Jól ment a Henkelnek a második negyedévben
A Henkel a második negyedévben az értékesítés és a bevételek jelentős növekedését jelentette. Az árbevétel 11,6 százalékkal 3,890 milliárd euróra nőtt.
"A 2010-es pénzügyi év kiemelten jó indulását követően, tevékenységeink sikeresen fejlődtek a második negyedévben. Az Adhesive Technologies és a Kozmetika üzletágak különösen nagy mértékben járultak hozzá a sikerhez. Emellett a növekedési régiók részesedése a teljes árbevételből elérte a 41 százalékot" – mondta Kasper Rorsted, a Henkel igazgatóságának elnöke.
A Henkel 2010 második negyedévében 3,890 milliárd euró árbevételt ért el. A stabilizálódó piaci környezetben, ez az előző év azonos negyedévéhez képest 11,6 százalékos növekedést jelentett. Az árfolyamhatások kiszűrése utáni árbevétel-növekedés 6,0 százalék volt.
A pozitív fejlődéshez elsősorban az Adhesive Technologies és a Kozmetika üzletágak járultak hozzá.
A második negyedév adózás utáni eredménye 86,7 százalékkal 150 millió euróról 280 millió euróra emelkedett – közli a tozsdeforum.hu.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Közeleg a Lidl Balaton-átúszás
A jövő héten, július 26-án rendezik a 43. Lidl Balaton-átúszást,…
Tovább olvasom >Tudatos táplálkozás – az okos döntések számítanak, nem a szigorú szabályok
Továbbra sem érzik a fogyasztók, hogy enyhülne rajtuk a magas…
Tovább olvasom >A gyerekek jövője most a tét – 198 Tesco-üzletben lehet szavazni
Országszerte 198 Tesco üzletben szavazhatnak a vásárlók elsősorban gyerekeket és…
Tovább olvasom >