgató-helyetteseként és csoport stratégiai igazgatóként folytatja pályafutását…
Tovább olvasom >A Lidl és az Agrárminisztérium bejelentette: indul a hazai dinnyeszezon
Megérkezett az első, magyar beszállítóktól származó görögdinnye szállítmány a Lidl…
Tovább olvasom >